از Intent Pop Up Examples و آنچه آنها را موثر می کند خارج شوید

برای مردم عادی است که از وب‌سایت‌ها بدون تبدیل بازدید می‌کنند – شاید آنها در حال انجام تحقیقات محصول، آموزش خود در مورد نام تجاری شما، یا ارزیابی مزایای محصول شما در مقابل یکی از رقبا هستند.

همه این اقدامات عادی هستند، اما همیشه برای کسب و کار شما ایده آل نیستند – شما می خواهید که بازدیدکنندگان این کار را انجام دهند در سایت خود بمانید و تبدیل (به عنوان مثال مشخصات تماس آنها را ارائه دهید، در خبرنامه خود ثبت نام کنید یا خرید کنید).

یکی از راه‌های کمک به انجام این کار – و جلوگیری از رفت و آمد مشتریان بدون تبدیل – استفاده از پاپ‌آپ‌های قصد خروج است.

به عبارت دیگر، پاپ‌آپ‌های قصد خروج می‌دانند زمانی که یکی از بازدیدکنندگان شما می‌خواهد وب‌سایت شما را ترک کند – آن‌ها پیشنهاد/پیام ارزشمندی را به بازدیدکننده ارائه می‌کنند که برای نگه داشتن آن‌ها در صفحه طراحی شده است (و امیدواریم به اندازه کافی روی آنها تأثیر بگذارد تا تبدیل کنند).

پاپ آپ های intent خروج چگونه کار می کنند؟

تصور کنید یک بازدیدکننده در سایت تجارت الکترونیک شما حضور دارد – آنها در حال مرور خط محصول شما هستند. سپس تصمیم می گیرند که می خواهند از صفحه وب که در آن هستند خارج شوند و مکان نما خود را از چارچوب/مرزهای وب سایت شما خارج کنند. اما یک پاپ آپ با یک پیشنهاد (مثلاً کد کوپن، کتاب الکترونیکی رایگان، آزمایشی رایگان و غیره) ظاهر می شود که برای خواندن آن در صفحه می مانند. آنها CTA شما را کلیک می کنند و به روشی که شما در نظر داشتید تبدیل می کنند.

بنابراین، پاپ‌آپ‌های قصد خروج این امکان را فراهم می‌کنند که بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در سایت خود نگه دارید، تبدیل‌ها را افزایش دهید، نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهید، فهرست مشترکان ایمیل خود را افزایش دهید و موارد دیگر.

در مورد پاپ آپ‌های قصد خروج در سایت‌های تلفن همراه چطور؟

مخاطبان هدف شما موظفند سایت شما را از طریق دستگاه تلفن همراه مرور کنند. اما اگر پاپ‌آپ‌های خروجی با ردیابی حرکات مکان‌نما کار می‌کنند، پس این استراتژی در دستگاه‌های تلفن همراه چگونه کار می‌کند؟

پاپ‌آپ‌های قصد خروج اغلب در دستگاه‌های تلفن همراه پس از تکمیل یکی از دو اقدام توسط بازدیدکنندگان ظاهر می‌شوند.

1) یک بازدیدکننده صفحه وب شما را با سرعت عادی به پایین اسکرول می کند، اما سپس به سرعت به صفحه بالا می رود.

2) یک بازدید کننده دکمه “بازگشت” را روی صفحه فشار می دهد.

نحوه پیاده سازی پاپ آپ های خروجی Intent

ساده‌ترین راه برای پیاده‌سازی همپوشانی‌های قصد خروج در صفحات وب، با کمک ابزاری است که به‌طور خاص برای انجام این کار طراحی شده است.

بیایید نگاهی به ویژگی ها و مزایایی که می توانید از یکی از این ابزارها با نگاه کردن به یک مثال به دست آورید بیاندازیم.

Exit Intent Pop Up Software: HubSpot Exit Intent Forms

مثال نرم افزار پاپ آپ exit intent: فرم های قصد خروج hubspot

قیمت: رایگان برای همیشه، 45 دلار در ماه (شروع)، 800 دلار در ماه (حرفه ای)، 3200 دلار (تجاری)

فرم‌های هدف خروج HubSpot حرکات ماوس و کلیک‌های بازدیدکننده را بر روی وب‌سایت شما ردیابی می‌کند و سپس زمانی که به نظر می‌رسد بازدیدکنندگان در حال خروج هستند، فرم شما را نمایش می‌دهد. HubSpot علاوه بر نمایش فرم قصد خروج سفارشی شده شما، می‌تواند ایمیل‌های خودکار (مثلاً رها کردن سبد خرید) و کمپین‌ها یا محتواهای مشارکت مجدد ارسال کند.

پیاده‌سازی فرم‌های قصد خروج با HubSpot ساده و سریع است – شما به سادگی پیام‌های قصد خروج خود را در وب‌سایت خود جاسازی می‌کنید. HubSpot همچنین به شما امکان می دهد پیام، تم و زمان بندی پاپ آپ خود را سفارشی کنید.

