حفظ پایگاه داده تماس با یکپارچگی داده بالا برای هر سازمانی ضروری است. شما باید داده های خود را معتبر ، دقیق و کامل داشته باشید ، در غیر این صورت ، ممکن است مشتریان خود را با اطلاعات اشتباه ناامید کنید ، نتوانید خدمات شخصی ارائه دهید و اعتماد خود را نسبت به گزارش خود از دست دهید.
یکی از بزرگترین تهدیدها برای یکپارچگی داده ها داشتن مخاطبین تکراری در پایگاه داده شما است.
در بسیاری از موارد ، مخاطبین تکراری به دلیل خطای انسانی ایجاد می شوند. ممکن است یکی از اعضای تیم نام یک مخاطب را اشتباه بنویسد و باعث شود دوبار به آن اضافه شود. همچنین می تواند ناشی از پر کردن فرم تماس با آدرس ایمیل یا شماره تلفن متفاوت باشد.
به طور خلاصه: تماس های تکراری می تواند یک درد واقعی باشد. هیچ تجارتی نمیخواهد با آنها سر و کار داشته باشد، اما خبر خوب این است مجبور نیستیبه در اینجا چیزی است که باید بدانید تا برای همیشه از شر داده های تماس تکراری خلاص شوید.
بهترین برنامه ها برای حذف مخاطبین تکراری
برخی از برنامه ها ویژگی های تکثیر مجدد داخلی را برای پیدا کردن و حذف موارد تکراری مزاحم با ادغام یا حذف آنها ارائه می دهند.
به عنوان مثال ، HubSpot دارای یک ابزار کپی مفید است که از AI برای یافتن مخاطبین و شرکت های تکراری در CRM استفاده می کند. Google Contacts و iCloud همچنین دارای توابع مفید dedupe داخلی هستند. همیشه ایده خوبی است که از عملکرد برنامه های خود شروع کنید و داده های خود را در منبع پاک کنید.
با این حال، بسیاری از برنامهها دارای توابع حذف داخلی نیستند یا از نظر کیفیت محدود هستند. برای اکثر سازمانها ، انتخاب یک برنامه اختصاصی برای کیفیت داده و پاکسازی که در چندین برنامه کار می کند ، ارزشمند است.
برای جلوگیری از اتلاف وقت ، پول و انرژی در جهت رفع مخاطبین تکراری و پیامدهای آنها در سازمان شما ، در اینجا پنج مورد از بهترین برنامه هایی است که به شما در رفع و اجتناب از تکراری کمک می کند.
1. نافرمان
برای: HubSpot ، Salesforce و Pipedrive
Dedupely به حذف موارد تکراری از سه پلتفرم محبوب CRM کمک می کند: HubSpot، Salesforce، و Pipedrive. این یک پلتفرم واقعاً آسان برای پیمایش است و چندین فیلتر برای پرچمگذاری موارد تکراری احتمالی برای نام، نام خانوادگی، ایمیل، شرکت و موارد دیگر ارائه میکند. همچنین موارد مشابه را با تطبیق دقیق ، فازی و مشابه برای یافتن مشکلاتی که سایر سیستم ها از دست می دهند ، پیدا می کند.
2. DemandTools از اعتبار
برای: Microsoft Dynamics 365 و Salesforce
DemandTools یک مجموعه کیفیت داده CRM است که به سازمان ها کمک می کند تا داده های خود را در Salesforce و Microsoft Dynamics 365 CRM بهینه کنند.
این شامل ابزارهای نگهداری ، ابزارهای تمیز کردن و ابزارهای کشف برای مقایسه داده های خارجی در برابر CRM و تأیید ایمیل انبوه است.
3. RingLead
برای: Salesforce، Pardot، Eloqua و Marketo
RingLead یک راه حل قدرتمند با کیفیت داده برای پاکسازی داده ها، متوقف کردن داده های کثیف در منبع، غنی سازی سوابق تماس با اطلاعات جدید و مسیریابی به شخص مناسب در زمان مناسب است.
ادغام با یک کلیک با Salesforce، Pardot، Eloqua و Marketo ارائه می دهد.
4. Openrise
برای: برنامه های اتوماسیون بازاریابی و فروش منتخب، ابزارهای همکاری، خدمات داده و پلت فرم های زیرساخت
پلتفرم هماهنگسازی داده Openrise فرآیندهای کلیدی از جمله پاکسازی و غنیسازی دادهها، کپیبرداری، مسیریابی سرنخ و انتساب را خودکار میکند تا کمپینهای شما را موفقتر کند.
این برنامه با بسیاری از برنامه های بازاریابی و اتوماسیون فروش محبوب و ابزارهای همکاری مانند G Suite ، خدمات داده از جمله Cleabit و سیستم عامل های زیرساختی مانند MySQL ادغام می شود.
5. مخاطبین+
برای: Google Contacts ، iCloud و Outlook
برای مدیریت مخاطبین مختلف در برنامه های Google ، iCloud و Outlook تلاش می کنید؟ Contacts+ یک برنامه مفید است که مخاطبین را بین مخاطبین Google ، iCloud و Outlook متمرکز و همگام می کند تا همیشه آخرین اطلاعات را در مورد برنامه و دستگاهی که استفاده می کنید در اختیار داشته باشید.
این نه تنها یک روش عالی برای همگام سازی کتاب آدرس شما است ، بلکه دارای الگوریتم های پیچیده ای برای جمع آوری مخاطبین تکراری است ، حتی زمانی که برای شما یا سایر برنامه ها مشخص نیست.
جلوگیری از تکراری شدن هنگام همگام سازی داده ها
ابزارهایی که ما در اینجا در مورد آنها صحبت کردیم ، افزودن شگفت انگیز به مجموعه فناوری شما در مورد مدیریت پایگاه داده های مخاطبین و سازماندهی آنها است. اما یکی دیگر از مراحل مهم در مدیریت تماس ، همگام سازی داده های تماس شما به دو طریق است.
Operations Hub یک ابزار همگام سازی اطلاعات تماس دو طرفه است که همچنین دارای مزایای ارزشمندی برای جلوگیری و ادغام مخاطبین تکراری است.
وقتی بین برنامههایتان همگامسازی میکنید، مثلاً Google Contacts و HubSpot، میتوانید انتخاب کنید که کدام برنامه دادههای معتبری را داشته باشد که در صورت تضاد باید انتخاب شود. این یک “منبع واحد حقیقت” در داده های شما ایجاد می کند: یکی از معیارهای یک پایگاه داده سالم.
Operations Hub همچنین مخاطبین را با آدرس ایمیل آنها تعریف می کند ، که راه خوبی برای جلوگیری از تکراری است. و به عنوان مثال ، اگر در یک برنامه شما مخاطبی به نام “بیل” دارید و دیگری دارای مخاطبی به نام “ویلیام” است – هر دو به یک آدرس ایمیل متصل شده اند – ابزار ادغام شده و هر دو پرونده تماس را غنی می کند.