دچار خستگی هوش مصنوعی می شوید؟ چیست و چگونه می توان آن را پیمایش کرد

«اگر از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنید، عقب افتاده‌اید» جمله‌ای است که ممکن است در چند ماه گذشته اغلب خوانده و شنیده باشید.

اوی خستگی

این می تواند یک بیانیه دلسرد کننده باشد زیرا، به عنوان یک بازاریاب، نمی خواهید دیر به گرایش ها برسید، اما مقداری که باید به طور همزمان یاد بگیرید و به آن توجه کنید، می تواند منجر به خستگی هوش مصنوعی شود.

ممکن است از چرخه اخبار روزانه هوش مصنوعی غرق شوید – که منطقی است. در این پست، شش راه برای جلوگیری از خستگی شخصی هوش مصنوعی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

راهنمای رایگان: نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا [Download Now]

خستگی هوش مصنوعی چیست؟

خستگی هوش مصنوعی را می توان به عنوان احساس غرق در چشم انداز فعلی و گفتگوها در مورد هوش مصنوعی در چند ماه گذشته توصیف کرد.

حوزه هوش مصنوعی تقریباً 70 سال است که وجود دارد. ما در حال حاضر فقط از هوش مصنوعی با حافظه واکنشی و محدود استفاده می کنیم و دانشمندان حتی شروع به ایجاد AGI یا super AI نکرده اند.

اگرچه یک مفهوم جدید نیست، اما هوش مصنوعی در حال حاضر در حال تجربه چیزی است که به عنوان یک عجله طلا توصیف شده است. و چه به دنبال استفاده از هوش مصنوعی یا راه اندازی یک محصول هوش مصنوعی باشید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید.

اگر این شما هستید و کمی احساس خستگی هوش مصنوعی می کنید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیا بحث کنیم.

جلوگیری از خستگی هوش مصنوعی شخصی

1. اصول هوش مصنوعی را درک کنید.

برخی از خستگی های هوش مصنوعی ممکن است ناشی از عدم درک چگونگی انجام کارهای هوش مصنوعی باشد. در اینجا برخی از تعاریف اساسی هوش مصنوعی و سایر مفاهیمی که اخیراً مورد بحث قرار گرفته است، آورده شده است.

هوش مصنوعی سیستم‌ها یا ماشین‌هایی است که توانایی‌های انسان را تقلید می‌کنند تا وظایف را بدون کمک یا راهنمایی انسان انجام دهند. هوش مصنوعی می تواند گفتار را تفسیر و تولید کند، مشکلات را حل کند، داده ها را مرتب کند و غیره. این یک اصطلاح گسترده است.

شما همچنین ممکن است در مورد آن بشنوید فراگیری ماشین، نوعی هوش مصنوعی که در آن ماشین‌ها مقادیر زیادی از نقاط داده را تجزیه و تحلیل می‌کنند، از داده‌ها یاد می‌گیرند و توانایی تصمیم‌گیری و پیش‌بینی از آن یادگیری را توسعه می‌دهند. انسان ها داده هایی را که از آنها می آموزند ارائه می کنند، که می تواند در یک موضوع خاص برای یک مورد خاص یا کاربردهای گسترده تر باشد.

هوش مصنوعی مولد هر ابزاری است که می تواند به سؤالات پاسخ دهد یا تصویر، متن و حتی ویدیو ایجاد کند. این ابزارها توسط الگوریتم‌های یادگیری ماشینی کار می‌کنند و از پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) برای درک و پاسخ به ورودی انسان استفاده می‌کنند.

با این درک پایه، پردازش و درگیر شدن با مکالمات فعلی ممکن است قابل مدیریت تر باشد. اگر می‌خواهید یادگیری عمیق‌تری داشته باشید، این منبع آموزشی را برای همه چیزهایی که باید در مورد هوش مصنوعی بدانید، بررسی کنید.

2. در آنچه مصرف می کنید انتخابی باشید.

گفتگوهای زیادی در مورد هوش مصنوعی وجود دارد که ممکن است به نظر برسد که یک شغل تمام وقت باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که همه بحث‌ها به نیازهای خاص شما مربوط نمی‌شود، بنابراین می‌توانید در مورد مصرف انتخابی خود عمل کنید.

بهترین محتوایی که باید روی آن تمرکز کرد حقایقی در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی، نتایج اثبات شده از استفاده از هوش مصنوعی و تجربیاتی است که افراد یا سایر مشاغل قبلاً با استفاده از هوش مصنوعی داشته اند. همه چیز باید به صنعت شما مرتبط باشد زیرا، برای مثال، به عنوان یک بازاریاب، بهتر است در مورد ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی مولد یاد بگیرید تا اینکه چگونه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از هوش مصنوعی برای تشخیص بیماران استفاده می کنند.

این قسمت Marketing Against The Grain را بررسی کنید تا در مورد فرصت های بازاریابی بیشتر که هوش مصنوعی برای کسب و کار باز می کند آشنا شوید.

فرصت های بازاریابی هوش مصنوعی برای کسب و کار باز می کندبرای گوش دادن به قسمت کامل اینجا کلیک کنید

3. از تجربیات دیگران در مورد هوش مصنوعی بیاموزید.

یکی از بهترین چیزهای زندگی، یادگیری از تجربیات دیگران است.

