در سال 2007 ، یک شرکت تحقیقاتی تخمین زده بود که به طور متوسط افراد روزانه 5000 آگهی می بینند.
سریع به سال 2021 ، هیچ شماره رسمی وجود ندارد ، اما می توان فرض کرد که این تعداد احتمالاً دو برابر شده است. منظورم این است که شما نمی توانید بدون پخش شدن از تبلیغات ، یک نمایش را پخش کنید یا در شبکه های اجتماعی حرکت کنید.
در YouTube ، به ویژه ، ما انتظار داریم که حداقل یک تبلیغ در هر ویدیو وجود داشته باشد. سوال این است که مصرف کنندگان به کدام تبلیغات توجه می کنند؟
در این مقاله ، ما تبلیغات برتر YouTube در دو سال گذشته و آنچه آنها را بسیار موثر ساخته است را پوشش می دهیم.
بهترین تبلیغات YouTube 2021 و 2020
1. آمازون: “بدن الکسا”
این آگهی با 78،344،440 بازدید در YouTube مورد توجه همه قرار گرفت.
برای ترویج فناوری دستیار مجازی خود ، الکسا ، آمازون یک تبلیغ خلاقانه و خنده دار با حضور ستاره سینما ، مایکل بی جردن ارائه می دهد.
تبلیغات به سادگی با زنی شروع می شود که Echo Dot آمازون را تحسین می کند. سپس به طرف پنجره می رود ، آگهی فیلم جوردن “بدون پشیمانی” را می بیند و یک زندگی کامل را تصور می کند که الکسا در واقع جردن است.
تماشاگران این سفر خنده دار را با او انجام می دهند ، زیرا او کمی بیشتر از زندگی با جردن لذت می برد تا زمانی که او به واقعیت بازگردد.
به همین دلیل است که این تبلیغ فوق العاده است: محصولی را می طلبد که تبلیغات آن دشوار است و به معنای واقعی کلمه آن را با یک فرد مشهور به ارمغان می آورد.
تأییدیه افراد مشهور قطعاً می تواند به افزایش آگاهی و یادآوری نام تجاری کمک کند ، به شرطی که آنها به خوبی تراز شده باشند. در این مورد ، آن را برای یک تبلیغ به یاد ماندنی و موثر ساخته است.
2. نایک: “Never Too Far Down، You Can’t Us Us”
وقتی به نایک فکر می کنید ، یک کلمه که احتمالاً به ذهن شما می رسد “الهام” است.
این مفهوم در ارزشها و مأموریت مارک تجاری نهفته است. در تبلیغات آنها نیز نشان داده شده است.
این تبلیغ با حضور برخی از ورزشکاران برتر جهان ، به فراز و نشیب موفقیت می پردازد.
تصاویری از ورزشکاران در کمترین لحظات ، صفحه نمایش را فرا می گیرد ، زیرا لبرون جیمز ، ستاره بسکتبال این سفر را روایت می کند. او مبارزه با زمین خوردن و توانایی بلند شدن را توصیف می کند.
نایک متوجه شده است که کدام پیام برای مخاطبان خود بیشترین صدا را دارد. در نتیجه ، آنها سعی نمی کنند چرخ را دوباره اختراع کنند. در عوض ، آنها بر بازسازی همان تأثیر با تأثیرگذاران ، افراد مشهور و افراد عادی تمرکز می کنند.
نکته مهم در اینجا این است که اگر خراب نشد ، آن را تعمیر نکنید.
3. شورای تبلیغات: ایمنی اتومبیل کودک
این PSA مورد علاقه شخصی من است.
باید اعتراف کنید: هرگونه تبلیغاتی با بچه ها معمولاً برنده است. اما این یکی ، به ویژه ، برجسته است زیرا سعی نمی کند از زیبایی به عنوان قلاب استفاده کند.
در این تبلیغ ، دو کودک در حیاط خانه خود ایستاده اند و در حال تماشای مشاجره والدین خود در مورد نصب حلقه بسکتبال هستند.
پدر به مادر اطمینان می دهد که “همه چیز خوب است” اما تنها چیزی که لازم است این است که حلقه به زمین بکوبد تا او (و او) اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. سپس دیدگاه یکی از بچه ها تغییر می کند زیرا والدین را تشویق می کنند تا برای سواری ایمن تر از ماشین به وب سایت مراجعه کنند.
