فراخوان برای اقدام (CTA) بخش مهمی از زرادخانه بازاریابی شما است. برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به سرنخ به CTAهای موثر نیاز دارید. CTA ها مخاطبان شما را تشویق می کنند تا در چرخه زندگی خود اقدامی انجام دهند که در واقع به نفع آنها باشد – و رشد کسب و کار شما.
علاوه بر کپی CTA شما، طراحی آن باید توجه مردم را به خود جلب کند. به همین دلیل است که ما 28 قالب رایگان فراخوانی (CTA) را در پاورپوینت برای شخصی سازی و استفاده شما ایجاد کردیم. اجازه ندهید ترس از طراحی DIY شما را متوقف کند. این الگو به شما آموزش می دهد که چگونه CTA های جدید خود را به طور موثر شخصی سازی کنید.
این پست به شما نگاهی دزدکی به مجموعه بزرگی از طرح های موجود در قالب می دهد. اکنون آن را دانلود کنید و دنبال کنید.
اکنون دانلود کنید: 28 قالب رایگان CTA
بهترین قالبهای تماس برای اقدام رایگان
آیا در تلاش برای ایجاد طرح های جذاب CTA هستید یا فقط به دنبال الهام هستید؟ در اینجا برخی از بهترین قالبهای فراخوان رایگان وجود دارد که میتوانند به شما کمک کنند.
1. فراخوان اولیه برای اقدام
گاهی اوقات شما فقط به یک دکمه سریع و تمیز نیاز دارید که به افزایش تبدیل کمک می کند.
ساخت صفحه فرود که نیاز به دکمه ارسال سفارشی دارد؟ آیا روی صفحه وب سایتی کار می کنید که باید بازدیدکنندگان را به سمت یک کوپن سوق دهد؟ در حال پیش نویس یک پست وبلاگ هستید که پس از خلاصه به دکمه “بیشتر بخوانید” نیاز دارد؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
در اینجا چند نمونه الگو برای CTAهای اساسی آورده شده است.
منبع تصویر
2. فراخوان های متنی برای اقدام
تا به حال برخی از گزینه های اصلی CTA را دیده اید. مجموعه بعدی قالبهای CTA از شما میخواهد که زمینه بیشتری را در نظر بگیرید.
در اینجا دو نمونه طرح موجود در قالب وجود دارد.
منبع تصویر
این طرح ها برای توضیح بیشتر ارزش اقدام ایجاد شده اند. فقط مطمئن شوید که چیدمان کلی دکمه را ساده نگه دارید تا کاربران بتوانند به راحتی عملکردی را که از آنها فرا میخوانید مشاهده کنند.
3. فراخوانی برای اقدام عکس و دستگاه همراه
عکسها میتوانند به عنوان یک دارایی عالی در هنگام ایجاد طرحهای دعوت به اقدام شما عمل کنند. ناگفته نماند که بسیار آسان است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که متنی را روی هم قرار دهید.
عکسها انسانسازی و سفارشیسازی پیامهایتان را برای برند و مخاطبانتان آسان میکنند.
در اینجا سه نمونه طرح CTA از این دسته آورده شده است.
منبع تصویر
به طور مشابه، دستگاههای موبایل و دسکتاپ میتوانند به «پاپ» کردن اکشن شما کمک کنند. به جای قرار دادن اسکرین شات از محصول خود، سعی کنید آن اسکرین شات را روی کیندل قرار دهید تا در عمل نشان داده شود.
اگر در یافتن عکسهای بدون حق نسخهبرداری مشکل دارید، میتوانید منبع عکسهای استوک رایگان ما را دانلود کنید. بدون ذکر منبع مورد نیاز است. فقط دانلود کنید و استفاده کنید
4. واجد شرایط دعوت به اقدام
هنگامی که میخواهید یک سرنخ در قیف بیشتر ایجاد کنید، میخواهید مطمئن شوید که CTAهایی را ارائه میکنید تا آنها را برای تیم فروش خود واجد شرایط کنید.
منبع تصویر
برای این CTA ها، ضروری است که آنها خوشامد گویی باشند و اصرار نداشته باشند. داشتن یک طراحی عالی می تواند به شما کمک کند به طور طبیعی سرنخ های خود را به سمت پایین قیف بازاریابی خود حرکت دهید.
در اینجا دو نمونه از الگوهایی وجود دارد که میتوانید برای کمک به تبدیل سرنخ به سرنخ واجد شرایط بازاریابی، سفارشی کنید.
ساخت CTA های خود
مطمئن نیستید که دقیقاً چگونه این قالب ها را ذخیره و استفاده کنید؟ نگران نباشید. دانلود شما از این 28 قالب شامل دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه ذخیره و استفاده از این قالب ها در وب سایت شما خواهد بود.
به زودی توجه مشتریان را به خود جلب خواهید کرد و منجر به هدایت آنها خواهید شد.