گارانتی و سرویس ها پس از فروش به اطلاع میرساند کلیه کارهای انجام شده در مرکز تاپ تیونینگ تبریز در راستا ریمپ و ارتقای نرم افزاری ایسیو بمدت دو سال ضمانت نرم افزار و پشتیبانی فنی واقعی است. نسل چهارم تویوتا سوپرا MK4 در سال 2003 معرفی شد و تا به امروز احتمال دارد بهترین اتومبیل اسپرتی باشد که همین شرکت ژاپنی ایجاد کرده. اولین نسل سوپرا در سال 1978 معرفی شد و داستانی نو را به جهت اتومبیلهای اسپرت تویوتا رفتار کرد. این اتومبیل در کنار GT-R Skyline یک عدد از زیباترین رقابتهای بهترین ماشین های اسپرت تویوتا و نیسان را خلق کرد. ممکن است كسی جرات نمیكرد خودرویی كه بیش از هزار اسب بخار توان داشته باشد را تقویت كند اما كورش منصوری این كار را كرد. نسل پنجم تویوتا سوپرا کلیدی 382 اسب بخار و حداکثر سرعت 260 کیلومتر بر ساعت، هیچ نشانی از حس و درحال حاضر نسل قبلی خویش نداشت البته توانست نمرات خوبی از منتقدین اخذ کند. چنانچه شما فکر میکنید که تویوتا هیچ پاسخی به جهت نیسان GT-R Nismo GT3 ندارد، می بایست بگوییم تیونینگ جک s3 که نادرست میکنید. برش دادن فنرها به هیچ وجه نحوه استانداردی نبوده و بـه هیچ تیتر توصیه نمی شود. بـه همین ترتیب کـه در آغاز قطعهاي خاص مثل موتور خودرو مشمول تصحیح و تغییر میگردد و پس ازآن مشخصات بقیه قطعات بکار رفته در دل ماشین هم حیاتی دقت بـه اقتدار و توان موتور خودرو مورد تعدیل، تصحیح و تغییر و تحول قرار خواهد تیونینگ تاک پراید گرفت. ایجاد صداهای اضافی از خودرو، وجود منع رسمی ودر حیث گرفتن جریمه برای خودروهایی کـه ارتفاع کمتری از حد استاندارد دارند از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، شکستن و رخنه تناول کردن متعلقات سیستم تعلیق و چرخ هاي اتومبیل در اثر ضربه یا این که عبور از دست اندازهای شدید و ناچیز شدن مقدار چرخش امر و همینطور امکان تولید لاستیک سائی در اثر اندک شدن مسافت لاستیک نسبت بـه گلگیر. تیونینگ کردن منجر به بیرون کردن اتومبیل از مسیر استانداردهای آن می باشد که ممکن میباشد گاهی همین تغییر تحول مسیر، ایراداتی را نیز برای خودرو به همپا داشته باشد. نیسان همین اتومبیل را بر پایه GT-R، البته مهم طراحی داخلی و خارجی مجللتری طراحی کرده بود. ممکن است ماجرا تویوتا سوپرا در سال 2019 کمی غم انگیز باشد اما بیایید به سالهای ابتدایی میلاد آن نگاهی بیندازیم. كورش منصوری در گفتوگو اهمیت مجله خودرو گفته است:« سال 1989 بود كه به ادله عشق و علاقه شخصی در شهرمونیخ كمپانی MP Design را تاسیس كردم و تا سالها مشغول ایجاد قطعات و همكاری حیاتی كمپانیهای تبارک خودروسازی و تیونینگ آلمانی بودم ولی بهخودم گفتم تا كی بایستی برای دیگران قطعه تولید كنم؟