آیا پیشرانه پیستون متقابل به خودروها باز خواهد گشت؟

در نهایت، خرابی حلقه پیستون به حدی می رسد که عبور گازهای احتراق از آن همیشگی می شود. حلقه وایپر ضخامت یکنواختی از لایه روغن را برای روانکاری مرحله مماس رینگ فشاری ساخت می­کند. آنان ساختاری مخروطی دارا هستند و به جهت عایق بندی بخش اعظم محیط احتراق استفاده می شوند. همین نوع پیستون وزن سبکتر و استحکام بیشتری دارند. در سرانجام در بالای پیستون فضای بیشتری به جهت انبساط وجود دارد.بعضی پیستون ها از محور گژن پین تا پایین دامنه،شیب دارند.در همین نوع پیستون،قطر در حوزه‌ زیر دامنه از تمامی جا بخش اعظم است. پیستون ماشین از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود ۴۵۰/۰ کیلو گرم (۱پوند)است.دامنه یا این که قسمت تحت پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کمتر یابد و نیز جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. در واقع میزان زیادی از گازهای احتراق به محل اتصال میل لنگ می مراحل و روغن زیادی هم به محیط احتراق خط مش پیدا می کند. وقتی ادغام سوخت-هوا مشتعل می شود، فشار گازهای احتراق به سر پیستون وارد می شود و پیستون را به سمت میل لنگ فشار می دهد. اختلال دیگری که عبور گاز احتراق از حلقه به وجود می آورد، ورود این گازها به محل اتصال میل لنگ می باشد. گاز ذیل فشار از روش رخنه در میان دیواره سیلندر و پیستون عبور کرده و به درون شیار رینگ پیستون راه پیدا می کند. بعضی موتورهای Briggs & Stratton از رینگ های روغنی سه تکه ای به کار گیری می­کنند که دارای دو شیار و یک فنر می­باشد. این فشار وارد شده بر رینگ اتومبیل متناسب دارای فشار گاز احتراق می باشد. ساخت این میزان فراوان دما می تواند یک استدلال خطر آفرین برای فساد پیستون اتومبیل باشد. چنانچه از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون و میل لنگ لطفا از کاغذ ما بخواهید.