استودیو سازندگان اینستاگرام چیست؟ [+ How Marketers Can Use It]

به عنوان یک نام تجاری ، تأثیرگذار یا خالق در Instagram ، می دانید که مدیریت نمایه خود در برنامه و در دستگاهی که در جیب شما قرار دارد چقدر راحت است. با این حال ، اگر می خواهید آن را در صفحه بزرگتر مانند دسکتاپ خود مشاهده کنید ، احتمالاً مجبور بوده اید از یک ابزار خارجی شخص ثالث استفاده کنید.

وارد Instagram Creator Studio شوید ، جایی که می توانید حساب ها را با استفاده از ابزارهای درون برنامه ای آشنا اما در اختیار خود مدیریت کنید دسکتاپبه بعلاوه ، یک امتیاز: توانایی برنامه ریزی پست ها. در این پست نحوه استفاده از Instagram Creator Studio برای مدیریت نمایه خود ، از زمان بندی محتوا تا درک تجزیه و تحلیل خود تا کسب درآمد از محتوای خود را بیاموزید.

برای دسترسی به نکات و الگوهای رایگان اینستاگرام یک ماهه اینجا را کلیک کنید.

به طور خاص ، بازاریابان می توانند از Creator Studio برای موارد زیر استفاده کنند:

  • همه محتوای حساب خود (IGTV ، عکس ها ، داستانها و غیره) را در یک دسکتاپ مشاهده کنید.
  • همه مطالب اینستاگرام خود را برای ارسال بعداً برنامه ریزی کنید تا بتوانید به طور مداوم در فید خود فعال باشید.
  • برای اطمینان از ایجاد محتوایی که مخاطبان از آن لذت می برند ، اطلاعات آماری برای نمایه و پست های خود ، مانند معیارهای عملکرد ، داده های دنبال کننده و نوع تعامل را درک کنید.
  • حسابهای واجد شرایط با بیش از 10 هزار دنبال کننده می توانند از محتوا درآمدزایی کرده و همکاری های تجاری را مدیریت کنند.

در زیر ما همه چیزهایی را که باید برای شروع استفاده از استودیوی خالق Instagram برای مدیریت نمایه خود بدانید ، بیان می کنیم.

نحوه اتصال Instagram به Creator Studio

توجه به این نکته ضروری است که برای استفاده از Creator Studio و اتصال حساب خود به صفحه مربوطه در فیس بوک ، باید یک حساب تجاری یا Creator داشته باشید. پس از انجام همه این کارها ، نحوه اتصال حساب Instagram خود به Creator Studio به شرح زیر است:

1. به وب سایت Creator Studio بروید.

2. نماد اینستاگرام را در بالای صفحه انتخاب کنید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است).

پیکان قرمز با اشاره به نماد ورود به اینستاگرام در صفحه اصلی استودیوی خالق اینستاگراممنبع تصویر

3. روی دکمه سبز ورود به Instagram کلیک کنید و دستورالعمل های موجود در پنجره بازشو را دنبال کنید تا وارد حساب خود شوید.

4. همانطور که در بالا ذکر شد ، باید حساب خود را به صفحه مربوطه در فیس بوک متصل کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا یکی را به حساب خود وصل کنید.

هنگامی که حساب خود را با موفقیت پیوند دادید ، زمان استفاده از پلتفرم فرا رسیده است.

نحوه استفاده از استودیو Creator Instagram

می توانید از استودیو Creator Instagram برای ارسال محتوا ، زمان بندی محتوا و دریافت اطلاعات مربوط به حساب خود استفاده کنید. در زیر نحوه انجام همه این کارها را توضیح خواهیم داد.

هنگامی که برای اولین بار حساب خود را متصل می کنید ، وارد داشبورد Creator Studio می شوید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) ، در آنجا یک نمای کلی از کتابخانه محتوای نمایه خود ، از جمله ویدئو ، عکس ، چرخ فلک ، داستانها و IGTV را مشاهده خواهید کرد. محتوا. برای مشاهده هر نوع محتوا به صورت جداگانه می توانید روی برگه های خاصی کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که صفحه شما باید همه پست ها و محتوای شما را نشان دهد. این فقط یک مثال است

نمونه ای از داشبورد استودیو سازنده اینستاگرام با محتوای نمایه

منوی سمت چپ صفحه (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) دارای گزینه های زیر است: کتابخانه محتوا ، تقویم ، اطلاعات آماری (در ادامه بیشتر توضیح داده شده است) و درآمدزایی.

