نحوه درخواست ترفیع [Expert Tips]

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً می خواهید درخواست ارتقاء دهید، اما مطمئن نیستید که چگونه به موضوع نزدیک شوید. منطقی است زیرا درخواست ارتقاء می تواند اعصاب خردکن باشد، اما برای رشد شغلی ضروری است.

یک زن به این فکر می کند که چگونه می تواند درخواست ترفیع کند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درخواست ارتقاء دهید، به وبلاگ مناسبی رسیده اید. در اینجا چگونگی آماده شدن برای گفتگو و نحوه گفتگو با مافوق خود آورده شده است.

زمان درخواست ارتقاء

نحوه درخواست ترفیع در محل کار

اکنون دانلود کنید: 5 الگوی توسعه مهارت رایگان

زمان درخواست ارتقاء

قبل از اینکه از مافوق خود در مورد ترفیع بپرسید، از خود بپرسید که آیا اکنون زمان آن است؟ در زیر چند مورد وجود دارد که به احتمال زیاد زمان درخواست ترفیع است.

کار شما تأثیر مثبتی بر تجارت داشته است.

تمام کارهای شما در موقعیت فعلی برای پیشبرد کسب و کار ضروری است. با این حال، اگر متوجه شدید که کار شما تفاوت قابل اندازه گیری ایجاد می کند – می توانید یک مورد عالی برای ارتقاء داشته باشید.

گزارشی از تمام دستاوردهای خود، مانند پروژه های افزایش درآمد یا کمپین های بسیار موفق، نگه دارید. علاوه بر این، از مدیر خود بپرسید که آیا فرصت دیگری برای تأثیرگذاری بیشتر بر تجارت دارید.

شما مسئولیت های بیشتری را بر عهده گرفته اید.

به شرح شغل خود نگاه کنید و ارزیابی کنید که آیا مسئولیت های فعلی شما فراتر از محدوده اولیه شغل شما است یا خیر.

این طبیعی است که وظایف یک شغل تکامل یابد، اما اگر متوجه شدید که موقعیت شما در حال تبدیل شدن به یک نقش رهبری یا مدیریت است – ممکن است زمان ارتقا باشد.

با مدیر خود در مورد انتظارات از موقعیت فعلی خود و نحوه قرار گرفتن آنها در نقش بالاتر صحبت کنید.

شما آماده رشد در شرکت هستید.

اگر حداقل یک یا دو سال در نقش فعلی خود بوده اید، ممکن است احساس کنید آماده هستید که حرکت کنید و تجربیاتی را که به دست آورده اید در نقش مهم تری به کار ببرید. معمولاً شرکت ها برای صرفه جویی در زمان و منابع، به صورت داخلی استخدام می کنند.

بنابراین، اگر متوجه شدید که موقعیتی در شرکت شما باز است و فکر می‌کنید که برای شما مناسب است، در مورد فرصت با مدیر خود صحبت کنید.

شما ممکن است به دلیل تجربه و آشنایی با شرکت مزیت بیشتری نسبت به سایر نامزدها داشته باشید.

نحوه درخواست ترفیع در محل کار

قبل از درخواست ترفیع، در مورد مهارت های لازم برای نقشی که می خواهید به عهده بگیرید تحقیق کنید و سعی کنید با مدیر خود در مورد مسیر شغلی خود صحبت های اولیه داشته باشید.

هنگامی که احساس کردید که آماده هستید حرفه خود را با ارتقاء به سطح بالاتری ببرید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

رابطه خود را با مدیر خود در نظر بگیرید.

اگر شرایط خوبی دارید، احتمالاً می توانید با مدیر خود درباره مسیر شغلی خود صحبتی صریح داشته باشید.

بهترین مدیران کسانی هستند که می‌دانند چگونه فرصت‌هایی را ایجاد یا پیدا کنند که مهارت‌ها، علایق و چالش‌های شما را با هم ترکیب کند، بنابراین اینها مواردی هستند که قبل از گفتگو باید به آنها اشاره کرد.

با این حال، اگر رابطه شما با رئیستان آنقدر عالی نیست، یا آنها در موقعیت تصمیم گیری نیستند، بالاتر نگاه کنید. دریابید که بهترین فرد برای صحبت با چه کسی است، حتی اگر در بخش دیگری کار کند.

از روند ارتقاء آگاه باشید.

قبل از اینکه بتوانید بپرسید، باید بررسی کنید که آیا روند رسمی شما و مدیرتان هنگام انجام تبلیغات وجود دارد یا خیر. آیا باید برای زمان خاصی در شرکت باشید؟

آیا روش خاصی برای برقراری ارتباط در مورد تبلیغات وجود دارد؟

اگر نیاز دارید که رویه رسمی شرکت خود را در مورد ارتقاء مشخص کنید، یا اصلاً چنین است، باید از مدیر خود بپرسید.

