لیست نهایی آمارهای بازاریابی ایمیلی برای سال 2021

امروزه ، بازاریابان تأکید زیادی بر وبینارها ، کمپین های ویدیویی و سایر فرصت های جدید برای دسترسی به مشتریان خود دارند.

اما روشهای ارتباطی معاصر شما نباید شما را از یکی از قدیمی ترین و در عین حال م mostثرترین کانالهای پیام رسانی – ایمیل – منحرف کند.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا ایمیل هنوز یک استراتژی بازاریابی ارزشمند است یا خیر. خوب ، اینطور است.

در واقع ایمیل تولید می کند 42 دلار برای هر 1 دلار خرج شده، که یک نرخ بازگشت سرمایه 4200 ound شگفت انگیز است ، و آن را به یکی از م effectiveثرترین گزینه های موجود تبدیل می کند.

اگر هنوز مردد هستید ، به خواندن ادامه دهید – ما لیستی از آمار بازاریابی ایمیلی را برای سال 2021 تهیه کرده ایم تا نشان دهیم که ایمیل چقدر می تواند قدرتمند باشد.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [2021 Version]

آمار عمومی بازاریابی ایمیل و بهترین شیوه ها

  • بازار جهانی بازاریابی ایمیل در سال 2020 7.5 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 17.9 میلیارد دلار افزایش یابد. (Statista، 2021)
  • روزانه 4 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد. پیش بینی می شود این رقم تا سال 2025 به 4.6 میلیارد برسد.Statista، 2021)
  • روزانه بیش از 306 میلیارد ایمیل ارسال و دریافت می شود. (Statista، 2021)
  • حساب های ایمیل فعال در سال 2019 از 5.6 میلیارد نفر گذشت. (Statista، 2019)
  • 64 درصد از مشاغل کوچک از بازاریابی ایمیلی برای دسترسی به مشتریان استفاده می کنند. (مانیتور کمپین، 2021)
  • بیش از 40 درصد از بازاریابان شاهد کاهش بودجه برای ایمیل ها از زمان همه گیری بودند. (لیتموس، 2020)
  • در همه صنایع ، میانگین نرخ باز کردن ایمیل 19.8، ، نرخ کلیک 11.3، و نرخ پرش 9.4 است. (تماس مداوم، 2021)
  • بازاریابانی که از کمپین های تقسیم بندی شده استفاده می کنند ، تا 760 درصد درآمد خود را افزایش می دهند. (مانیتور کمپین، 2019)
  • از هر 5 بازاریاب 4 نفر گفتند ترجیح می دهند رسانه های اجتماعی را کنار بگذارند تا بازاریابی ایمیلی. (لیتموس، 2020)
  • 35 درصد از بازاریابان هفته ای 3-5 ایمیل به مشتریان خود ارسال می کنند. (حالت دیگری از بازاریابی نیست، 2020)
  • 78 of از بازاریابان در سال 2020 گفتند ایمیل برای موفقیت کلی شرکت مهم است ، در حالی که 71 in در سال 2019 بود. (لیتموس، 2020)
  • 78 درصد از بازاریابان طی 12 ماه گذشته شاهد افزایش میزان مشارکت در ایمیل بوده اند (حالت دیگری از بازاریابی نیست، 2020)
  • 31 درصد از بازاریابان B2B می گویند که خبرنامه های ایمیل بهترین راه برای تقویت مشتریان است. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
  • ایالات متحده در سال 2019 بیش از 350 میلیون دلار برای تبلیغات ایمیل هزینه کرد. (Statista، 2019)
  • مارک هایی که همیشه در ایمیل های خود یک تست A/B دارند ، ROI 48: 1 ایجاد می کنند. (لیتموس، 2019)
  • در سطح جهانی ، جمعه ها بالاترین نرخ باز شدن ایمیل (نزدیک به 19)) را دارند ، در حالی که روز شنبه شنبه کمترین نرخ باز شد (17) وجود دارد. (مانیتور کمپین، 2021)
  • 66 درصد از بازاریابان معتقدند هوش مصنوعی راهی برای بهینه سازی زمان ارسال ایمیل است. (Statista، 2019)
  • 23٪ مارک ها قبلاً عناصر تعاملی در ایمیل را آزمایش کرده اند ، 32 درصد دیگر نیز به زودی سعی می کنند آن را امتحان کنند. (حالت دیگری از بازاریابی نیست، 2020)

