وقتی به مقاصد خرید آنلاین فکر می کنید ، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال ، با فروش تجارت الکترونیکی ادامه صعود به دلیل بخشی از همه گیری کووید -19 ، سیستم عامل های اجتماعی خواستار اقدام هستند.
در اینستاگرام ، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه” را به نمایه خود اضافه کنند و به کاربران اجازه می دهند مستقیماً از نمایه مارک های مورد علاقه خود خرید کنند. به طور مشابه ، TikTok مزاحم ویژگی آینده فروشگاه شد و ادغام با Shopify در اوایل سال جاری. اکنون توییتر استراتژی های جدیدی را برای ادغام تجربیات خرید آنلاین با تجربه کاربر آزمایش می کند.
این پلتفرم قبلاً دکمه “اکنون بخرید” را قبل از بازنشستگی این ویژگی در سال 2017 برای تمرکز بر سایر راهها داشت. در حال حاضر به نظر می رسد که توییتر در حال بازگشت به این ایده است و به دارندگان حساب های تجاری ابزارهای جدیدی برای تبدیل مشتریان در بستر تبدیل می کند که به طور بالقوه توییتر را به فضایی تبدیل می کند که در آن خریداران می توانند محصولات جدیدی را در حین مکالمه با مارک ها و جوامع کشف کنند.
در اینجا چیزی است که ما در مورد آزمایشات تجاری توییتر تا کنون می دانیم.
چرا توییتر ویژگی های تجارت الکترونیک را آزمایش می کند
در اوایل سال 2021 ، مدیران توییتر هدف خود را از دو برابر شدن درآمد به 7.5 میلیارد دلار و دستیابی به 315 میلیون کاربر فعال اعلام کردند. پایان سال 2023به
توییتر در تلاش برای دستیابی به چنین اهداف بلندپروازانه ، به دنبال معرفی جریانهای جدید درآمد برای کمک به رشد و کسب درآمد از کاربران خود است – و یکی از این جریانهای کلیدی ، یک بازی تجارت الکترونیک است که به کسب و کار ابزار مورد نیاز برای هدایت فروش محاوره ای طراحی شده است.
در طول توییتر تماس سرمایه گذار 2021 بروس فالک ، سرپرست محصول درآمد در توییتر گفت:
“ما همچنین در حال بررسی راه هایی برای حمایت بهتر از تجارت در توییتر هستیم. تلاش های MAP ما (برنامه برنامه تلفن همراه) به ما کمک می کند تا نحوه انجام معاملات کاربران خود را در بستر بفهمیم. نصب برنامه از طریق یک تبلیغ به خودی خود نوعی تجارت است. ما می دانیم که مردم برای تعامل با مارک ها و بحث در مورد محصولات مورد علاقه خود به توییتر می آیند.
در واقع ، ممکن است حتی متوجه شده باشید که برخی از مشاغل در حال توسعه روش های خلاقانه برای فعال کردن فروش در پلت فرم ما هستند. این تقاضا به ما اطمینان می دهد که قدرت ترکیب گفتگوی بلادرنگ با یک مخاطب درگیر و عمدی را داریم. “
اساساً ، این پلتفرم در دو سال آینده اهداف تجاری تهاجمی دارد و تجارت را راهی مناسب برای افزایش فرصت های تعامل و درآمد خارج از تبلیغات سنتی می داند.
تست تجارت الکترونیک توییتر
ماژول فروشگاه
در جولای 2021 ، توییتر یک آزمایش تجارت الکترونیک قوی را راه اندازی کرد: The Shop Module.
ماژول فروشگاه به برندها اجازه می دهد تا محصولات را در قالب چرخ فلک در بالای نمایه نمایش دهند. هنگامی که یک کاربر از حساب توییتر یک نام تجاری بازدید می کند ، می تواند تعداد انگشت شماری از محصولات را مرور کرده ، این قابلیت را داشته باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول ، وارد بازار شده و در نهایت خرید کند.
این آزمایش اولیه برای تعیین قابلیت خرید نمایه های توییتر طراحی شده است. اگرچه مصرف کنندگان معمولاً برای ارتباط مستقیم با مارک ها برای سوالات و درخواست خدمات مشتری از توییتر دیدن می کنند ، توییتر به دنبال این است که بفهمد رفتارهای درون برنامه ای چگونه می تواند کاربران را به خرید سوق دهد. با جمع آوری داده های بیشتر ، جالب خواهد بود که ببینیم آیا توییتر می تواند ارتباط واضحی بین موضوعات مکالمه و فروش محصولات مرتبط از طریق این پلت فرم مشاهده کند.
توییتر این ویژگی را برای تعدادی از مارک های کوچک در صنایع مستقر در ایالات متحده ارائه کرده است و کاربران توییتر مستقر در ایالات متحده که از برنامه انگلیسی در دستگاه های iOS استفاده می کنند در حال حاضر می توانند آن را به صورت زنده مشاهده کنند.
