حتی اگر LinkedIn از سال 2003 وجود داشته باشد ، این پلت فرم تا سال 2016 اجازه استفاده از هشتگ های قابل کلیک را نداد.
شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام سالهاست که از هشتگ به عنوان راهی برای ارتباط کاربران با جوامع خود استفاده می کنند. آنها حتی تجزیه و تحلیل ارائه می دهند و به تولیدکنندگان محتوا و تأثیرگذاران اجازه می دهد تا تأثیر آنها را بسنجند.
اکنون که LinkedIn استفاده از هشتگ ها را به طور کامل پذیرفته است ، مارک ها نیز می توانند.
آیا هشتگ ها در LinkedIn کار می کنند؟
بله ، هشتگ ها در LinkedIn کار می کنند. می توانید آنها را به بروزرسانی وضعیت ، مقاله منتشر شده و صفحه کسب و کار خود اضافه کنید تا به مخاطبی فراتر از شبکه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید فیدهای هشتگ را مرور کنید تا ببینید چه مکالمه هایی پیرامون آن موضوعات اتفاق می افتد.
بیایید به اصول اولیه استفاده از هشتگ ها در پلت فرم بپردازیم و در مورد چگونگی یافتن برترین ها در صنعت خود صحبت کنیم.
نحوه استفاده از هشتگ ها در به روز رسانی وضعیت LinkedIn
چند راه برای افزودن هشتگ به به روزرسانی وضعیت وجود دارد.
همانطور که GIF نشان می دهد ، می توانید یک هشتگ با موارد زیر اضافه کنید:
- تایپ کردن علامت پوند به دنبال کلمه یا عبارت. همانطور که هشتگ خود را تایپ می کنید ، LinkedIn پیشنهادات هشتگ را به صورت خودکار بر اساس موارد رایج و محبوب ایجاد می کند.
- روی دکمه “افزودن هشتگ” واقع در پایین سمت چپ کادر کلیک کنید.
- انتخاب یکی از هشتگ های مرتبط در کنار دکمه “افزودن هشتگ”.
نکته مفید: فاصله یا علامت را در هشتگ های خود اضافه نکنید ، زیرا دیگر قابل کلیک نیستند.
نحوه استفاده از هشتگ در مقاله LinkedIn خود
به عنوان فعلی ، کاربران نمی توانند هشتگ های قابل کلیک را در متن مقالات خود که در LinkedIn منتشر شده اند ، اضافه کنند. با این حال ، آنها می توانند با افزودن هشتگ ها به جعبه توضیحات مقاله ، آن را کشف کنند.
نحوه استفاده از هشتگ در صفحه تجارت خود
اگر یک صفحه تجاری در LinkedIn دارید ، می توانید آن را با هشتگ های مرتبط مرتبط کنید. این امر شما را در مرکز مکالمات پیرامون این هشتگ ها قرار می دهد و به شما امکان می دهد با مخاطبین مربوطه ارتباط برقرار کنید. در اینجا مراحل اضافه کردن آنها وجود دارد:
-
از صفحه اصلی صفحه کسب و کار خود شروع کنید.
-
روی دکمه “افزودن” در سمت راست پایین در زیر “هشتگ ها” کلیک کنید. یک صفحه کوچکتر باز می شود.
-
روی “افزودن هشتگ” کلیک کنید و حداکثر سه هشتگ را انتخاب کنید.
همه چیز آماده است.
آیا باید از هشتگ ها در LinkedIn استفاده کنم؟
پاسخ کوتاه بله است ، هشتگ ها راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان فراتر از ارتباطات مستقیم شما در LinkedIn هستند.
مزایای استفاده از هشتگ های LinkedIn
فرض کنید شما فقط 200 اتصال در LinkedIn دارید. شما مقاله ای در مورد SEO منتشر می کنید و از هشتگ استفاده نمی کنید. برای اینکه تأثیر قابل توجهی بگذارد ، به ارتباطات درجه دوم و سوم زیادی نیاز دارید.
چرا چنین محدودیت هایی را بر محتوای خود قرار می دهید؟ با استفاده از هشتگ ها ، پتانسیل دسترسی پست خود را به حداکثر می رسانید. اگر هشتگ SEO دارای 100000 هزار دنبال کننده است و شما از آن استفاده می کنید ، مشارکت پست شما به راحتی می تواند آنچه را که بدون هشتگ بود سه برابر کند.
تعامل بیشتر می تواند به شما در ایجاد اعتبار کمک کند و می تواند ارتباطات معنادار با سایر کاربران LinkedIn را تسهیل کند.
از چند هشتگ LinkedIn باید استفاده کنم؟
در حالی که هیچ محدودیتی در تعداد هشتگ هایی که کاربران می توانند به محتوای خود اضافه کنند وجود ندارد ، LinkedIn توصیه می کند که بیش از سه هشتگ در هر پست استفاده نکنید.
