همه ما می دانیم که امروزه میانگین صندوق ورودی ایمیل چقدر پر از آب است. و در حالی که بازاریابی ایمیلی همچنان یکی از م effectiveثرترین ابزارها در جعبه ابزار بازاریابی است ، میلیون ها ایمیل هر روز بدون توجه ، باز نشده و خوانده نشده می گذرند.
بنابراین، چگونه می توانید از چنین سرنوشت غم انگیزی برای ایمیل های خود جلوگیری کنید؟ و چه کاری می توانید انجام دهید تا تعامل ایمیل را افزایش دهید و آن کلیک های مورد علاقه روی دکمه های CTA خود را دریافت کنید؟
ده مورد را بخوانید که باعث افزایش تعامل با ایمیل شما می شود و ایمیل های شما را از قرار گرفتن در پوشه حذف شده ها نجات می دهد.
10 راه برای بهبود ارتباط ایمیل
1. همیشه یک ایمیل خوش آمد گویی ارسال کنید.
اولین ایمیلی که برای مشتری ارسال می کنید معمولاً یک ایمیل خوش آمد گویی است. به طور متوسط نرخ باز شدن ایمیل خوش آمد گویی 50٪ است که این امر بسیار موثرتر از خبرنامه های معمولی است.
اگر به خاطر بسپاریم که 76 درصد مردم بلافاصله پس از عضویت در لیست شما انتظار دریافت ایمیل خوش آمد گویی را دارند ، واضح است که این ایمیل یک ایمیل مهم است ، بنابراین مطمئن شوید که از آن حداکثر استفاده را می برید.
Really Good Emails مجموعه ای عالی از ایمیل های استقبال (و هر دسته دیگری که فکرش را بکنید) برای الهام بخشیدن به استراتژی شما ، از جمله این مثال عالی از Postable ، به اشتراک می گذارد. این کد تخفیفی را که مشترکان منتظر آن هستند ارائه می دهد ، دارای یک گرافیک زیبا است و همه چیز را بسیار ساده نگه می دارد.
2. خطوط موضوعی خود را بهینه کنید.
47 درصد از گیرندگان ایمیل تنها بر اساس موضوع موضوع ایمیل باز می کنند. بنابراین بله ، درست کردن موضوع موضوع بسیار مهم است.
اما چه چیزی باعث ایجاد یک موضوع خوب می شود؟
بهترین راه برای موفقیت استفاده از گرایش های طبیعی انسان مانند:
- کنجکاوی
- FOMO (ترس از دست دادن)
- شوخ طبعی
این یک خط موضوع معمولی FOMO است، جایی که GetResponse برای مخاطبان خود روشن می کند که خطر از دست دادن 40٪ تخفیف را دارند.
3. از متن پیش نویس غافل نشوید.
متن پیش نویس یا پیش نمایش متن ، قطعه ای از متن است که وقتی خواننده ایمیل شما را در صندوق ورودی مشاهده می کند ، خط موضوع ایمیل را دنبال می کند. در کنار عنوان موضوع و نام فرستنده نشان داده شده است.
این نمونهها از بازار زیبایی، Cult Beauty، پیشنمایش برندها و تخفیفهایی را که برای تشویق کلیکها ارائه میدهد، ارائه میدهد:
این قطعه املاک ارزشمندی است و حتی می تواند عملکرد ایمیل شما را خراب یا خراب کند. مطالعات نشان میدهد که برندهایی که از متن پیشنمایش استفاده میکنند، نرخ باز شدن خود را تا 30 درصد افزایش میدهند.
4. CTA های خود را در اولویت قرار دهید.
نحوه نوشتن و طراحی CTA یا فراخوان برای اقدام، تأثیر قابل توجهی بر تعامل ایمیل و نرخ کلیک دارد. از آنجایی که خوانندگان عادت دارند از آنها خواسته شود این کار را انجام دهند و آن کار را انجام دهند، خلاقیت برای جلوگیری از فیلتر شدن بسیار مهم است.
همه چیز را از کپی و طراحی گرفته تا مکان و دفعات آزمایش کنید تا دریابید که چه نوع CTA ها و دکمه ها بهترین نتایج را با مخاطبان خاص شما ارائه می دهند.
این پیام از نرم افزار بازاریابی ایمیلی، Emma، آن را با یک CTA که کنجکاوی خواننده را با کپی هوشمندانه و ساده «ببین چگونه» تحریک می کند، کوتاه و شیرین نگه می دارد.
5. کپی معمولی و سرگرم کننده بنویسید.
همانطور که صحبت می کنید بنویسید. هیچ کس از تکه های بزرگ ، کسل کننده و سنگین اصطلاحات استفاده نمی کند. خواندن ایمیل های خود را آسان ، سرگرم کننده و با ارزش کنید. و ، در مورد اینکه گام بعدی را که می خواهید خواننده قدم بردارد ، کاملاً واضح باشید.
