بهترین برگه های بودجه تجاری رایگان

پیگیری هزینه ها به عنوان یک صاحب مشاغل می تواند مالیات داشته باشد. برای اطمینان از اینکه در حین تبلیغ محصولات یا خدمات ، تحقق وعده ها و توسعه پیشنهادات جدید ، در محدوده هزینه خود قرار دارید ، باید همه جزئیات را مستند کنید.

یک برگه بودجه تجاری می تواند به شما کمک کند منظم بمانید.

داشتن الگویی برای کار ، زمان نوشتن جزئیات بودجه را کاهش می دهد ، به شما کمک می کند تا پروژه ها را در اولویت قرار دهید و منابع را برای انجام آنها اختصاص دهید و روند پولی را که هزینه می کنید در مقابل نتایج به دست آمده نشان می دهد.

برای بارگیری 8 قالب بودجه رایگان بازاریابی اینجا را کلیک کنید.

بسته به پیچیدگی شرکت شما ، ممکن است هنگام مدیریت هزینه های کلی ، به تعدادی از بودجه های فردی نظارت کنید. برگه های بودجه تجاری زیر از الگوهای خاصی – از بازاریابی محصول تا طراحی مجدد وب سایت – تا الگوهای جامع که همه جنبه های برنامه بازاریابی شما را پوشش می دهد ، متغیر است.

بیایید شیرجه بزنیم تا بتوانید مانند قبل کنترل بودجه خود را در دست بگیرید.

نحوه نوشتن بودجه تجاری

1. از الگوهای بودجه استفاده کنید

ایجاد یک بودجه تجاری از ابتدا می تواند بسیار زیاد باشد – شما باید جزئیات بودجه پیش بینی شده هر ماه ، هزینه های واقعی و مجموع تجمعی هریک را ثبت کنید.

اگر هیچ وقت بودجه تجاری ننوشته اید یا به دنبال یک صفحه بازاریابی خاص هستید ، می توانید با آن شروع کنید قالب های بودجه بازاریابی HubSpotبه این بارگیری شامل هشت قالب خوب طراحی شده و دقیق است تا به راحتی امور مالی خود را مدیریت کنید ، با گزینه هایی برای Microsoft Excel یا Google Sheets. یک مرور کلی نحوه استفاده از هر الگو را توضیح می دهد تا بتوانید به راحتی اطلاعات خود را پر کنید.

اکنون بارگیری کن

2. استراتژی و اهداف خود را تعیین کنید

برای استفاده بیشتر از بودجه خود ، باید بدانید که می خواهید به چه اهدافی برسید و استراتژی رسیدن به آن را مشخص کنید. اگر برای فروش بیشتر (هدف) تلاش می کنید و قصد دارید وب سایت خود را برای جذب سرنخ (استراتژی) بهبود بخشید ، باید بودجه ای را برای پروژه طراحی مجدد اختصاص دهید.

اینها را بررسی کنید مدلهای برنامه ریزی استراتژیک اگر کسب و کار شما در حال پیشرفت است ، می تواند به ترسیم اهداف بلند مدت شما کمک کند. به این ترتیب ، بودجه شما منعکس کننده منابع مالی مورد نیاز برای تحقق اهداف شما است.

3. اعداد را جمع آوری کنید

هر شرکتی نیازهای متفاوتی دارد ، بنابراین هیچ بودجه ای دقیقاً یکسان نخواهد بود. به عنوان مثال ، بودجه تجاری و خلاقانه ، موارد خطی بسیار متفاوتی نسبت به بودجه طراحی مجدد وب سایت خواهد داشت.

صرف نظر از اینکه چه بودجه ای را کنار می گذارید ، برای یک مرور کلی به تمام هزینه های مربوطه نیاز دارید. در اینجا اعداد اساسی است که ممکن است بخواهید شامل شود:

  • پیش بینی درآمد: عملکرد مالی تاریخی و درآمد پیش بینی شده برای رشد را در نظر بگیرید.
  • پیش بینی هزینه ثابت: هزینه هایی که تغییر نمی کنند (یعنی غرامت کارکنان ، اجاره دفتر ، نرم افزار تجاری ، بیمه و خدمات شهری).
  • پیش بینی هزینه متغیر: هزینه هایی که ممکن است ماه به ماه تغییر کند (یعنی جبران اضافه کار ، هزینه های تأمین یا نرم افزاری که با استفاده متفاوت است).
  • هزینه های پروژه سالانه: هزینه های تجمعی پیاده سازی تمام اهداف شرکت شما در سال.
  • هزینه پروژه های فردی: هزینه های مربوط به هر پروژه ، که باید در برگه های بودجه فردی پیگیری شود.
  • حاشیه سود هدف: نسبتی که میزان درآمد یک شرکت را نشان می دهد. دانستن نتیجه نهایی خود – و درج آن در بودجه شما – یک یادآوری مفید از آنچه شما امیدوار هستید در طول سال به آن برسید و یک معیار خوب برای تجزیه و تحلیل روندهای مالی ماهانه است.

بسته به بودجه ، می توانید پول نقد ، موجودی ، حسابهای دریافتنی ، دارایی های ثابت خالص یا بدهی های بلند مدت را نیز شامل شود.

نحوه مدیریت بودجه تجاری

هیچ بودجه ای جزیره نیست. بودجه ضعیف مدیریت شده همه شرکت ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، به ویژه مشاغل کوچک که تازه شروع به کار کرده اند.