اگر از احتمالات غرق شده اید، برای مشاهده یک قدم به عقب برگردید. کسب‌وکارهای مشابه چگونه از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند یا آن را اتخاذ می‌کنند؟

بسیاری از کسب‌وکارها ابتدا به فکر فرو می‌روند و نتایج خود را به اشتراک می‌گذارند. شما می توانید از تجربیات آنها، نحوه ارتباط آن با نیازهای شما و نحوه اعمال آن در استراتژی و رویکرد استفاده از هوش مصنوعی یاد بگیرید.

4. تاثیر آن بر نیروی کار را درک کنید.

41 درصد از متخصصانی که به بررسی وضعیت هوش مصنوعی ما پاسخ دادند، گزارش کردند که نگران تصاحب هوش مصنوعی در چند سال آینده هستند.

این ترس می تواند عامل مهمی در خستگی هوش مصنوعی باشد، چه این ترس شما را در مورد وضعیت شغلی خود نگران کرده باشد یا به شما انگیزه دهد که هر کاری را که می توانید انجام دهید تا یاد بگیرید چگونه از هوش مصنوعی در نقش خود استفاده کنید.

درست است که هوش مصنوعی نحوه انجام تجارت ما را تغییر خواهد داد، اما اتفاق نظر کلی این است که هوش مصنوعی مشاغل ما را نمی گیرد. در عوض، برای تغییر نحوه انجام کارها به برخی زمینه ها و موقعیت ها نیاز دارد، که می تواند افراد را ملزم به مهارت مجدد و یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای روزانه کند. بیشتر مشاغل از قبل انتظار دارند که کارمندان در کار خود در توسعه حرفه ای شرکت کنند، بنابراین این چیز جدیدی نیست.

سامیوتا ردی، رئیس بازاریابی سازمانی جاسپر، گفت که هوش مصنوعی صرفاً بر ارتقای بازاریابان تمرکز خواهد کرد – “من فکر می کنم در اینجا قدرت خاصی وجود دارد که بازاریابان می توانند آن را پس بگیرند، و به جای قربانی شدن در این داستان “هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی آمده است.” فکر می‌کنم واقعاً می‌توانیم آن را طوری تغییر دهیم که بگوییم، هوش مصنوعی مولد در نوآورانه‌ترین بخش شرکت قرار گرفته است: بازاریابی.

5. به طور خاص به این فکر کنید که هوش مصنوعی چه سودی برای شما خواهد داشت.

به طور مشابه با انتخابی بودن در مورد آنچه مصرف می کنید، بر مزایایی که هوش مصنوعی برای شما به ارمغان می آورد، تمرکز کنید. تمرکز بر تأثیرات مستقیم آن نیز می تواند در تحقیقات شما در مورد هوش مصنوعی هیجان انگیز باشد.

برای بازاریابان، هوش مصنوعی می‌تواند تولید محتوا را تسریع کند، به شما کمک کند بازاریابی ایمیلی خود را برای افزایش نرخ تبدیل بهینه کنید و زمان لازم برای تجزیه و تحلیل تحلیل‌های کمپین را کاهش دهید. هوش مصنوعی مولد می تواند داستان سرایی شما را بهبود بخشد و به شما در ابتکارات بازاریابی برند که به مخاطبان مناسب می رسد کمک کند.

مهم‌ترین تأثیر بر زندگی روزمره شما این است که هوش مصنوعی در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. یک کارمند متوسط ​​تقریباً 2.5 ساعت در روز با استفاده از هوش مصنوعی/اتوماسیون صرفه جویی می کند، و بازاریابان با استفاده از هوش مصنوعی مولد به طور متوسط ​​بیش از 3 ساعت در هر محتوایی که تولید می کنند، صرفه جویی می کنند.

صرفه جویی در زمان با استفاده از هوش مصنوعی

منبع تصویر

6. شما حق دارید استراحت کنید.

بسیاری از پیشنهادات موجود در این لیست می توانند به شما کمک کنند که متمرکز بمانید، مانند درک اینکه هوش مصنوعی چگونه کار می کند و چگونه برای شما کاربرد دارد. اما، اگر سر و صدا خیلی بلند به نظر می رسد، می توانید دور شوید و کمی استراحت کنید.

به نظر نمی رسد سرعت مکالمات کند شود، بنابراین می توانید زمانی که آماده شدید، دوباره آن را انتخاب کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، یادگیری از تجربیات دیگران همیشه یک استراتژی ارزشمند است، بنابراین احتمالاً چیزهای زیادی برای یادگیری خواهید داشت.

به سوی تو

ماندن در صدر روندهای کسب و کار ضروری است، با این حال هوش مصنوعی یک زمینه بزرگ با برنامه های کاربردی بسیاری است که به نیازهای همه مربوط نمی شود. محدود کردن نحوه تأثیر آن بر شما می تواند به کنترل بیش از حد اطلاعات کمک کند.

اگر به دنبال روشی کم هزینه برای یادگیری بیشتر هستید، ستون وضعیت هوش مصنوعی HubSpot دارای بینش هایی در مورد نحوه استفاده متخصصان بازاریابی در حال حاضر از هوش مصنوعی و موضوعاتی مانند اخلاق هوش مصنوعی، انواع هوش مصنوعی، و حتی مشاغل جالبی است که می تواند پیرامون هوش مصنوعی ایجاد شود.

دعوت به اقدام جدید