به عنوان بازاریابان ایمیل ، یکی از معیارهای کلیدی مورد استفاده ما برای تعیین اینکه آیا مخاطبان ما در حال خواندن محتوای ما هستند ، نرخ باز است.
پیگیری ایمیل های باز شده به ما امکان می دهد تعیین کنیم آیا خطوط موضوعی ما با مخاطبان ما مطابقت دارد یا خیر. اگر نتوانیم آنها را مجبور به باز کردن یک ایمیل کنیم ، نمی توانیم آنها را وادار به کلیک و حرکت بیشتر در طول سفر خریدار کنیم.
با عرضه ویژگی های جدید محافظت از حریم خصوصی Apple iOS 15 ، نرخ های باز ما در خطر است. اما آیا این چیز بدی است؟
بیایید با اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی جدید شروع کنیم.
ویژگی محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل چگونه کار می کند
پس از به روز رسانی دستگاه iOS به iOS 15 ، با باز کردن برنامه Apple Mail ، پنجره ای باز می شود که می پرسد آیا می خواهید “از فعالیت ایمیل محافظت کنید”.
اگر گزینه “Protect Mail activity” را انتخاب کنید ، اپل ابتدا ایمیل های شما را از طریق سرور پروکسی جهت پیش بارگذاری محتوای پیام ، از جمله پیکسل های ردیابی ، قبل از ارسال به صندوق ورودی شما هدایت می کند.
این برای شما چه معنایی دارد؟
به گفته اپل ، “حفاظت از حریم خصوصی ایمیل آدرس IP شما را پنهان می کند ، بنابراین فرستندگان نمی توانند آن را به سایر فعالیت های آنلاین شما پیوند دهند یا مکان شما را تعیین کنند. و مانع از این می شود که فرستندگان ایمیل خود را باز کرده باشند یا خیر. “
این برای بازاریابان ایمیل چه معنایی دارد؟
محافظت از حریم خصوصی نامه بر هر ایمیلی که از برنامه Apple Mail در هر دستگاهی باز شده است ، صرف نظر از اینکه کدام سرویس ایمیل مانند Gmail یا آدرس محل کار استفاده می شود ، تأثیر می گذارد. با این حال ، این بر سایر برنامه های ایمیل مورد استفاده در دستگاه های Apple مانند برنامه Gmail در iPhone تأثیر نمی گذارد.
اگر یک بازاریاب ایمیل هستید ، ممکن است هنوز فکر کنید که این تغییر چگونه بر استراتژی شما تأثیر می گذارد. برای کمک ، ما تصمیم گرفتیم تا گام هایی را که تیم ایمیل ما برای تنظیم استراتژی و روند ما در مورد این ویژگی های حفاظت از حریم خصوصی ایمیل برمی دارد ، برجسته کنیم.
در اینجا چند گام در حال انجام است و ما شما را تشویق می کنیم تا به ما بپیوندید
بازاریابان ایمیل HubSpot چگونه به iOS 15 پاسخ می دهند
1. فرآیندهای فعلی را بررسی کنید.
قبل از اینکه تغییرات iOS 15 اپل آغاز شود ، ما تمام برنامه های ایمیل موجود خود را بررسی کردیم.
برای شروع ، ما می خواستیم تأثیر احتمالی این تغییر را در تجارت درک کنیم. با استفاده از ابزارهای گزارش ایمیل HubSpot ، ما توانستیم بخشی از پایگاه داده خود را که از سرویس گیرندگان Apple Mail استفاده می کند ، ارزیابی کنیم. درک این عدد برای سنجش میزان تاثیر این تغییرات IOS بر توانایی ما در مشاهده اطلاعات دقیق عملکرد ایمیل در حال حرکت بسیار مهم است.
در مرحله بعد ، ما مستندسازی کردیم که کدام خطوط موضوعی برای هر یک از شخصیت های ما بیشترین صدا را دارد.
در حالی که ما بهترین شیوه های موضوع ایمیل را دنبال می کنیم ، همانطور که اکثر بازاریابان ایمیل می دانند که تا اینجا فقط به شما کمک می کند. مواردی مانند شمارش شخصیت و زبان عمل گرا فقط محافظ هایی هستند که برای نوشتن خط موضوعی ما مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا ما به شدت با زبان ، ساختار و بله – حتی ایموجی ها – آزمایش کرده ایم تا آنچه را که برای هر یک از شخصیت های ما طنین انداز است ، پیدا کنیم.
این مستندات کتابخانه ای از خطوط موضوعی و نرده های محافظ را در اختیار تیم من قرار می دهد که می توانیم از آنها برای حرکت به جلو در دنیایی بدون داده باز دقیق استفاده کنیم.
