نحوه افزودن مخاطبین Google، iCloud و Outlook به برنامه های بازاریابی ایمیلی

برخی از رایج ترین برنامه هایی که در هر شغلی مورد استفاده قرار می گیرند ، برنامه های مدیریت تماس مانند Google ، iCloud و Outlook هستند. این برنامه ها راهی ارزشمند برای در دسترس نگه داشتن دفترچه آدرس شما در هر دستگاه و همگام سازی شده با ایمیل ، تقویم و فضای ذخیره سازی ابری شما هستند.

با این حال ، وقتی نوبت به اطمینان حاصل می شود که آنها با سایر برنامه های تجاری شما خوب بازی می کنند … همیشه ساده نیست.

در مورد HubSpot's Operations Hub Software بیشتر بدانید

فرض کنید مخاطبین را در Outlook جمع آوری می کنید، اما می خواهید مشتریان مشترک شده را به Mailchimp منتقل کنید و خبرنامه هفتگی خود را برای آنها ارسال کنید. برای حل این مشکل در گذشته ، ممکن است قبل از ارسال هر ایمیل ، فایل های CSV را به صورت دستی بین برنامه های خود صادر و وارد کرده باشید.

اما این می تواند یک سردرد واقعی باشد. راه‌حل بسیار بهتری وجود دارد و شامل به‌روزرسانی‌های دستی و صفحه‌گسترده صفر است: ادغام برنامه‌های تماس و ابزار بازاریابی ایمیلی با راه‌حل یکپارچه‌سازی بومی.

این م effectiveثرترین و ساده ترین روش برای حفظ لیست بازاریابی ایمیل و برنامه های مخاطبین شما با آخرین داده های شما است. و نیازی به کد یا دانش فنی پیشرفته ندارد.

برای نشان دادن طناب‌ها، بیایید نحوه همگام‌سازی داده‌های خود و قرار دادن مخاطبین Google، iCloud و Outlook خود را در برنامه بازاریابی ایمیلی خود توضیح دهیم.

یک راه حل کامل همگام سازی را جستجو کنید.

برخی از ارائه دهندگان ایمیل مارکتینگ با Google Contacts ، iCloud و Outlook ادغام می شوند ، اما از محدودیت های آنها آگاه باشید. اغلب فقط یک همگام سازی یک طرفه است ، به این معنی که تغییرات در برنامه A با برنامه B همگام سازی می شود ، اما برعکس نیست. یا، نمی‌توانید همگام‌سازی را طوری تنظیم کنید که دقیقاً فیلدهایی را که برای نقشه‌برداری نیاز دارید شامل شود.

به جای مبارزه با CSV و ادغام بومی ، بهترین شرط شما این است که از همگام سازی کامل داده ها استفاده کنید برای کنترل نحوه انتقال داده های شما بین برنامه ها. پس از وصل کردن برنامه‌ها، می‌توانید همه راه‌های مختلفی را که می‌خواهید با یکدیگر صحبت کنند انتخاب کنید.

برای مثال، می‌توانید از Operations Hub برای همگام‌سازی مخاطبین با برچسب «مشتریان» در Google Contacts با HubSpot یا همگام‌سازی همه دفترچه‌های آدرس خود با CRM خود استفاده کنید تا یک نمای کلی برای فروشندگان خود ایجاد کنید.

چگونه فهرست ها و دنباله های خود را با تقسیم بندی خودکار سازماندهی کنید

برخی از افراد مخاطبین خود را در ابرهای کاملاً متفاوت سازماندهی می کنند، به خصوص اگر بخواهند مخاطبین شخصی و تجارت را جدا نگه دارند. این کاملا خوب است و می تواند راهی عالی برای ساده نگه داشتن مسائل باشد.

اما اگر مخاطبین شما برای اهداف مختلف همپوشانی داشته باشند ، می توانید آنها را به طور خودکار تقسیم بندی کنید تا همه چیز مرتب باشد.

