چرا به‌روزرسانی لوگوی نیویورک شکستی برای تغییر نام تجاری بود؟

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

همیشه جدیدتر بهتر نیست. حداقل این اتفاق نظر بین نیویورکی‌ها بود، پس از اینکه Partnership for New York لوگوی جدید خود را برای شهر نیویورک در ماه گذشته منتشر کرد.

علامت “We ❤️ NYC” در اواخر مارس معرفی شد و قرار بود به‌روزرسانی مدرن لوگوی نمادین “I ❤️ NY” میلتون گلسر باشد. این تصاویر مصادف با کمپین جدیدی است که هدف آن پراکنده کردن «تفرقه و منفی‌گرایی» ناشی از همه‌گیری COVID-19 است.

ما-نیویورک را دوست داریممنبع تصویر

تغییرات قابل توجه در لوگو عبارتند از:

  • تغییر “من” به “ما”
  • در حال به روز رسانی قلب به طوری که بیشتر شبیه یک شکلک قلب به نظر می رسد
  • جایگزینی فونت به سبک ماشین تحریر با تنوعی از Helvetica برای مطابقت با تابلوهای متروی نیویورک
  • اضافه کردن “C” در انتهای “NY” به طوری که لوگو به طور خاص به شهر نیویورک اشاره دارد

در حالی که لوگوی جدید قرار بود مردم را دور هم جمع کند، متأسفانه توانسته است به مردم کمک کند تا چه اندازه از آن خوششان نمی آید. این توییت درخواست از مردم برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد لوگوی جدید، بیش از 2200 پاسخ را دریافت کرده است که بسیار منفی هستند.

اکنون دانلود کنید: راهنمای ساخت برند رایگان

لوگوی جدید نیویورک چه مشکلی داشت؟

برای شروع، “I ❤️ NY” عملی سخت برای دنبال کردن است.

لوگوی اصلی طراحی شده توسط گلسر در سال 1977 برای تقویت گردشگری و روحیه در نیویورک پس از یک رکود طولانی اقتصادی و اجتماعی معرفی شد. در طی چهار دهه، این یک تصویر و عبارت جذاب برای شهر و ایالت نیویورک شد.

بسیاری از انتقادات به لوگوی جدید متوجه خود طرح است. بسیاری از مردم عدم تقارن (We NYC ❤️؟)، قلب شکلک و انتخاب فونت (Helvetica است) را زیر سوال برده اند. بسیار به طور گسترده استفاده می شود).

این عناصر باعث می‌شوند طراحی غیرحرفه‌ای و غیراصلی به نظر برسد که برای شهری که به عنوان مرکز خلاقیت و فرهنگ غنی شناخته می‌شود، بی‌نام تجاری به نظر می‌رسد و در نهایت باعث می‌شود که نام تجاری مجدداً نامشخص شود.

جاهای دیگر در بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

دیپ فیک: استفاده از هوش مصنوعی باعث افزایش تصاویر جعلی با ظاهر واقعی می شود. بیاموزید که این برای بازاریابان چه معنایی دارد.

TikTok Ban: Pew Research مطالعه‌ای انجام داد تا ببیند آمریکایی‌ها در مورد احتمال ممنوعیت TikTok چه احساسی دارند و نتایج ممکن است (یا ممکن است) شما را شگفت‌زده کند.

یوتیوب گزارش می دهد که شورت های ساخته شده توسط طرفداران می تواند به برخی از سازندگان و هنرمندان کمک کند تا مخاطبان خود را دو برابر کنند.

Reel-y؟ چگونه عکس ها در اینستاگرام باز می گردند.

ChatGPT ممکن است در ایتالیا به دلیل حفظ حریم خصوصی و نگرانی های ایمنی ممنوع شود.

توییتر از زمان فروش آن در سال گذشته، همچنان در بازیابی درآمد تبلیغاتی با موانعی مواجه است.

بزرگترین تغییرات رفتار مصرف کننده: چگونه عادات مصرف کننده در سال 2023 تغییر می کند.

دعوت به اقدام جدید