در نهایت ، ما معیارهای ایمیل را برای همه برنامه های خود ثبت کردیم. در حالی که به روز رسانی حریم خصوصی فقط بر روی بازشدن تأثیر می گذارد ، این بدان معناست که سایر معیارهای دیگر که از داده های باز استفاده می کنند نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت – مانند نرخ کلیک که با کل کلیک ها/تعداد کل باز شده ها اندازه گیری می شود. این معیارها به ما امکان می دهند تاثیری که این تغییر IOS در تمام معیارهای ایمیل ما خواهد داشت را بسنجیم.
2. گزارش ایمیل را باز کنید.
هنگام گزارش عملکرد ایمیل ، یکی از اولین معیارهای در نظر گرفته شده نرخ باز است. ما چقدر موفق شدیم که گیرندگان ایمیل خود را باز کنند؟ خوب ، این در حال تغییر است.
بازاریابان ایمیل باید تمرکز خود را روی معیارهای پایدار مانند کلیک ، نرخ کلیک (کلیک / ایمیل های ارسال شده) و نرخ تبدیل به جلو تغییر دهند. این برنامه ماست.
در حالی که این تغییر ممکن است دردناک باشد ، اما ما معتقدیم که این اقدام درستی است. مشاهده کلیک ها و تبدیل ها بسیار بیشتر با وضعیت پایگاه داده شما مرتبط است درگیر کننده با برنامه های ایمیل شما
حرکت محرک از طریق کلیک CTA و تبدیل زیر ، هدف نهایی اکثر ایمیل های ارسال شده امروز است. تمرکز بر روی کلیک ها و تبدیل ها ، بازاریابان را قادر می سازد تا برنامه های خود را بهتر بهینه سازی کنند تا مشارکت واقعی پایگاه داده آنها ایجاد شود.
با این حال ، نرخ های باز هم حذف نمی شود. آنها فقط متفاوت خواهند بود. ردیابی نرخ باز برای برنامه های ایمیل شما همچنان مهم خواهد بود. بعد از اینکه به روزرسانی IOS به طور گسترده منتشر شد ، باید معیارهای جدیدی را تعیین کنیم. از آنجا هنوز می توانیم تست خط موضوعی را انجام دهیم و ببینیم آیا می توانیم نرخ های باز را نسبت به معیار جدید بهبود دهیم.
3. در دوره (خودکار) بمانید.
در حالی که چند چیز برای ما در نحوه تفکر در مورد گزارش و آزمایش خط موضوعی در حال تغییر است ، استراتژی جامع ما از این روش پیروی نمی کند.
در HubSpot ، ما هیچ گاه به داده های باز برای تقسیم بندی یا شخصی سازی برنامه های ایمیل خودکار خود تکیه نکرده ایم. می دانم که این بر خلاف منطق کمپین کمپین قطره قطبی است ، که بستگی زیادی به این دارد که آیا مخاطبی ایمیلی باز کرده است یا خیر. در عوض ، بخش بندی و شخصی سازی خود را بر رفتارهایی که مخاطبین ما در وب سایت و برنامه ما انجام می دهند ، متمرکز می کنیم.
ما در هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود این تقسیم بندی رفتاری را موفق ترین یافته ایم.
برای مثال ، تجربه استفاده از ایمیل ما را در نظر بگیرید.
ما یک ایمیل خوش آمد گویی داریم که هنگام ثبت نام در HubSpot که با منابع اولیه پر شده است ، به هر مخاطبی ارسال می کنیم.
مخاطبین ایمیل بعدی که دریافت می شود بر اساس نحوه تعامل آنها با ایمیل استقبال ما نیست ، بلکه نحوه تعامل آنها با محصول ما است. بسته به ابزارهایی که استفاده کرده اند (یا نکرده اند) ، ما یک ایمیل شخصی برای آنها ارسال می کنیم که ابزار بعدی را برای کاوش پیشنهاد می کند.
ما دوره را در اینجا می گذاریم و بر رفتار در مورد تعامل با ایمیل تمرکز می کنیم.
4- تأثیر استراتژی های خود را درک کنید.
به گفته Litmus ، اگر مخاطبان Apple Mail از حفاظت از حریم خصوصی ایمیل استفاده کنند ، بازاریابان ممکن است با مشکلات زیر روبرو شوند:
- هرگونه گروه بندی ، تقسیم بندی یا هدف گذاری بر اساس آخرین تاریخ باز شدن ، بی فایده خواهد بود – مخصوصاً برای پاکسازی مخاطبین بدون ارتباط.
- جریانها و سفرهای خودکار که متکی به بازکردن یک ایمیل است ، نیاز به مهندسی مجدد دارد.