با استفاده از این ویژگی در نمایه های تجاری که محصولات بسیار متفاوتی را ارائه می دهند ، توییتر همچنین در حال آزمایش است که محصولات عمودی از این پلتفرم به فروش می رسند. در زیر به ماژول فروشگاه مراجعه کنید.
کارت های قابل خرید توییتر
در مارس 2021 ، توییتر همچنین آزمایش ویژگی های تجارت برای توییت های ارگانیک را آغاز کرد. در اصل ، توییت هایی که دارای پیوند مستقیم به صفحه یا محصول خرید هستند ، می توانند یک کارت توییتر جدید با دکمه “خرید” و جزئیات محصول خودکار ایجاد کنند.
وقتی کاربر دکمه فروشگاه را کلیک می کند ، مستقیماً به صفحه محصول وب سایت حساب منتقل می شود. کارت توییتر قابل خرید بسیار شبیه به توییت های تبلیغاتی است. با استفاده از این ویژگی ، توییتر در حال آزمایش زنده بودن تجارت از طریق سهام ارگانیک است.
در زمان انتشار ، این ویژگی هنوز یک آزمایش است و برای همه کاربران توییتر قابل استفاده نیست. گزارش شده است که کارت توییتر قابل خرید توسط کاربران بین المللی و در دستگاه های Android دیده شده است.
چگونه مارک ها می توانند از تجارت اجتماعی در توییتر استفاده کنند
حتی اگر به نمایه شرکت شما امکان دسترسی به این ویژگی های جدید داده نشده است ، اکنون زمان مناسبی برای ایجاد یک استراتژی است تا بتوانید آماده استفاده از ابزارهای تجاری توییتر به نفع خود باشید.
1. ایجاد مکالمه ارگانیک در مورد محصولات و خدمات.
مصرف کنندگان با برندهایی در توییتر در ارتباط هستند تا س questionsالات خود را مطرح کرده و سوالات مربوط به خدمات مشتریان را مطرح کنند. شروع به تراز کردن ارگانیک محتوای خود در توییتر با محصولات و خدماتی کنید که می خواهید در فضا برجسته کنید تا مخاطبان خود را برای آینده با این ویژگی های تجاری جدید آماده کنید.
به عنوان مثال ، یک شرکت مراقبت از پوست می تواند در مورد ایجاد روال ایده آل مراقبت از پوست با مخاطبان خود در توییتر مکالمه ای را آغاز کند. مشخصات شرکت می تواند موضوعی را با توییت های آموزشی در مورد هر مرحله ضروری از روتین مراقبت از پوست و دلیل مفید بودن هر مرحله آغاز کند.
مخاطبان به احتمال زیاد به مشارکت در مراحل معمول مراقبت از پوست خود و درخواست توصیه های محصول می پیوندند و فضا را برای برند ایجاد می کند تا اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات خود با مخاطبان درگیر به اشتراک بگذارد.
با ادامه دادن به مخاطبان با این نوع تعاملات ، هنگامی که نام تجاری مراقبت از پوست به ویژگی های تجاری توییتر دسترسی پیدا کرد ، می توانند محصولات مورد بحث و اندازه گیری پاسخ مخاطبان (از طریق کلیک و خرید) را شروع کنند.
2. انواع محصولات را برای نمایش در The Shop Module انتخاب کنید.
اگر به نمایه شرکت شما اجازه دسترسی به The Shop Module داده شد ، از آن به عنوان فرصتی برای انجام تحقیقات در مورد اینکه چه محصولاتی بیشتر برای مخاطبان توییتر شما استفاده می شود ، استفاده کنید. سعی کنید محصولات متنوعی را با قیمت های مختلف ترکیب کنید و مرتباً ارزیابی کنید که کدام محصولات بیشترین کلیک و خرید را دارند.
3. روش تجربی را در پیش بگیرید.
در مراحل اولیه ، زیاد بر استفاده از این ویژگی های جدید برای افزایش فروش تکیه نکنید. در عوض ، یک روش تجربی تر برای سنجش عملکرد با مخاطبان خود اتخاذ کنید و هنگامی که مجموعه داده های قوی تری دارید ، استراتژی خود را اصلاح کنید.
هنگام ارائه این ویژگی های جدید ، توییتر به وضوح اعلام کرده است که برای درک بهتر رفتار کاربران ، مواردی را آزمایش می کند. بازاریابان باید از همین رویکرد استفاده کنند تا بدانند چه چیزی برای مخاطبان منحصر به فرد آنها صدق می کند.
با وجود بسترهای رسانه های اجتماعی که به برندها فرصت بیشتری برای فروش از طریق پلتفرم های خود می دهند ، بازاریابان می توانند روشهای ابتکاری برای اتصال ارگانیک مصرف کنندگان به محصولات و خدمات مورد علاقه خود بیابند.