با HubSpot، شما همچنین می توانید:

  • موقعیت مکانی، نام تجاری و پیام فرم قصد خروج خود را سفارشی کنید.
  • به محض اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک کردند تا مجدداً آنها را جذب کنند، کمپین های ایمیل را راه اندازی کنید.
  • بدون نیاز به توسعه اضافی (مانند Zapier، Shopify، WordPress و غیره) برای بازاریابی، فرم‌ها و زمان‌بندی جلسات خود با سایر سیستم‌های خود یکپارچه شوید.

سایر ابزارهای موجود در بازار برای کمک به پاپ آپ های قصد خروج Optinmonster، Sleeknote و Informizely هستند.

چرا از یک خروجی پاپ آپ استفاده می کنید؟

هنگامی که از آنها استفاده می شود و در زمان مناسب در صفحات وب مناسب به اشتراک گذاشته می شود، پاپ آپ های قصد خروج یک استراتژی موثر برای افزایش درآمد هستند. این به این دلیل است که آنها به شما کمک می کنند تا رها شدن سبد خرید را کاهش دهید و میزان نگهداری، ارسال فرم ها و اشتراک ها را در وب سایت خود افزایش دهید.

برای درک بهتر نحوه عملکرد پاپ آپ‌های قصد خروج، برای لحظه‌ای خود را به جای بازدیدکنندگان وب‌سایت خود قرار دهید. تصور کنید در حال مرور یک وب سایت با محصول خاصی هستید که دوست دارید و/یا فکر می کنید می تواند به شما در حل چالشی که با آن روبرو هستید کمک کند.

اما شما سپس به خود می گویید: “اوه، من در مورد آن فکر می کنم و بعداً به این موضوع باز می گردم.”

برای خروج از صفحه، مکان نما را به بالای صفحه حرکت می دهید. اما ناگهان، یک پاپ آپ روی صفحه ظاهر می شود – کوپنی برای 20٪ تخفیف برای اولین خرید شما.

شما به احتمال زیاد اکنون به استفاده از آن کد کوپن و خرید محصول فکر می کنید، درست است؟

پاپ‌آپ‌های قصد خروج با ارائه ارزشی به مشتریان و بازدیدکنندگان وب‌سایت کار می‌کنند که در غیر این صورت در صفحه فرود، وب یا تجارت الکترونیکی نداشتند.

اطلاعات مهمی که باید به آن توجه کرد این است زمانی که افراد اقدامی انجام نداده اند باید از پاپ آپ های خروجی استفاده شود – این برای بازدیدکنندگان شما زائد و غیرشخصی به نظر می رسد.

به عنوان مثال، اگر شخصی قبلاً برای اشتراک در خبرنامه شما – که کدهای تخفیف و اطلاعات مربوط به معاملات محصول را به اشتراک می‌گذارد – روی CTA شما کلیک کرده است، نباید با آن پیشنهاد، قصد خروج را به او نشان دهید.

خروج از Intent Popup Examples

در این بخش، تعدادی از بهترین نمونه های پاپ آپ قصد خروج را بررسی می کنیم.

بهترین نمونه های پاپ آپ قصد خروج

در اینجا برخی از موارد ذکر شده است بهترین نمونه های پاپ آپ قصد خروج برای تولید سرنخ برای الهام بخشیدن و راهنمایی ایجاد پاپ آپ قصد خروج شما.

1. نمونه پاپ آپ خروجی خروج از سبد خرید

خروج از قصد پاپ آپ مثال: سبد خرید رها کردن قصد خروج

منبع

چرا موثر است: این پاپ‌آپ خروج از رها کردن سبد خرید مؤثر است زیرا زمانی که شخصی که کالایی را در سبد خرید خود دارد، ماوس خود را به سمت دکمه «خروج» روی صفحه حرکت می‌دهد، در صفحه ظاهر می‌شود.

نه تنها به بازدیدکنندگان یادآوری می‌کند که کالاها را در سبد خرید خود می‌گذارند، بلکه بازخوردی را نیز در مورد اینکه چرا بازدیدکننده تصمیم می‌گیرد بدون خرید به جلو حرکت کند، می‌خواهد.

این منحصربه‌فرد و قدرتمند است زیرا به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که شرکت در سطح شخصی به آنها اهمیت می‌دهد – آنها می‌خواهند نظرات، چالش‌ها، بازخوردشان را بدانند.

اینها انواع تجربیات مشتری هستند که حتی اگر خرید را کامل نکنند، تأثیر خوبی بر بازدیدکنندگان و سرنخ ها می گذارد. شما یک تجربه شخصی به آنها ارائه می دهید که ممکن است باعث شود در آینده دوباره بازگردند یا تجارت شما را در میان شبکه های خود تبلیغ کنند.