شما این کار را با سازماندهی مخاطبین با برچسب ها یا برچسب ها در دفترچه آدرس خود و تطبیق آنها با برچسب ها، گروه ها یا لیست ها در برنامه بازاریابی ایمیلی خود در همگام سازی خود انجام می دهید.

بیایید به یک مثال دقیق تر نگاه کنیم. من گروهی از مخاطبین در Google Contacts با برچسب “کسب و کار” دارم. برای اطمینان از اینکه این مخاطبین (و فقط آنها) با HubSpot همگام می شوند، می توانم قوانین همگام سازی زیر را تنظیم کنم:

داشبورد ادغام HubSpot و Google Contacts را نشان می دهد

حالا وقتی برای ارسال پیام به آن گروه می روم، همه گیرندگان مناسب آنجا خواهند بود. این یعنی زمان بیشتری برای ارسال ایمیل و زمان کمتری برای نگرانی در مورد اینکه کدام مخاطب باید آنها را دریافت کند.

نحوه همگام سازی وضعیت اشتراک بین برنامه ها

اگر از چندین برنامه برای تماس با لیست ایمیل مارکتینگ خود استفاده می کنید، دانستن اینکه چه کسی واقعاً می خواهد از شما بشنود می تواند یک سردرد واقعی باشد. شما نمی‌خواهید خطر تماس با افرادی را که اشتراکشان را در برنامه دیگری لغو کرده‌اند، به خطر بیندازید، و همچنین مخاطبینی را که می‌خواهند با آنها تماس گرفته شود نادیده بگیرید.

پاسخ شما به این مدیریت اشتراک است و زمانی که برنامه‌هایتان را متصل می‌کنید، امکان‌پذیر می‌شود.

همانطور که داده‌های مخاطب خود را همگام‌سازی می‌کنید، می‌توانید هر مخاطب را فعال کنید تا بین برنامه‌ها با برچسب «مشترک» یا «لغو اشتراک» حرکت کند. هنگامی که زمان ارسال ایمیل بعدی شما فرا می رسد، همه افراد مناسب در لیست (یا خارج از) خواهند بود.

چگونه داده ها را در برنامه بازاریابی ایمیلی خود غنی کنید

این فقط وضعیت اشتراک نیست که می توانید بین برنامه ها همگام سازی کنید. ممکن است بخواهید زمینه های دیگر را همگام سازی کنید.

بیایید به همگام سازی مخاطبین Outlook با HubSpot نگاه کنیم ، که می توانید از آنها برای ارسال ایمیل های بازاریابی استفاده کنید. برای اطمینان از همگام سازی اطلاعات مناسب با هر مخاطب ، می توانید نقشه زمینه را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز در یک راستا قرار دارد.

داشبورد Operations Hub با Outlook و HubSpot Integration

اگر یک فیلد به طور پیش فرض در لیست گنجانده نشده باشد، فیلدهای سفارشی به شما آزادی بیشتری می دهند. به عنوان نمونه فیلد سفارشی ، می توانید قسمت “Department” را در Outlook با ویژگی HubSpot برای داده های مشابه ترسیم کنید. برای اینکه نقشه های سفارشی به درستی ترسیم شوند ، باید در هر دو برنامه سازگار باشند.

حداکثر استفاده از همگام سازی داده ها

بنابراین ، اینگونه است که می توانید کتابهای آدرس خود را به راحتی در برنامه بازاریابی ایمیل خود در Outlook ، iCloud یا Google Contacts همگام سازی کنید. پس از راه‌اندازی همگام‌سازی، می‌توانید آسوده خاطر باشید و با دانستن اینکه لیست‌های شما در بهترین شکل قرار دارند، ایمیل‌هایی با بهترین تبدیل ارسال کنید.

پس از همگام سازی برنامه بازاریابی ایمیل خود با کتابهای آدرس تماس ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام برنامه های دیگر را همگام سازی کنید – مانند CRM یا نرم افزار پشتیبانی مشتری. به یاد داشته باشید، بهترین پشته نرم افزاری یکپارچه است.

دعوت جدید برای اقدام