مغالطه گلدیلک | وبلاگ ست

یکی از راه های تشخیص اینکه آیا مخاطب خوشحال است این است که یک سوال ساده بپرسید: “آیا می خواهید این تندتر باشد؟” (یا معادل آن)

اگر نیمی از مردم می خواهند آن را در یک جهت و نیمی دیگر را در جهت دیگر ، پس شما می دانید شما در “درست” است. شما تعداد مشتریان ناراضی را به حداقل رسانده اید.

مشکل اینجاست: فرض بر این است که توزیع عادی ترجیحات وجود دارد. در طبیعت ، بسیاری از چیزها در واقع به این شکل توزیع می شوند. به عنوان مثال ارتفاع یا حساسیت به صداهای بلند. بیشتر مردم در وسط هستند ، تعداد کمی در هر دو انتها هستند. هدف از تهیه چیزی برای همه ، اگر همه به طور عادی توزیع شوند ، جستجوی وسط است.

ولی!

ترجیحات شخصی معمولاً توزیع نمی شود. اکثر مردم اصلاً اهمیتی نمی دهند ، برخی افراد اهمیت زیادی می دهند.

و!

در هر بازاری با انتخاب ، دیگر نمی توانید به همه خدمات ارائه دهید ، زیرا با توجه به انتخاب ، مردم انتخاب می کنند.

بنابراین ، جستجوی تعادل Goldilocks یک دام است. اگرچه ممکن است انتقاد را کاهش دهد ، اما بی تفاوتی را به حداکثر می رساند. اگرچه ممکن است جذابیت شما را برای یک مصرف کننده فرضی وسط جاده افزایش دهد ، اما ممکن است تعداد زیادی از آنها وجود نداشته باشد.

برای بسیاری از محصولات و خدمات ، وسط خالی است. چیزی که برای شما باقی مانده است افرادی هستند که خیلی بیشتر می خواهند یا خیلی کمتر از هر چیزی که بتوانید تنظیم کنید.

مطلب جدید  سرپرست استارتاپ های Google LATAM چگونه به مارک های تجاری برای جهانی شدن تجارت خود کمک می کند [+Tips for Marketers]

2019 مووی