آمار بازاریابی ایمیل B2B

  • 81 درصد از بازاریابان B2B می گویند بیشترین استفاده از بازاریابی محتوا خبرنامه های ایمیل است. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
  • 16 درصد از کل ایمیل ها هرگز وارد صندوق ورودی نمی شوند. (ابزار تست ابزار ایمیل، 2019)
  • به طور متوسط ​​، شرکت های B2B هر 25 روز یک کمپین بازاریابی ایمیلی ارسال می کنند. (SuperOffice، 2020)
  • 31 درصد از بازاریابان B2B می گویند که خبرنامه های ایمیل بهترین راه برای تقویت مشتریان است. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
  • 87 درصد از بازاریابان B2B می گویند ایمیل یکی از بهترین کانال های توزیع ارگانیک رایگان آنها است. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
  • 90 درصد از بازاریابان محتوا می گویند تعامل با ایمیل بالاترین معیاری است که آنها برای اندازه گیری عملکرد محتوا دنبال می کنند. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
  • 89 درصد از کل کمپین های ایمیل B2B از نام یک شرکت ارسال می شود. (SuperOffice، 2020)
  • دومین فناوری رایج سازمانهای B2B برای کمک به بازاریابی محتوا ، نرم افزار بازاریابی پستی است. تقریباً 85 درصد از بازاریابان می گویند که با این ابزارها کار می کنند. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)

آمار بازاریابی موبایل

  • تقریباً 55 درصد از ترافیک وب سایت جهانی از دستگاه های تلفن همراه به استثنای رایانه لوحی ایجاد می شود. (Statista، 2021)
  • برنامه ایمیل بومی Apple iPhone دارای بیشترین سهم بازار است و پس از آن Gmail قرار دارد. (آزمایشگاه های لیتموس، 2021)
  • تقریباً از هر 5 کمپین ایمیل 1 مورد برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است. (SuperOffice، 2020)
  • راه اندازی طراحی ایمیل پاسخگو به تلفن همراه می تواند کلیک های تلفن همراه منحصر به فرد را تا 15 درصد افزایش دهد. (MailChimp، 2019)
  • ایمیل های دوستدار موبایل ، دومین بازاریابی تاکتیکی رایج ترین بازاریابی است که عملکرد خود را بهبود می بخشد. (HubSpot، 2020)
  • 9.3 of از کلیک های ایمیل به جای تلفن های هوشمند یا رایانه از تبلت ها انجام می شود. (MailChimp، 2019)
  • اگرچه مردم ایمیل ها را در دستگاه های iPhone بررسی می کنند ، اما Gmail همچنان با بیش از 1.5 میلیارد کاربر بیشترین سرویس ایمیل را دارد (CNBC، 2019)

آمار بازاریابی ایمیل B2C

  • اگر بیش از پنج خبرنامه در هفته ارسال نکنید ، مخاطبان شما نرخ باز شدن بیشتر و کلیک را به شما پاداش می دهند. (GetResponse، 2020)
  • 60 درصد از شرکت های خرده فروشی ، تجارت الکترونیک و کالاها و خدمات مصرفی ، ایمیل ها را بر اساس خریدهای قبلی شخصی سازی می کنند ، در حالی که در سال 2019 38 درصد بود. (Litmus، 2020)
  • بیش از 8 نفر از هر 10 نفر یک ایمیل خوش آمد گویی باز می کنند که 4 برابر بیشتر باز می شود و 10 برابر دیگر ایمیل ها کلیک می کند. (GetResponse، 2020)
  • ایمیل پاسخگوی خودکار پیام تنها 98٪ نرخ باز شدن شگفت انگیز و 37٪ نرخ کلیک را داشت. (GetResponse، 2020)
  • تقریباً 22 درصد از کل کمپین های ایمیل در اولین ساعت پس از ارسال باز می شوند. (GetResponse، 2020)
  • 45 درصد از کاربران اینترنت از باز کردن ایمیل های آدرس های ناشناخته خودداری می کنند. (Statista، 2019)