نوار منوی سمت چپ در استودیو سازنده instagram

در برگه تقویم ، نمای کلی پست هایی را که برای آینده برنامه ریزی کرده اید مشاهده خواهید کرد. در ادامه ، نحوه برنامه ریزی پست ها به منظور نمایش آنها در تقویم را مورد بحث قرار می دهیم.

در برگه درآمدزایی ، می توانید همکاری های تجاری خود را مدیریت کنید. برای دسترسی به این ویژگی ، به یک حساب عمومی فعال ، 10 هزار دنبال کننده ، مشارکت مداوم در یک ماه گذشته و عدم سابقه نقض محتوا نیاز دارید.

برگه دیگر در داشبورد Creator Studio این است ایجاد پست را فشار دهید ، و ما در مورد نحوه استفاده از آن در زیر بحث خواهیم کرد.

نحوه ارسال در استودیو Creator Instagram

1. روی سبز کلیک کنید ایجاد پست همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، در گوشه سمت چپ بالای منوی Creator Studio کلیک کنید و نوع پست مورد نظر خود را انتخاب کنید: Instagram Feed یا IGTV.

مستطیل قرمز با تأکید بر دکمه ایجاد پست در استودیوی سازنده اینستاگرام

2. در صورت انتخاب Instagram Feed ، باید پنجره بازشو را مشاهده کنید که در تصویر زیر نمایش داده شده است. عکسی را که می خواهید پست کنید بارگذاری کنید و توضیحاتی را به تصویر خود اضافه کنید.

نمونه ای از پنجره بازشو برای بارگذاری محتوا در فید خود در استودیوی سازندگان instagram

3. اگر می خواهید نظرات پست خود را خاموش کنید ، را انتخاب کنید تنظیمات پیشرفته گزینه را در سمت راست صفحه خود قرار دهید و آن را تغییر دهید نظر دادن را خاموش کنید دکمه را روی موقعیت روشن کنید.

نوبت ارسال نظر در استودیوی سازنده instagram در منوی تنظیمات پیشرفته

Alt Text را در استودیوی Creator Instagram اضافه کنید

ویژگی های دسترسی در برنامه Instagram نیز در Creator Studio موجود است. برای افزودن متن جایگزین به محتوای خود ، مراحل بالا را برای بارگذاری نوع محتوای دلخواه خود دنبال کنید.

قبل از انتشار یا زمان بندی پست در فید اینستاگرام خود ، به قسمت Accessibility در برگه تنظیمات پیشرفته ، همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است ، بروید و متن جایگزین خود را اضافه کنید.

نحوه افزودن متن متنی به پست های خود در استودیوی سازنده instagram در تنظیمات پیشرفته

4. وقتی از بارگذاری خود راضی هستید ، آبی را انتخاب کنید انتشار در پایین سمت راست پنجره بازشو کلیک کنید.

برای بارگذاری یک ویدیوی IGTV در Creator Studio ، این مراحل را دنبال کنید:

1. روی سبز کلیک کنید ایجاد پست در گوشه سمت چپ بالای داشبورد Creator Studio کلیک کرده و IGTV را از منوی کشویی انتخاب کنید. شما باید پنجره بازشو را مشاهده کنید که در تصویر زیر با کادر بارگذاری ، عنوان و توضیحات نمایش داده شده است.

مثال پنجره بازشو برای ارسال igtv در استودیو سازندگان instagram

2. ویدیوی دلخواه خود را بارگذاری کرده و عنوان و توضیحات را اضافه کنید.

3. اگر می خواهید ویدئوی IGTV را در فید خود به اشتراک بگذارید ، کادر مربوطه را علامت بزنید اشتراک گذاری پیش نمایش برای تغذیه در زیر انتخاب کنید عنوان پست شما در کجا ظاهر می شودبه

نمونه ای از دکمه پیش نمایش اشتراک گذاری در فید در استودیوی سازنده اینستاگرام برای ارسال ویدیوهای IGTV در فید خود

4. را انتخاب کنید عکس روی جلد در سمت راست صفحه خود قرار دهید و انتخاب کنید که آیا می خواهید اینستاگرام یک تصویر تولید شده خودکار ایجاد کند ، قاب سفارشی شما را بارگذاری کند یا از پیش نمایش قاب ویدیویی استفاده کند.

