اولین برداشت ها هستند همه چيز، به خصوص وقتی صحبت از طراحی وب می شود. صفحه فرود یک راه عالی برای ترغیب بازدیدکنندگان به تعامل با سایت شما از طریق تعامل با تماس ها برای اقدام، خرید، تماس با شما یا به اشتراک گذاری محتوای شما است.
یک صفحه فرود باید آموزنده و مستقیم باشد، اما در عین حال جلب توجه و استقبال کننده باشد. ممکن است به نظر برسد محتوا صفحه فرود شما تمرکز است، اما طرح به همان اندازه مهم است.
صفحات فرود برای تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتری بسیار مهم هستند. آنها تبادل اطلاعات بین شما و مخاطبانتان را واسطه می کنند. ترکیب یک دکمه پیشنهاد چشم نواز با طراحی صفحه فرود موثر می تواند آنچه را که زمانی فقط ترافیک وب بود به یک جریان ثابت از سرنخ ها برای تیم فروش شما تبدیل کند.
یک صفحه فرود خوب چیست؟
یک وب سایت قوی برای دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است. و صفحه فرود اطلاعات مهمی را همراه با یک فراخوان واضح برای اقدام برای مخاطبان شما فراهم می کند. این هفت عنصر به شما کمک می کند تا صفحه فرود شما تا حد امکان موثر باشد.
1. ساختار و طراحی
متأسفانه، هر بازدیدکننده ای به انتهای هر صفحه نمی رسد. بنابراین، ویژگیهای مهم، مانند فرمهای دریافت سرب و فراخوان برای اقدام را در بالای صفحه نگه دارید تا مطمئن شوید که دیده میشوند. علاوه بر این، ناوبری را از صفحه حذف کنید تا از حواس پرتی در قالب پیوندهای دیگر جلوگیری کنید.
2. عنوان قانع کننده
بزرگترین متن در صفحه فرود شما باید چیزی باشد که بازدیدکننده شما را وادار به یادگیری بیشتر کند. گفتن “ما بزرگترین آژانس بازاریابی گرجستان هستیم” به اندازه ” جذاب نیست ”ما در سال جاری به کسب و کارها کمک کردیم تا 10 میلیون دلار سود کسب کنند” هر کپی اضافی در صفحه فرود شما باید شتاب علاقه آغاز شده توسط عنوان را حفظ کند.
3. فراخوان برای اقدام (CTA)
بازدیدکنندگان چه چیزی را می خواهید؟ انجام دادن وقتی به سایت شما می آیند؟ طرح و کپی شما باید الهام بخش آن ها برای اقدام باشد. شما توجه آنها را دارید، بنابراین در حالی که اتو داغ است ضربه بزنید و a اکنون با ما تماس بگیرید یا به خانواده بپیوندید درست در صفحه فرود را فشار دهید.
4. توصیفات و مطالعات موردی
یک بازدیدکننده برای اولین بار از سایت شما ممکن است قبلا هیچ کاری با شما انجام نداده باشد. آنها با دیدن کارهایی که شما توانسته اید برای یک مشتری مشابه انجام دهید و نه فقط یک توصیف کلی از آنچه انجام می دهید، بیشتر تشویق می شوند که اقدام کنند.
5. نمادهای اعتماد
یک وب سایت خوب طراحی شده کافی نیست تا به بازدیدکنندگان ثابت کند که یک سازمان معتبر هستید، به خصوص در دنیای امروز. اثبات اجتماعی اعتبار ایجاد می کند، در حالی که عناصری مانند مهر اعتماد و خط مشی حفظ حریم خصوصی باعث ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان شما می شود.
6. رسانه
یک تیتر میتواند انگیزهای قوی باشد، اما یک عکس یا ویدیو نیز میتواند پیام مورد نظر شما را منتقل کند. رسانهای را انتخاب کنید که یا آنچه را که انجام میدهید یا آنچه را که میخواهید مخاطبانتان در صفحه شما احساس کنند، تبلیغ کند.
7. بارگذاری سریع صفحات
مطمئن شوید که هر تصویر یا ویدیو را در صفحه فرود خود بهینه کنید تا از کاهش سرعت صفحه خود جلوگیری کنید. اگر بارگیری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، بازدیدکنندگان ممکن است حتی قبل از دیدن کل صفحه، کشتی را رها کنند.
7 بهترین روش صفحه فرود
این بهترین شیوه های صفحه فرود را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک صفحه وب با تبدیل بالا و پیمایش آسان.
1. در آزمون چشمک زدن موفق شوید.