جمعیت شناسی بازاریابی ایمیلی 2021

  • 99 درصد از کاربران ایمیل هر روز صندوق ورودی خود را بررسی می کنند و برخی دیگر 20 بار در روز. از بین این افراد ، 58 درصد از مصرف کنندگان اولین ایمیل خود را در صبح بررسی می کنند. (OptinMonster، 2020)
  • 40 درصد از مصرف کنندگان می گویند حداقل 50 ایمیل خوانده نشده در صندوق پستی خود دارند. (HubSpot، 2020)
  • ایمیل هایی که توسط هنرمندان ، نویسندگان و مجریان مستقل ارسال می شود بالاترین نرخ باز شدن را با 34.4 درصد دارند و پس از آن تحصیلات (34.1 درصد) و مسافرت و گردشگری (32.6 درصد) قرار دارند. (تماس مداوم، 2021)
  • به طور متوسط ​​، بالاترین میزان کلیک از طریق ایمیل به صنعت خدمات مشاوره با 25 درصد ، با خدمات پشتیبانی اداری و تجاری در رتبه دوم با 20 درصد و خدمات خانه و ساختمان در سوم با نزدیک به 19 درصد می رسد. (تماس مداوم، 2021)
  • 26 درصد از ایمیل های خرده فروشی باز می گردند ، که این میزان را برای همه صنایع بالاتر از میانگین نرخ پرش 9 درصد قرار می دهد. (تماس مداوم، 2021)
  • 20 درصد از شرکت های خرده فروشی ، تجارت الکترونیک و کالاهای مصرفی و خدمات مصرفی ، ایمیل ها را بر اساس جنسیت ، نژاد ، قومیت شخصی سازی می کنند ، در مقابل 11 درصد در سال 2019. (لیتموس، 2020)
  • 59٪ از Millennials عمدتا از تلفن هوشمند خود برای بررسی ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که 67٪ از Generation Z صندوق ورودی خود را در تلفن همراه اسکن می کنند. (بلوکور ، 2021)
  • 74٪ از Baby Boomers فکر می کنند ایمیل شخصی ترین کانال برای دریافت ارتباطات از مارک ها است ، و 72٪ از Gen X ، 64٪ از Millennials و 60٪ از Gen Z. (بلوکور ، 2021)
  • 91 women از زنان در ایالات متحده از ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که 89 of از مردان. (Statista، 2019)
  • آمریکایی های آسیایی محبوب ترین کاربران ایمیل در ایالات متحده (92)) هستند ، پس از آن کاربران سفیدپوست (91)) ، کاربران آفریقایی آمریکایی (88)) ، کاربران اسپانیایی تبار (85)) و کاربران سرخپوست آمریکایی یا بومی آلاسکا (83 followed) قرار دارند. ) (Statista، 2019)

دانش ایمیل خود را اعمال کنید

بسیاری از نقاط داده به شما کمک می کند تا زمان و پول بیشتری را در استراتژی بازاریابی ایمیل خود سرمایه گذاری کنید. در حالی که می توانید در هر زمان به این پست مراجعه کنید ، می توانید آنها را در کمپین بعدی خود نیز شروع کنید.

نکته ویراستار: این پست وبلاگ در ابتدا در مارس 2019 منتشر شد ، اما برای جامعیت و طراوت به روز شد.

وضعیت بازاریابی