6. وقتی از همه انتخاب های خود راضی هستید ، روی آبی کلیک کنید انتشار دکمه را در سمت راست پایین صفحه خود قرار دهید تا پست خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

مراحل ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا پست را بلافاصله پس از بارگذاری در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در زیر نحوه بارگذاری محتوا و زمان بندی آن را برای ارسال بعداً در Creator Studio بررسی خواهیم کرد.

نحوه برنامه ریزی پست ها در استودیو Creator Instagram

برای برنامه ریزی پست در Instagram Creator Studio ، مراحل مشابهی را دنبال کنید که گویی قصد دارید محتوا را در فید اینستاگرام خود یا ویدیوی IGTV بارگذاری کنید. سپس،

1. به دکمه آبی انتشار در پایین سمت راست صفحه بروید و پیکان رو به پایین را انتخاب کنید.

2. در پنجره بازشو ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و تاریخ و ساعتی را که می خواهید پست شما پست شود انتخاب کنید.

3. پس از رضایت ، روی دکمه آبی Schedule کلیک کرده و پست خود را زمان بندی کنید. سپس باید لیستی از پست های برنامه ریزی شده خود را در کتابخانه محتوای خود مشاهده کنید ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

نمونه ای از لیست پست های برنامه ریزی شده در استودیو سازندگان instagram

بعد از اینکه مطالب خود را به اشتراک گذاشتید ، می خواهید از طریق بینش خود به موفقیت محتوای خود پی ببرید. در زیر اطلاعاتی را که می توانید بدست آورید و نحوه دسترسی به آنها را توضیح خواهیم داد.

چگونه می توان از استودیو Creator Instagram اطلاعات آماری دریافت کرد

برگه Creator Studio Insights اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان و نحوه تعامل آنها با پست های شما به شما می دهد. در اینجا معیارهای خاصی را دریافت خواهید کرد:

  • حضار: اطلاعاتی درباره پیروان شما و جنسیت ، محدوده سنی و مکان آنها (کشورها و شهرهای برتر). همچنین هنگامی که آنها بیشترین فعالیت را دارند به شما نشان داده می شود ، بنابراین می توانید پستهای خود را زمانی که بیشترین فعالیت را در پلتفرم دارند برنامه ریزی کنید.
  • فعالیت: اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل افراد با حساب شما. این شامل دسترسی به پست های شما ، تعداد برداشت های آنها و اقداماتی است که افراد انجام داده اند (کلیک روی وب سایت ، ضربه زدن برای دریافت مسیرها ، و غیره).

1. را انتخاب کنید بینش ها همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، در سمت راست داشبورد Creator Studio کلیک کنید.

برگه بینش های استودیو خالق instagram با رنگ آبی مشخص شده است

2. یکی را انتخاب کنید فعالیت یا حضار از منوی کشویی

3. در هر یک از برگه ها حرکت کنید تا درباره مشارکت در فعالیت در نمایه خود بیشتر بدانید.

به عنوان مثال ، اگر Activity را انتخاب کنید ، باید تعداد اقدامات انجام شده در حساب خود را در طول هفت روز ، از جمله بازدید از وب سایت ، بازدید از نمایه ، ایمیل ها ، حساب های رسیده و کل نمایش ها را مشاهده کنید. تصویر زیر نمونه ای از صفحه اطلاعات آماری مربوط به Creator Studio است.

نمونه ای از بینش های فعالیت اینستاگرام در استودیوی سازندگان instagram

اگر Audience را انتخاب کنید ، یک نمودار میله ای مشاهده می کنید که سن و جنسیت دنبال کنندگان شما را نشان می دهد ، هنگامی که آنها در برنامه فعال هستند و دو موقعیت مکانی.

نمونه ای از تجزیه و تحلیل مخاطبین اینستاگرام در استودیوی سازندگان اینستاگرام

استودیو سازندگان اینستاگرام دارای ویژگی منحصر به فردی است که در برنامه تلفن همراه ارائه نمی شود: زمان بندی پست ها. اگر امیدوار هستید که از مدیریت فقط دستگاه تلفن همراه خود به دسکتاپ تغییر دهید ، از نکات موجود در این لیست برای شروع استفاده از ابزار استفاده کنید.

30 روز اینستاگرام