10 ابزار برای افزایش بازاریابی ایمیل

بیش از 59 درصد از بازاریابان می گویند ایمیل بزرگترین منبع بازگشت سرمایه آنها است. بازاریابی ایمیلی یکی از قوی ترین روش ها برای درگیر کردن مخاطبین شما و پرورش آنها برای تبدیل شدن به مشتریان طولانی مدت ، یک ایمیل در یک زمان است.

اما چگونه می توانید از بازاریابی ایمیلی بهترین نتایج را بدست آورید؟

برخی از بهترین شیوه ها برای بازاریابی ایمیلی موثر عبارتند از:

  • شخصی سازی و تقسیم بندی متناسب ترین پیام ها
  • محتوای با کیفیت بالا که ارزش هر ایمیل را ارائه می دهد
  • A/B ایمیل ها را آزمایش می کند ، به ویژه گردش کار ، برای اصلاح پیام های شما
  • نه زیاد ایمیل ارسال کنید و نه ارسال آنها را برای مدت طولانی فراموش کنید تا مخاطبین شما خود را فراموش کنند

اما برای اینکه بتوانید بهترین بازاریابی ایمیل خود را افزایش دهید و بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را بدست آورید ، ابزارهای ارزشمندی وجود دارد که ارزش افزوده شدن به بازاریابی شما را دارد. ما 10 مورد از بهترین ها را برای شروع گردآوری کرده ایم.اکنون بارگیری کنید: الگوی برنامه ریزی بازاریابی ایمیلی

10 ابزار برای کسب نتایج بهتر از بازاریابی ایمیلی

1. خدمات بازاریابی ایمیلی

دریافت تبدیل ایمیل بیشتر با شروع می شود یک ابزار بازاریابی ایمیلی که دوست دارید از آن استفاده کنیدبه این می تواند بخشی از CRM شما یا یک ابزار مستقل باشد ، اما باید ابزاری باشد که بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

برخی از بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی برای مقایسه هنگام شروع ، Mailerlite ، Sendinblue و Mailchimp هستند.

هنگامی که بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی را برای تجارت خود انتخاب می کنید ، با آزمایشات رایگان شروع کنید و لیست خدمات کوتاه خود را با موارد زیر مقایسه کنید:

  • تجربه ی کاربر – آیا دوست دارید از برنامه استفاده کنید و آن را بصری می دانید؟
  • عملکرد -آیا به الگوهای کشیدن و رها کردن خوب طراحی شده است در صورت نیاز به این موارد؟ در مورد اتوماسیون آسان برای استفاده و ابزارهای تست A/B چطور؟
  • قیمت – آیا متناسب با بودجه شما است؟
  • ادغام ها – آیا با سایر برنامه های مورد علاقه شما همگام سازی می شود؟

2. ابزار تقویت کننده داده

با شخصی سازی تبدیل می شود. برای ایجاد شخصی ترین ایمیل ها و دریافت میزان مشارکت بالا از پیام های خود ، از یک ابزار افزایش داده استفاده کنید که دامنه شخصی سازی شما را افزایش می دهد.

Clearbit به شما امکان می دهد آدرس ایمیل یا دامنه شرکت را وارد کرده و داده های مفید را از بیش از 250 منبع در 85 زمینه داده منحصر به فرد ، از جمله بخش شرکت ، عنوان شغل و موارد دیگر دریافت کنید.

3. اتوماسیون بازاریابی

آیا هنوز از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنید؟ این به شما امکان می دهد ایمیل های مناسب را در زمان مناسب به افراد مناسب ارسال کنید ، که یکی از بهترین روش ها برای افزایش تبدیل از طریق ایمیل است.

برخی از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک عبارتند از:

  • ActiveCampaign – هدف آن ارائه “اتوماسیون بازاریابی واقعی” است
  • HubSpot – CRM با اتوماسیون برای گردش کار داخلی و ارتباطات خارجی
  • SendinBlue – یک ارائه دهنده ایمیل قدرتمند با ویژگی های اتوماسیون ایمیل داخلی
  • Mailchimp-محبوب ترین سرویس بازاریابی ایمیلی در حال حاضر یک نرم افزار بازاریابی همه کاره است

4. ابزار صندوق ورودی

آیا می توانید با ابزارهای فعلی خود بررسی کنید که آیا مخاطب خاصی ایمیل شما را باز کرده است؟ برنامه ریزی پیام ها برای ارسال در زمان خاص چطور؟ با ابزارهایی مانند بومرنگ برای Gmail ، می توانید به راحتی ببینید آیا ایمیل های شما باز شده اند یا خیر.