از زبان فعال و مثبت استفاده کنید و جملات را کوتاه و مختصر نگه دارید. و در صورت لزوم از طنز استفاده کنید. مردم دوست دارند لبخند بزنند
این کپی ایمیل از Uber خلاقانه است ، نام تجاری است و به نکته:
6. از ایمیل های تراکنشی خود استفاده کنید.
پس از ایمیل های خوش آمد گویی ، ایمیل های معاملاتی دارای بالاترین نرخ باز شده در بین همه پیام های بازاریابی ایمیلی هستند. و با این حال، آنها به ندرت حاوی اطلاعات بیشتری نسبت به معامله واقعی هستند. این یعنی یک فرصت برای شما.
با دادن محبت و توجه بیشتر به ایمیل های معاملاتی خود ، مشتریان خود را به گونه ای شگفت زده خواهید کرد که بسیاری از شرکت ها آن را از دست می دهند.
7. تست A/B را انجام دهید.
اگر در حال ارسال ایمیل هستید، باید تست A/B را انجام دهید. میتوانید هر عنصر ایمیلهای خود را از خطوط موضوع و آزمایشهای پیشنمایش گرفته تا کپی، تصاویر، طراحی و CTA آزمایش کنید.
هرچه بیشتر آزمایش کنید ، مخاطبان هدف خود را بهتر می شناسید. و هر چه مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بیشتر می توانید آنها را با ایمیل های خود درگیر کنید.
8. مطمئن شوید که ایمیل شما برای تلفن همراه پاسخگو است.
اکثر مردم ایمیل ها را در دستگاه تلفن همراه خود باز می کنند. این بدان معناست که اگر ایمیل های شما به تلفن همراه پاسخگو نباشند ، بخش زیادی از آنها هدر می رود.
همیشه مطمئن شوید که طراحی شما به همان اندازه که روی دسکتاپ دارای UX خوب یا بهتری در موبایل است.
9. ایمیل های خود را برای هر گیرنده شخصی کنید.
مشتریان از مارک هایی که قادر به ایجاد تجربه شخصی نیستند ، ناامید می شوند. به همین دلیل است که بازاریابی ایمیلی خود را متناسب با گیرنده تنظیم کنید.
ایمیلی که شخصی سازی نشده باشد بیشتر از فایده آن آسیب می رساند. در یک مطالعه بازاریابی ، 82 of از متخصصان بازاریابی وقتی از قدرت شخصی سازی استفاده کردند ، شاهد افزایش چشمگیر نرخ باز شدن بودند.
Eventbrite این ایمیلهای شخصیشده را با گزارشهایی درباره موفقیت رویدادهای کاربران در سال گذشته ارسال میکند. این نوع محتوای شخصی شده همچنین می تواند راهی عالی برای تشویق اشتراک گذاری و مشارکت اجتماعی در یک تیم باشد و تأثیر ایمیل های شما را چندین برابر کند.
10. بازاریابی ایمیلی خود را تقسیم بندی کنید.
بخش بندی لیست ایمیل شما را قادر می سازد تا پیام مناسب را در زمان مناسب در سفر خریدار به شخصیت خریدار مناسب دریافت کنید. و ، این است حیاتی برای افزایش تبدیل
برای ارسال ایمیلهای تقسیمبندی شده که احتمال تبدیل آنها بیشتر است، ابتدا ایمیل و نرمافزار بازاریابی خود را با CRM خود و سایر منابع دادههای مشتری ادغام کنید.
این به شما یک دید 360 درجه از مخاطبین خود در همه جا ، از جمله بستر بازاریابی ایمیل شما می دهد. سپس ارسال ایمیلهای شخصیسازیشده بر اساس گروههای مخاطبین، عضویتها و سایر ویژگیهای شما آسانتر از همیشه است.
داده های بهتر به معنای تعامل بهتر با ایمیل است
ارتباطات الکترونیکی یکی از م waysثرترین روش هایی است که می توانید با مشتریان و مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. اما به روز نگه داشتن لیست ایمیل ها و شخصی سازی محتوای شما می تواند چالش برانگیز باشد.
در آنجا مراحل ادغام انجام می شود: پایگاه داده های مخاطب را در پشته برنامه خود همگام سازی کنید ، بنابراین همیشه با داده های کاملاً غنی شده ، به روز و مرتبط کار می کنید.
با همگام سازی CRM و ابزار ایمیل ، می توانید مشترکین و سرنخ های اخیر را به طور خودکار به ابزار ایمیل خود ارسال کنید. همچنین می توانید داده های اضافی را برای تقسیم بندی بهتر کمپین های بازاریابی و پرورش خود همگام سازی کنید – به علاوه دسترسی به راحتی در هر ایمیل.
در عین حال ، می توانید سرنخ های بازاریابی (MQL) را با داده های به روز شده برای فروش در CRM خود با CRM خود ادغام کنید – همه بدون رونویسی داده های موجود.