وقتی بودجه شما فقط یک قطعه از پازل است ، احتمالاً قبل از صرف هرگونه پولی ، باید آن را توسط مدیر یا تیم اجرایی تأیید کنید. اگر مشاغل خود را به تنهایی یا با یک تیم کوچک اداره می کنید ، پیدا کردن یک همکار یا کارشناس مالی معتبر برای بررسی شماره های شما هوشمند است. آنها ممکن است بتوانند زمینه هایی را برای کاهش هزینه ها ، تخصیص مجدد وجوه یا ایجاد حاشیه سود بزرگتر ذکر کنند.

آیا می خواهید مطمئن شوید که در مسیر درست هستید؟ مشخص کنید که چقدر باید برای a کنار بگذارید بودجه بازاریابی که به اهداف شما می رسد

هنگامی که بودجه شما آماده است ، بررسی آن یک بار در سال کافی نیست – شما باید آن را ماهانه (حداقل) مرور کنید تا مطمئن شوید هزینه های شما خارج از کنترل است. هنگامی که بودجه سالانه خود را تعیین کردید ، در ابتدا و انتهای هر ماه آن را مجدداً مرور کنید. اگر دوست دارید در جریان باشید ، حتی می توانید زمانی را برای بررسی آن در اواسط ماه تعیین کنید تا دوباره بررسی کنید که آیا همه چیز در مسیر خود قرار دارد یا خیر.

هنگامی که یک پروژه جدید ظاهر می شود ، به سادگی آن را به کاربرگ بودجه تجاری فعلی خود اضافه کنید و هزینه های کلی را تعدیل کنید. اگر پروژه را کنار بگذارید ، همین امر صدق می کند. اولویت های شرکت به طور مداوم تغییر می کند و بودجه شما نیز باید همراه با تغییرات تغییر کند.

برگه های بودجه تجاری برای مشاغل کوچک

شما سوابق مالی گذشته را ریختید ، پیش بینی های آینده را انجام دادید ، پروژه های آینده خود را ترسیم کردید و تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک بودجه جامع را در اختیار دارید. اکنون وقت آن است که بهترین برگه بودجه تجاری را برای اهداف خود انتخاب کنید. خوشبختانه همه این گزینه ها باعث می شود که بتوانید در وضعیت مالی خود قرار بگیرید.

قالب های بودجه بازاریابی HubSpot

اگر می خواهید یک کاربرگ برای هر طاقچه بازاریابی داشته باشید ، HubSpot شما را تحت پوشش قرار داده است. یک بار بارگیری به شما اجازه می دهد تا به هشت قالب بودجه دسترسی پیدا کنید: یک صفحه اصلی بازاریابی ، بازاریابی محصول ، محتوا ، تبلیغات پولی ، روابط عمومی ، نام تجاری و خلاق ، طراحی مجدد وب سایت و رویدادها.

الگوهای بودجه بازاریابی HubSpot برای کاربرگ‌نگار Google

منبع تصویر

الگوهای بودجه برای مشاغل کوچک

سادگی موضوع این برگه های بودجه تجاری توسط Smartsheet است. هر قالب Excel برای بارگیری رایگان ، با گزینه هایی برای چندین محصول ، هزینه های کسب و کار ، راه اندازی و موارد دیگر ، رایگان است.

الگوی بودجه مشاغل کوچک برای Microsoft Excel

منبع تصویر

الگوی هزینه های تجاری

آیا به بودجه هزینه ای مشاغل نیاز دارید؟ مایکروسافت آفیس شما را با این قالب Excel خوب طراحی کرده است که هزینه های کارکنان ، بازاریابی ، فضای اداری ، مسافرت و آموزش را مشخص می کند. فقط جاهای خالی را پر کرده و برای تأیید ارسال کنید.

الگوی هزینه های تجاری

منبع تصویر

الگوی بودجه سالانه

برای یک نگاه ساده به نحوه تغییر درآمد و هزینه های شما از سال به سال ، این قالب Excel از Quickbooks تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

الگوی بودجه سال به سال Quickbooks برای Microsoft Excel

منبع تصویر

قالبهای بودجه مستقل

کار برای خود اغلب به معنای ترکیب هزینه های شخصی و تجاری است. به همین دلیل این قالب های Excel از Business Load شامل پیش بینی درآمد در کنار هزینه های شخصی است. شما حتی می توانید مبلغی را که به مالیات ، 401 هزار و صندوق اضطراری خود اختصاص می دهید همه در یک برگه تنظیم کنید – زیرا به احتمال زیاد بیش از اندازه کافی برای مدیریت دارید.

برنامه ریز بودجه هفتگی برای Microsoft Excel

منبع تصویر

نمونه کارنامه بودجه کسب و کار

شخصاً ترجیح می دهم یکنواختی خطوط نوشتن را تحمل کنم تا اینکه تمام روز را برای سازماندهی اعداد در یک صفحه گسترده خالی صرف کنم. اما داشتن یک مثال برای کار باعث می شود مطمئن شوید که همه چیز در مسیر خود است. اگر این طرز فکر را به اشتراک می گذارید ، در اینجا یک نمونه کامل از کاربرگ بودجه کسب و کار برای شروع کار آورده شده است.

نمونه برگه بودجه تجاری با استفاده از الگوی بودجه تجاری رایگان از HubSpot

این نمونه بودجه مورد نیاز برای طراحی مجدد وب سایت را نشان می دهد و هر هزینه برای سازماندهی و خواندن آسان طبقه بندی می شود. می توانید ببینید بودجه به کجا رسید (آزمایش UX) و کجا صرفه جویی (نرم افزار CMS).

تنظیم بودجه تجاری خود با استفاده از این الگوها بسیار سریع و آسان است ، بنابراین می توانید شماره های خود را در کمترین زمان مرتب کنید. هرچه زودتر کار خود را شروع کنید ، بودجه (و تجارت) شما در ماه ها و سال های آینده بهتر خواهد بود.

دعوت جدید برای اقدام