چگونه وصل می شود؟ خوب ، ایده این است که پدر ثابت کرده است که مایل است برای فرزندانش هر کاری از جمله “آزمایش معمول” انجام دهد [his] مهارت های کارگر “و” قدرت [his] ازدواج ، “بنابراین این کار باید یک کار آسان باشد.
چه کسی گفته است که موضوعات جدی نیاز به تبلیغات جدی دارد؟ اغلب ، طنز بهترین راه برای انتقال پیام است.
4. Zillow: “Susans”
تصمیم گیری به سادگی گفتن “بله” یا “نه” نیست. شما اغلب در مورد جوانب مثبت و منفی بحث می کنید و با نسخه های مختلف خود مبارزه می کنید.
به عنوان مثال ، من دلسوز اغلب با غذای غذای من مبارزه می کند. یک طرف می گوید: “مراقب غذاهایی که می خورید باشید” ، در حالی که طرف دیگر فریاد می زند “CAKE”. آن یکی معمولاً برنده می شود.
این تبلیغ Zillow این مفهوم را می گیرد و با آن اجرا می شود.
سوزان ، زنی که در آگهی نشان داده شده است ، از طریق فروش خانه خود و خرید یک خانه جدید با نسخه های مختلف خود ، از جمله سوزان منفی ، سوزان خودجوش و سوزان پارانوئید ، صحبت می کند.
دومین بهترین بخش تبلیغات – اولین مورد زمانی است که سوزان دیر هنگام وارد جلسه می شود – زمانی است که تنبل سوزان دردسر را برای طی کردن این روند به ارمغان می آورد. سوزان مفید سپس راه حل زیلو برای این مسئله را مطرح می کند.
آنچه Zillow در اینجا انجام داده این است که اعتراضات مصرف کنندگان به طور معمول در مورد املاک و مستغلات را به طریقی قابل قبول برطرف کند. با درک اینکه مخاطبان آنها چگونه فکر می کنند و با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند ، آگهی ای جذاب و مرتبط ایجاد کردند.
5. AT&T: “خداحافظی با گپ های ناخوشایند”
اتصال ویدئویی خراب است؟ ما همه آنجا بوده ایم.
شخصی که با او چت می کنید همزمان شروع به بافر شدن می کند و برای چند ثانیه منجمد می شود. بعد از گرفتن عکس شرم آور از صفحه نمایش ، دیگر خنده دار نمی شود و تعجب می کنید که چقدر طول می کشد.
AT&T این وضعیت را یک گام فراتر می برد.
این آگهی نشان می دهد که مادر جدیدی خواهرش را با نوزادش آشنا می کند. متأسفانه ، درست هنگامی که نوزاد به صفحه نمایش می رسد ، سیگنال خاله عقب می افتد و باعث می شود که با انزجار صورتش یخ بزند.
خواهر به ناچار حالت چهره خواهر را در مورد اینترنت اشتباه می گیرد و آن را در مورد نوزاد خود معنی می دهد.
فقط در 30 ثانیه ، تبلیغ چیزی را که در زندگی روزمره اتفاق می افتد گرفته و به تبلیغ تبدیل می کند.
ویژگی اخلاقی داستان: برای ایجاد یک تبلیغ عالی همیشه لازم نیست راه زیادی را طی کنید. تبلیغات بزرگی وجود دارد که از قسمتهای به ظاهر پیش پا افتاده زندگی ما آمده است.
6. مسترکلاس: “کریس ووس هنر مذاکره را آموزش می دهد”
ویدیوی پربیننده Masterclass در YouTube تبلیغ یکی از کلاسهای اصلی آنهاست: هنر مذاکره.
علیرغم داشتن ویدئوهای دیگر که نام خانوادگی بیشتری دارند ، به نظر می رسد این ویدیویی است که توجه بینندگان را به خود جلب کرده است.
برخی استدلال می کنند که این محتوا است ، و ممکن است حق با آنها باشد. من فکر می کنم این فرمولی است که آنها استفاده کردند.
از لحظه ای که این تبلیغ شروع می شود ، شما را با این جمله که “همه چیز در زندگی یک مذاکره است” مضطرب می کند. از آنجا ، شما در دنیای موضوع و گوینده غوطه ور هستید.