بسیاری از CRM ها همگام سازی صندوق ورودی نیز دارند از جمله مس ، که برای G Suite ساخته شده است و در صندوق ورودی شما کار می کند.

صفحه اصلی-gsuite

5. بهینه سازی صفحه فرود

برای افزایش تبدیل های بازاریابی ایمیل خود ، به صفحاتی فکر کنید که می خواهید مخاطبین شما تبدیل شوند. آیا کاملاً بهینه شده اند؟ برای بررسی اینکه آیا هر صفحه ای که در ایمیل های خود پیوند می دهید با کیفیت بالا ، کاربر پسند و دارای CTA واضح است که گام بعدی منطقی از محتوای ایمیل است ، وقت بگذارید.

برای به حداکثر رساندن تبدیل هایی که به دست می آورید ، از ابزار صفحه فرود مانند Unbounce برای ایجاد کاربر پسندترین صفحه با CTA موثر استفاده کنید.

6. تجزیه و تحلیل ایمیل و تبدیل

چقدر اطلاعاتی در مورد ایمیل هایی که ارسال می کنید دارید؟ با جمع آوری داده ها در سرتاسر قیف ، شما در بهترین موقعیت برای شناسایی و رفع هرگونه نشتی که تبدیل های شما را از دست می دهد ، هستید.

برای بازاریابی ایمیلی که تبدیل می شود ، برخی از اطلاعات ارزشمند برای اطلاع از استراتژی شما عبارتند از:

  • ایمیل ارسال می شود ، باز می شود ، باز می گردد ، کلیک می کند
  • نرخ تبدیل در صفحات فرود
  • درآمد ، زمان بسته شدن و ROI از طریق مخاطبین بازاریابی ایمیل و مشتریان

7. تأیید ایمیل و خدمات پاک کننده لیست

بررسی داده های عملکرد خود بعد از ارسال یک کمپین بسیار خوب و خوب است ، اما اگر بتوانید اطلاعات کلیدی را بررسی کنید ، چطور؟ قبل از ارسال برای افزایش نتایج؟

با استفاده از ابزاری مانند DataValidation ، می توانید درصد آدرس های ایمیل قابل تحویل و غیرقابل تحویل را قبل از ارسال در لیست خود مشاهده کنید. این یک راه عالی برای از بین بردن برگشت ها ، بهبود تبدیل های بازاریابی ایمیل و افزایش ROI است.

همچنین می توانید DataValidation را به صورت دو طرفه با بقیه پشته فناوری خود همگام کنید تا ایمیل های غیرقابل ارسال از همه ابزارها حذف شوند.

8. تقویم برنامه ریزی برنامه

تبدیل به کسب و کار شما چگونه است؟ اگر در حال رزرو زمان در تقویم تیم شما است ، مانند تماس نمایشی ، تعداد جلسات تنظیم شده با برنامه زمان بندی تقویم را به حداکثر برسانید.

با استفاده از ابزاری مانند Calendly ، می توانید پیوندهایی را در ایمیل های خود قرار دهید که سرنخ های واجد شرایط را برای رزرو سریع جلسه در زمان مناسب برای هر دو شما فعال می کند.

برنامه زمانبندی برنامه

9. سیستم CRM

مشاغل با بهترین عملکرد تمایل دارند CRM داشته باشند که تیم آنها دوست دارد از آن استفاده کند و می تواند به آن تکیه کند. CRM شما با ارسال محتوای مناسب به گروه های مناسب افراد ، تبدیل بازاریابی ایمیل را افزایش می دهد و احتمال پاسخگویی به CTA و تبدیل آنها را به حداکثر می رساند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج از CRM خود ، مطمئن شوید که همه مخاطبین شما از همه برنامه ها و همچنین لیست پستی شما با آن همگام سازی شده اند. اطمینان حاصل کنید که بخش بندی و داده های مناسب نیز مانند منبع اصلی ، اطلاعات تجاری و اطلاعات تماس به روز همگام سازی شده اند.

10. همگام سازی داده های دو طرفه

برای به دست آوردن نتایج بهتر از بازاریابی ایمیلی ، به افرادی که برای آنها ارسال می کنید نگاه کنید. آیا همه مخاطبینی که در لیست پستی شما از همه برنامه ها استفاده کرده اند ، هستند؟ ممکن است آدرس های ایمیل را از ابزار وبینار ، صندوق ورودی شخصی یا سایر ابزارهای سرب ژن خود فاقد باشید.

برای اطمینان از همگام سازی هر مخاطب در مکان مناسب ، از یک همگام سازی داده های دو طرفه برای اتصال داده های خود بین برنامه ها استفاده کنید و هر قطعه داده را دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید در اختیار داشته باشید.دعوت جدید برای اقدام

mega888 apk