- آزمایش خطوط موضوعی A/B (یا هر چیز دیگری) با استفاده از بازها برای تعیین برنده یا ارسال خودکار برنده دیگر کار نمی کند.
- بهینه سازی زمان ارسال نادرست می شود.
- زمان شمارش معکوس ممکن است زمانهای منسوخ را نشان دهد زیرا نسخه ذخیره شده در زمان ارسال ایمیل کشیده شد – زمان باز نشدن.
- سایر محتواهای تأمین شده مانند آب و هوای محلی یا نزدیکترین مکان فروشگاه نیز دقیق نیستند.
- برخی از ایمیل های تعاملی که به CSS خارجی اشاره می کنند ممکن است کار نکنند.
5. جایگزین ها را وزن کنید.
اگرچه برخی از عناصر بازاریابی ایمیلی با IOS 15 در بازی چالش برانگیزتر خواهد بود ، اما بازاریابان همچنان می توانند از برخی جایگزین های خلاقانه برای ارسال محتوای جالب و جذاب به مشترکان استفاده کنند.
برای مثال ، اگرچه ممکن است نتوانید زمان ارسال را نیز بدون ردیابی باز مناسب بهینه کنید ، اما می توانید عملکرد ایمیل را بر اساس زمان ارسال به صورت دستی تجزیه و تحلیل کنید یا بر اساس زمان ارسال ایمیل هایی که بهترین عملکرد جهانی را در صنایع مختلف دریافت می کنند ، ارسال کنید.
علاوه بر این ، در حالی که ممکن است نتوانید بنرهای مربوط به مکان یا گزارش آب و هوا را برای کاربران اپل به صورت خودکار انجام دهید ، همچنان می توانید از اطلاعات کد پستی که در فرم های قبلی ارسال کرده اند برای ارسال محتوای مبتنی بر موقعیت مکانی برای آنها استفاده کنید.
در حالی که این گزینه ها ممکن است کامل یا آسان برای ساده سازی با اتوماسیون نباشند ، اما همچنان می توانند تجربه ای شخصی از ایمیل را برای مخاطبان شما به ارمغان بیاورند.
6. ابزارهای اضافی را کاوش کنید.
در حالی که تیم محصول HubSpot همچنان به تماشای و نحوه تاثیر iOS 15 بر ابزارهای بازاریابی ایمیلی ادامه می دهد ، ابزارها و ادغام های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها با پلتفرم ایمیل HubSpot برای ایجاد ایمیل های خیره کننده استفاده کنید.
به عنوان مثال ، Litmus یک ابزار پولی است که به کاربران HubSpot اجازه می دهد ایمیل های HubSpot خود را ردیابی کنند. بر اساس پست اخیر این شرکت ، این امکان را به کاربران می دهد تا “باز شدن قابل اطمینان” و همچنین تعداد کل بازشده های تحت تأثیر حریم خصوصی اپل را مشاهده کنند ، که می تواند به بازاریابان ایمیل کمک کند تا تعیین کنند که تاثیر تغییرات IOS اپل چقدر است.
منبع تصویر
بعدش چی؟
اول از همه ، نگران نباشید! در حالی که iOS 15 بازاریابان ایمیل را مجبور به محوریت استراتژی و فرایند می کند ، مطمئناً این بدان معنا نیست که بازاریابی ایمیلی از بین می رود.
راه اندازی سیستم عامل iOS 15 توسط اپل و ویژگی حفاظت از حریم خصوصی ایمیل آن نشان دهنده تغییر بزرگتری است که ما در فضای بازاریابی دیجیتال شاهد آن هستیم. بیشتر و بیشتر افراد علاقه بیشتری به نحوه جمع آوری ، ذخیره و استفاده از اطلاعات شخصی خود نشان می دهند. ما همچنان شاهد رشد این روند خواهیم بود زیرا مشاغل بیشتری از مشتریان خود محافظت می کنند.
به عنوان بازاریابان ایمیل ، این وظیفه ماست که صندوق ورودی هر مخاطبی را در پایگاه داده خود با تجربه ای شخصی تقدیم کنیم. با iOS 15 ، شخصی سازی سخت تر شده است.
با افزایش و تکامل حفاظت از داده ها ، شخصی سازی حتی سخت تر می شود. بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که مطلع باشیم و استراتژی های خود را بر این اساس تنظیم کنیم. از آنجا که در پایان روز ، بازاریابی ایمیلی در واقع ارائه ارزش برای انسان ها در انتهای دیگر صندوق ورودی است.
آیا می خواهید سابقه بیشتری در مورد حریم خصوصی اپل کسب کنید؟ این پست را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه این حرکت می تواند بر فرآیندهای شما در ابزار ایمیل HubSpot تأثیر بگذارد ، این موضوع انجمن را دنبال کنید.