اگر قبل از بحث در مورد ترفیع از مدیر خود در مورد فرآیند رسمی سوال می‌پرسید، جنیفر بریک، استراتژیست شغلی می‌گوید یک چیز را به خاطر بسپارید:

“اگر با رئیس خود در مورد جاه طلبی شغلی خود و این حقیقت که می خواهید ترفیع بگیرید گفتگوی آزاد و صریح ندارید، آنها را در موقعیتی قرار نمی دهید که بتوانند به شما کمک کنند. دریافت کن.”

بریک می‌گوید که مدیر شما بهترین آمادگی را دارد که پشتیبانی و راهنمایی لازم را برای پیشرفت در شرکت ارائه دهد.

“[Having that discussion] زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.» او می‌گوید: «و احتمال ارتقای شغلی و افزایش دستمزد شما را افزایش می‌دهد، خواه فرآیند رسمی داشته باشید یا نداشته باشید.»

به تبلیغ به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید.

پاتریک بار، مالک و شریک مدیریت Barr Performance Coaching می گوید: «در اصل، شما از شرکت می خواهید که روی شما سرمایه گذاری کند.

او می گوید: «بنابراین، ما باید آن را به عنوان یک تصمیم سرمایه گذاری ببینیم و بنابراین باید به آن به عنوان یک مورد تجاری فکر کنیم.

بار می‌گوید در حالی که ترفیع‌های شغلی بر فرد تأثیر می‌گذارد، حذف «شخصی» و احساسات و نزدیک شدن به موضوع از یک موضع کاملاً تجاری ضروری است.

بار توضیح می دهد: «اولین چیزی که باید به آن فکر کنید تأثیر شما بر شرکت است. “چه چیزی را تحویل می دهید؟ چه چیزی را از نظر ارزش برای سازمان به ارمغان می آورید که باعث می شود سازمان به شما پول بیشتری بدهد؟”

بار همچنین پیشنهاد می کند که تصمیم را برای رئیس خود آسان کنید، زیرا رئیس شما هنوز باید به مافوق خود رسیدگی کند که چرا شما باید حقوق یا ارتقاء را دریافت کنید.

او گفت: “بهترین راه برای انجام این کار این است که به وضوح، بهبودهایی را که در 12 ماه گذشته در نقش خود ایجاد کرده اید و پیشرفت هایی که قصد دارید در آینده انجام دهید، بنویسید.”

تبلیغ خود را با موفقیت شرکت هماهنگ کنید.

مربی شغلی بریتنی هیلز از مشاوران هیلز موافق است که یک حلقه برجسته از پیشرفت و دستاورد خود را در نقش خود نگه دارید تا زمانی که برای ارتقاء آماده هستید به مدیر خود ارائه دهید.

هیلز همچنین پیشنهاد می‌کند برجسته کنید که چگونه تبلیغات برای شرکت و تیم شما مفید است.

او توضیح می دهد:

«علاوه بر صحبت کردن در مورد آن نکات برجسته شغلی و اینکه چقدر شگفت‌انگیز هستید، اکنون آن را با هم هماهنگ کنید و بگویید: «از آنجایی که من همه این کارهای شگفت‌انگیز را انجام داده‌ام وقتی ارتقا پیدا کردم، این به من خودمختاری بیشتری برای انجام کارهای شگفت‌انگیزتر می‌دهد. “

هیلز می گوید بر استقلال تمرکز کنید.

او می‌گوید: «قرار است ارتقاء منجر به خودمختاری بیشتر شود. “قرار است این به فرصتی برای داشتن کنترل بیشتر بر رهبری منجر شود – چه افراد بیشتری را رهبری کنید یا فرآیندهای بیشتری را رهبری کنید.”

بنابراین، بر لحظاتی تأکید کنید که به تنهایی ابتکار عمل را به دست گرفته اید، بدون اینکه به شما گفته شود چه کاری انجام دهید. این نشان می دهد که می توان به شما اعتماد کرد که در نقش بعدی خود مستقل تر باشید.

اساساً، شما می خواهید مدیر خود را در جریان آرزوهای شغلی خود نگه دارید و باید ارتقاء خود را به عنوان چیزی مطرح کنید که به نفع شرکت باشد و نه فقط خودتان.

برای انجام این کار، در اسرع وقت پیگیری پیشرفت و دستاورد خود را شروع کنید، تا بتوانید ادعا کنید که ارتقاء شرکت را به اهدافش نزدیکتر می کند.

و مهم نیست که – مطمئن باشید! اگر می خواهید شرکت به تبلیغ شما ایمان داشته باشد، ابتدا باید خودتان را باور داشته باشید.

دعوت به اقدام جدید