دلیل قدرتمند بودن این تبلیغ این است که به مهمترین س answersال پاسخ می دهد: چرا باید اهمیت بدهم؟
این دقیقاً به بینندگان می گوید که چگونه این موضوع با آنها ارتباط دارد ، چگونه از آن سود می برند و چگونه می توانند از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنند.
مگر اینکه تبلیغ شما بر محصول متمرکز باشد ، باید پاسخ این سوالات را به آنها بدهد.
7. بیمه مسافران: “میراث”
بدون ذکر یک شرکت بیمه ، 10 لیست برتر تبلیغات YouTube نخواهد بود ، درست است؟
شرکت های بیمه به دلیل در پیش گرفتن مسیر خنده دار برای تبلیغات معروف هستند. زیرا چگونه می توانید محصولی را که فقط در صورت اتفاق وحشتناک مورد نیاز است ، به بازار عرضه کنید؟
بیمه مسافران با این تبلیغ YouTube کار متفاوتی انجام داد.
این برند داستان یک تاجر را که میراث خود ، تجارت خانوادگی را به دخترش منتقل می کرد ، روایت کرد. و آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا بیمه کرده بودند که فروشگاه را به دنبال یک بلای طبیعی بازسازی کنند.
استفاده از مفهوم میراث چیزی نیست که ما در تبلیغات بیمه بسیار دیده ایم. بدون ترس ، دل انگیز است و به همین دلیل بسیار خوب کار می کند.
8. Bluehost: “فراتر از مرزها بساز”
وقتی صحبت از ایجاد سر و صدا برای محصول یا خدمات شما می شود ، نمایش بهتر از گفتن است.
در 55 ثانیه ، Bluehost یک آگهی فوق العاده را ارائه داد که ویژگی های برتر مارک را تحت تاثیر قرار داد بدون اینکه بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.
این تبلیغ به عنوان یک نسخه نمایشی محصول کوچک عمل می کند و نشان می دهد که استفاده از مفهوم وب سایت خیالی چقدر آسان است. در اینجا دلیل کار آن آمده است:
- بیننده می داند که چگونه کار می کند و برخی از ویژگی های برتر آن چیست.
- این ویدئو شامل رسانه های غنی برای حفظ بینندگان است.
اگر علاقمند به ایجاد چنین تبلیغاتی غنی از رسانه هستید ، بستر محتوای صوتی و تصویری ، Casted را در نظر بگیرید.
9. اتومبیل عمومی: “ناهارخوری”
سالها بود که جنرال تبلیغاتی داشت که بسیاری از مصرف کنندگان تصور می کردند بی کیفیت هستند. در تبلیغات خود در سال 2021 ، این برند با ظاهر جدیدی ظاهر شد.
این آگهی با دو مرد شروع می شود که به ورزشکار سابق شق در ناهارخوری می روند و او با یک دوست جوان غذا می خورد. آنها به مکالمه قبلی اشاره می کنند که در آن با شق درباره ژنرال اختلاف نظر داشتند و از نشستن با او خودداری کردند.
آنها اذعان می کنند که “آنها را بر اساس تبلیغات تجاری خود اشتباه تشخیص داده اند” و سپس بخشش می خواهند ، بعلاوه یک صندلی پشت میز ناهار او.
در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر ، مصرف کنندگان هوس شفافیت می کنند. این یک حرکت عالی برای نام تجاری بود زیرا خطاب به فیل موجود در اتاق بود.
ژنرال متوجه شد که تبلیغات آنها به درک منفی از نام تجاری آنها کمک می کند (یا باعث می شود). آنها به جای تغییر نام تجاری بی سر و صدا ، اعتراض را پذیرفتند و با آن برخورد کردند و آن را در کمپین های تبلیغاتی جدید خود قرار دادند.
پیام ها واضح است: با وجود تبلیغات قدیمی ما ، برند ما هنوز قابل اعتماد و معتبر است.
بنابراین ، اگر تصور اشتباهی در مورد نام تجاری شما وجود دارد ، از استفاده از آن در کمپین بعدی خود نترسید.
بنابراین ، آن را در اختیار دارید – برترین تبلیغات YouTube در دو سال گذشته. وجه مشترک همه آنها درک عمیق نیازها ، رفتارها و برداشت های خود مخاطبان از برند است.