اکنون که می دانید چرا و چگونه از هشتگ های LinkedIn استفاده می کنید ، اجازه دهید برخی از اشتباهات رایج هشتگ را که می خواهید از آنها خودداری کنید ، مرور کنیم. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.
LinkedIn اشتباهاتی در هشتگ که باید از آنها اجتناب کرد
- زیاده روی نکنید – همانطور که در بالا ذکر شد ، پیت دیویس ، مدیر ارشد سابق مدیریت محصول LinkedIn ، توصیه می کند که از سه هشتگ استفاده کنید. این باید برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی اصلی بدون ظاهر ناخواسته کافی باشد.
- هشتگ ها جایگزین نمی شوند کپی ? – هشتگ ها زمینه ارائه نمی دهند ، آنها فقط باید برای بهبود قابلیت کشف شما استفاده شوند. هنوز باید در هر چیزی که ارسال می کنید توضیحات داشته باشید.
- فقط از هشتگ های محبوب استفاده کنید – وقتی فقط از هشتگ های محبوب استفاده می کنید ، محتوای شما ممکن است گم شود. اگر خیلی حرفه ای عمل کنید ، ممکن است به اندازه کافی به افراد نرسید. استفاده از ترکیبی از هشتگ های طاقچه و گسترده تعادل کامل را ایجاد می کند.
هنگامی که با استفاده از هشتگ ها راحت شدید ، می توانید تشخیص دهید کدام یک از آنها بهترین عملکرد را دارند. ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها نرخ مشارکت بالاتری نسبت به دیگران دارند. اگر چنین است ، ارزش استفاده مجدد را دارد.
هشتگ های محبوب LinkedIn
LinkedIn اطلاعات مربوط به هشتگ های پرطرفدار در سه ماهه اول سال 2020 را منتشر کرد.
منبع تصویر
در ژانویه و فوریه ، این لیست تقریباً یکسان بود. با این حال ، گفتگوها در ماه مارس با شروع همه گیری تغییر کرد. جستجو برای موضوعات مربوط به کار از راه دور سه برابر شد و هشتگ #Remotework نیز رواج یافت.
بهترین راه برای بهینه سازی استفاده از هشتگ ، مراجعه به هشتگ های توصیه شده و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها در پست های شما است.
کجا می توانم هشتگ های محبوب LinkedIn را پیدا کنم؟
سه نوع هشتگ وجود دارد که LinkedIn بر اساس شبکه و صنعت آنها به کاربران خود توصیه می کند: توصیه شده ، محبوب ، پرطرفدار. صفحه LinkedIn “بیشتر بیابید” اولین و بهترین مکانی است که باید در نظر بگیرید از هشتگ هایی که در پست های خود استفاده می کنید ، توجه کنید.
برای دسترسی به این صفحه ، مراحل زیر را دنبال کنید:
- روی دکمه “بیشتر بیابید” کلیک کنید.
- در برنامه تلفن همراه ، هنگامی که روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک می کنید ، ظاهر می شود.
- در نمای دسکتاپ ، در پایین نوار کناری سمت چپ قرار می گیرد.
- در این صفحه ، صفحات پرطرفدار ، اتصالات و صفحات توصیه شده و هشتگ هایی را در انتهای صفحه خواهید دید.
به عنوان یک بازاریاب ، LinkedIn هشتگ های مرتبط با بازاریابی را به من توصیه می کند ، مانند #دیجیتال مارکتینگ ، #SEO و #contentwriter. با این حال ، این لیست از یک کاربر به کاربر دیگر متفاوت است.
نحوه دنبال کردن هشتگ ها در LinkedIn
دنبال کردن هشتگ ها به شما امکان می دهد ببینید محتواسازان دیگر چه چیزی ارسال می کنند ، چگونه کاربران پاسخ می دهند و برای پست های بعدی ایده بگیرید.
- به نوار جستجو بروید و هشتگی را که می خواهید دنبال کنید تایپ کنید.
- یک گزینه را از منوی کشویی انتخاب کنید.
- این شما را به فید هشتگ می برد که در آن می توانید تمام محتوای منتشر شده با این هشتگ را مشاهده کنید. روی “Follow” در بالای صفحه کلیک کنید.
برای مشاهده مراحل عمل GIF زیر را مشاهده کنید.
اکنون که هشتگ را دنبال می کنید ، هنگام حرکت در رایانه ، آن را در نوار کناری سمت چپ در بخش “هشتگ های دنبال شده” مشاهده خواهید کرد. هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه LinkedIn ، می توانید با کلیک بر روی عکس پروفایل خود در بالا سمت چپ پنجره و حرکت به پایین به منوی کشویی “Hashtags دنبال شده” ، به هشتگ هایی که دنبال می کنید دسترسی پیدا کنید.
هشتگ ها در موفقیت محتوای شما ضروری هستند. با اتکا به توصیه های هشتگ LinkedIn و تجزیه و تحلیل خود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که پست های شما به مخاطبان مناسب می رسد.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.