مدیران عامل شرکت های بزرگ پول های مضحکی دریافت می کنند، اما افراد خوب نیز کاری را انجام می دهند که اکثر ما از آن اجتناب می کنیم.
آنها تصمیم می گیرند.
در واقع، این تقریباً هسته اصلی کار است. آیا برای تعطیل کردن یک کارخانه، باز کردن یک فروشگاه، ایجاد یک بخش، سرمایه گذاری در یک فناوری جدید…
این بخشی است که بیشترین ارزش را ایجاد می کند.
وقتی سر کار می رویم، اکثر ما به سادگی سر کار می رویم. ما کارهایمان را انجام میدهیم، به ورودیها پاسخ میدهیم، هنرمان را تقویت میکنیم، مقداری فروش انجام میدهیم.
تصمیمات به تعویق افتاده یا به کلی نادیده گرفته می شوند.
و با این حال، این تصمیمات استراتژیک است که می تواند قوس شغلی و رضایت شغلی ما را نیز تغییر دهد.
در اینجا یک لیست ساده از سوالات وجود دارد: پنج تصمیم بزرگ در حال حاضر روی میز شما چیست؟ آیا افراد دیگری که در موقعیت شما هستند لیست متفاوتی دارند؟ چه مقدار از روز خود را صرف یادگیری چیزهایی می کنید که برای تصمیم گیری باید بدانید؟ و آیا می توانید همه آنها را تا سه شنبه درست کنید؟