بازدیدکنندگان سایت شما اغلب تصمیم می گیرند که آیا فرم شما را حتی قبل از اتمام بارگذاری صفحه پر کنند یا خیر. مطمئن شوید جایی که مردم را می فرستید بلافاصله حرفه ای به نظر می رسد و پر کردن آن آسان است. به عبارت دیگر، مطمئن شوید که آنها می توانند پیشنهاد و خواسته شما را در مدت زمانی که طول می کشد تا پلک بزنند، درک کنند.
2. آن را ساده نگه دارید.
هر بازدید کننده از صفحه فرود شما برای رسیدن به آنجا روی چیزی کلیک می کند، مانند دکمه CTA برای آزمایش رایگان، وبینار یا پیشنهادهای دیگر. بنابراین، از نظر تئوری، شما قبلاً چیزی کلیدی در مورد این افراد میدانید. برای مثال، اگر آنها برای دانلود یک کاغذ سفید روی ویجتهای آبی کلیک کنند، متوجه میشوید که به ویجتهای آبی علاقه دارند. با داشتن این اطلاعات، باید بتوانید طرح بندی صفحه خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید. از این دانش به نفع خود استفاده کنید و همه چیز را در مورد این صفحه ساده نگه دارید.
3. آن را مختصر نگه دارید.
مهمترین چیزهایی را که می خواهید با صفحه فرود خود ارتباط برقرار کنید مشخص کنید. از قرار دادن تاریخچه طولانی شرکت یا توضیحات مفصلی که ممکن است در صفحه دیگری وجود داشته باشد خودداری کنید. یک بازدیدکننده باید بتواند نگاهی سریع به صفحه فرود شما بیندازد و پیام مورد نظر شما را دریافت کند.
4. گرافیک و تایید مهم است.
به یاد داشته باشید، از افراد می خواهید اطلاعاتی را که ممکن است حساس بدانند ارسال کنند. قبل از انجام این کار، ایجاد اعتبار کلیدی خواهد بود. مطمئن شوید که تمام مطالب اعتمادساز خود – مانند گواهی نامه ها، اثبات اجتماعی و وعده های حفظ حریم خصوصی – به طور برجسته در صفحه قرار داده شده است.
5. برهنه بروید.
بازدیدکنندگان صفحه فرود شما با چند ضربه کلید و یک کلیک تا تبدیل شدن به یک سرنخ واقعی فاصله دارند. به عبارت دیگر، شما آنها را در همان جایی که می خواهید دریافت کرده اید! آخرین چیزی که دوست دارید بیفتد این است که حواسشان پرت شود. «برهنه شدن» به تمرینی اشاره دارد که صفحه فرود خود را عمداً پراکنده کنید. صفحه را طوری سفارشی کنید که پیمایش صفر داشته باشد، یعنی منویی نداشته باشد، پیوندی به صفحه اصلی نداشته باشد و مکان دیگری برای کلیک کردن وجود نداشته باشد. این صفحه باید عاری از هرگونه مزاحمت هایپرپیوندی باشد. اجازه دهید فرم و دکمه «ارائه» نقطه تمرکز منحصر به فرد آنها باشد و آنها را به سمت تکمیل هدایت کنید.
6. ارزش را مجدداً بیان کنید.
صفحه فرود خواهد بود هایپرپیوند شده به دکمه CTA در وب سایت خود بروید، اما مطمئن شوید که این دو نیز هستند منطقی مرتبط. از یک لیست ساده و گلولهدار در نزدیکی بالای صفحه استفاده کنید تا آنچه را که ارائه میدهید و دلیل ارزشمند بودن آن را مجدداً بیان کنید. انجام این کار اطمینان حاصل می کند که مشتری بالقوه شما دقیقاً می داند که چه چیزی به دست می آورد و از یک رهبر واجد شرایط برای تیم فروش شما اطمینان حاصل می کند.
7. غذای سگ خود را بخورید.
قبل از انتشار صفحه، چند سوال از خود بپرسید، مانند: آیا این فرم را پر کنم؟ آیا این صفحه برای من گیج کننده است؟ آیا احساس راحتی می کنم که اطلاعاتم را با این سایت به اشتراک بگذارم؟ از این سؤالات استفاده کنید تا در نهایت ظاهر و احساس صفحه فرود خود را قبل از پخش زنده کامل کنید. و البته، تست، تست، تست!
صفحه فرود نقطه برخاست است
استقبال گرمی که صفحه فرود شما ارائه می دهد، شروعی برای تعامل بازدیدکنندگان با بقیه سایت و سازمان شما است. چند هدف دقیق برای صفحه فرود خود تعیین کنید و سپس برای انتشار عناصر لازم برای انجام آنها اقدام کنید. از خود بپرسید، دوست دارید بازدیدکننده در چند ثانیه اول ورود به صفحه شما چه چیزی را درک و احساس کند؟ پاسخ شما را در مسیر درست برای شخصی سازی صفحه خود برای تجربه کاربری بهینه هدایت می کند.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در می 2010 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.