کپی نویسی کلمات را به عمل تبدیل می کند.
اما کدام کلمات؟ و کدام عمل؟
اغلب ، نویسندگان نسخه یک استراتژی را بدیهی می دانند. آنها وقت نمی گذارند به این فکر کنند که این جمله یا آن پاراگراف برای چه چیزی ممکن است باشد. آنها در توصیف مبانی روش خود تردید می کنند و در عوض به ترفندها و عبارات آزمایش شده در زمان متوسل می شوند.
ما در مورد راهبردهای ایجاد محصول یا خدمات که طاقچه را پر کرده و مشکل را حل می کند ، صحبت می کنیم. این همان کاری است که طراحان انجام می دهند. قسمت زیبا بعد می آید (و به طور گیج کننده ای نامیده می شود طرح همچنین ، هنگامی که احتمالاً باید نامیده شود مهارت.)
طراحی منجر به جهش و پیشرفت می شود. Craft تضمین می کند که طراحی عالی ماموریت خود را انجام می دهد.
طراحی نسخه موثر با این فرض آغاز می شود که می توانید جملاتی را که از آن استراتژی پشتیبانی می کنند ، بسازید.
اما شروع با طراحی تضمین می کند که کاردستی خوب هدر نخواهد رفت.
[Check out my friend Margo Aaron’s breakthrough Copy Workshop. It’s cohort-based, peer-to-peer and live, and signups begins today. She’s doing it with the folks at Akimbo, and I’ve seen how powerful this work is.]
اگر ارزش نوشتن را دارد ، ارزش نوشتن مثر را دارد.