2. ایمیل / اشتراک خبرنامه خروج از هدف پاپ آپ مثال

Exit Intent Pop Up Example: اشتراک خبرنامه ایمیلی خروج از هدف پاپ آپ

منبع

چرا موثر است: لحظه ای که به بالای صفحه برگردید و ماوس خود را از چارچوب صفحه وب Omsom خارج کنید، یک پاپ آپ روشن قصد خروج با یک فرم ظاهر می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند برای خبرنامه Omsom ثبت نام کنند.

پاپ آپ به موقع، برند و چشم نواز است (حتی برای افرادی که قصد ترک صفحه را دارند)، و به وضوح ارزشی را که یک لید از ارسال فرم دریافت می کند (دریافت آخرین اطلاعات برند، دستور العمل ها، راهنمایی ها، و “برداشت های داغ”).

3. تخفیف در پاپ آپ قصد خروج از خرید

اسکرین شات 28-10-2021 در ساعت 4.22.15 بعد از ظهر

منبع

چرا موثر است: اگر می خواهید صفحه فرود Elaluz را ترک کنید، یک پیشنهاد با 15٪ تخفیف روی صفحه ظاهر می شود. این که آیا یک بازدیدکننده در آن لحظه به فکر پیشبرد یک خرید بوده است، کوپن برای هر کسی در سایت فریبنده است.

علاوه بر تأثیرگذاری بر رفتار خرید با کد کوپن، به یک آدرس ایمیل نیز نیاز دارد – به این معنی که بازدیدکنندگانی که کد را می‌خواهند باید تبدیل کنند که آیا آن روز از کد استفاده می‌کنند یا نه.

4. Exclusive Offer Exit Intent Pop Up مثال

Exit Intent Pop Up Example: Exclusive Offer Exit Intent Pop Up Example

منبع

چرا موثر است: وقتی به خروج از صفحه فرود Curls می روید، یک پاپ قصد خروج به شما نشان داده می شود که از شما می پرسد آیا در حال خروج هستید یا خیر. سپس به طور خلاصه به بازدیدکننده می گوید که از ارسال فرم چه چیزی به دست خواهد آورد.

علاوه بر موثر بودن زمان‌بندی پاپ‌آپ قصد خروج، همچنین در یک نقطه ایده‌آل قرار دارد – در بالای صفحه، جایی که بازدیدکننده‌ای که صفحه را ترک می‌کند به طور طبیعی باید مکان‌نمای خود را حرکت دهد. در نهایت، این منحصربه‌فرد است زیرا پیشنهاد را شگفت‌انگیز می‌کند – بازدیدکنندگان می‌دانند که یک “پیشنهاد انحصاری” دریافت می‌کنند اما دقیقاً نمی‌دانند که آن پیشنهاد هیجان‌انگیز و فریبنده چیست.

5. نمونه پاپ آپ خروجی پیشنهاد منبع

Exit Intent Pop Up Example: ResourceOffer Exit Intent Pop Up Example

منبع

چرا موثر است: وقتی در وبلاگ ActiveCampaign هستید و صفحه را ترک می کنید، یک پاپ آپ قصد خروج با منابع آموزشی ظاهر می شود. این یک راهنمای رایگان با شش ایمیل برای “سریال خوش آمدید” شما است.

نه تنها ActiveCampaign خود را با ارزش است زیرا آنها اطلاعات مفیدی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان هدف خود دارند، بلکه این شرکت همچنین خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت معرفی می کند.

به‌علاوه، اگرچه این پیشنهاد رایگان است، بازدیدکنندگانی که آن را می‌خواهند باید آدرس ایمیل خود را ارسال کنند.

ایده های دیگر برای خروجی پاپ آپ های قصد خروج

اینها تنها پنج نوع پاپ آپ با هدف خروج نیستند که می توانید ایجاد و اجرا کنید. می‌توانید به مخاطبان هدف خود هر چیزی را که فکر می‌کنید ارزشمند می‌دانند، ارائه دهید، خواه منجر به جذب مخاطب شود یا خیر – در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

  • ارسال رایگان
  • ورودی مسابقه
  • اشتراک وبلاگ
  • نظرسنجی تجربه مشتری
  • دوره یا درس
  • پیشنهاد سفارشی از نوعی بر اساس تجربیات خرید قبلی
  • نسخه ی نمایشی محصول

افزایش تبدیل با خروجی پاپ آپ قصد خروج

پاپ‌آپ‌های قصد خروج یک استراتژی بازاریابی و تولید سرنخ ساده و در عین حال قدرتمند هستند. پس از پیاده سازی آنها، می توانید مخاطبان بیشتری را در وب سایت خود حفظ کنید و تبدیل و درآمد را افزایش دهید.

منبع رایگان: چگونه به مخاطبان خود در فیس بوک دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید