نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان [7 Top Payment Providers]

اگر تجارت الکترونیک شما روش های متعددی برای پرداخت آنلاین به مشتریان ارائه نمی دهد ، شما پول را روی میز می گذارید.

اکنون بارگیری کنید: الگوی طرح بازاریابی تجارت الکترونیک

در حالی که هیچ راهی برای فرار از برخی از هزینه های معاملات و هزینه های ارزی وجود ندارد ، راه هایی برای کاهش هزینه های پردازش پرداخت و دریافت پرداخت آنلاین به صورت رایگان وجود دارد.

در این پست ، ما در مورد گزینه های نرم افزاری موجود برای پذیرش پرداخت آنلاین رایگان و همچنین جزئیات نحوه پذیرش آن پرداخت ها صحبت خواهیم کرد.

اما ابتدا ، بیایید دلایل دیگری را که می خواهید از یک نرم افزار پردازش پرداخت استفاده کنید ، مرور کنیم.

چرا باید از نرم افزار پردازش پرداخت استفاده کنید؟

در اینجا نگاهی به برخی از مزایای نرم افزار پردازش پرداخت برای تجارت شما می اندازیم.

1. راحتی

راحتی یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر نرخ تبدیل است. هرچه مشتری برای پرداخت هزینه بیشتری انجام دهد ، احتمال اینکه خرید خود را رها کرده و به مکان دیگری برود بیشتر است.

2. سرعت

پردازنده های پرداخت می توانند اکثر پرداخت ها را بین خریداران و فروشندگان فوراً منتقل کنند. از سوی دیگر ، نقل و انتقال به حسابهای بانکی گاهی اوقات 24 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

3. اعتماد

بسیاری از پردازنده های پرداخت ، مارک هایی هستند که در سطح جهانی شناخته شده اند. اگر مشتری قبلاً از نرم افزار پرداخت استفاده کرده است ، به احتمال زیاد به سیستم پرداخت شما اعتماد خواهد کرد.

4. امنیت

شرکت های پردازش پرداخت ، لایه بیشتری از حفاظت را به معاملات آنلاین اضافه می کنند. می توانید محدودیت ها ، پرچم ها را برای فعالیت در حساب خود تعیین کنید و حتی گاهی اوقات یک بازه زمانی برای فراخوانی پرداخت ها تعیین کنید.

5. ثبت پرونده

با پردازنده های پرداخت ، به حساب خود به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت و می توانید مخاطبین ، پرداخت های مکرر و سایر فعالیت های حساب خود را از طریق دسکتاپ یا تلفن همراه مدیریت کنید.

ارائه دهندگان برتر پردازش پرداخت آنلاین

هنگامی که یک استراتژی برای پذیرش پرداخت های آنلاین ایجاد کردید ، باید تصمیم بگیرید که از کدام ارائه دهنده پردازش پرداخت استفاده کنید. در اینجا هفت مورد از محبوب ترین گزینه ها آورده شده است:

1. پی پال

پرداخت های آنلاین را به صورت رایگان بپذیرید: Paypal

قیمت: 3.49٪ بعلاوه 0.49 دلار برای هر تراکنش (تا آگوست 2021).

PayPal یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های پردازش پرداخت است. عضویت رایگان است و آنها تمام ابزارهایی را که برای ادغام پرداخت های PayPal در وب سایت شما و ایجاد درگاه پرداخت امن برای بازدیدکنندگان نیاز دارید ، ارائه می دهند. علاوه بر این ، پوشش جامع این پلتفرم را به انتخاب خوبی برای شرکت های بین المللی تبدیل می کند.

2. نواری

پرداخت های آنلاین را به صورت رایگان بپذیرید: راه راه

قیمت: 2.9 plus به اضافه 0.30 دلار برای هر معامله.

Stripe طیف گسترده ای از گزینه ها را برای مشاغل آنلاین مانند پرداخت های سفارشی و همچنین مدیریت اشتراک و ویژگی های پرداخت مکرر ارائه می دهد. Stripe از همه کارت های اعتباری اصلی ، برنامه های پرداخت تلفن همراه ، کیف پول و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

3. مربع

پرداخت های آنلاین را به صورت رایگان بپذیرید: مربع

قیمت: 2.9 plus به اضافه 0.30 دلار برای هر معامله.

اسکوئر با معرفی یک دانگل که فروشندگان می توانند برای پذیرش تراکنش های کارت اعتباری وارد آن شوند ، وارد فضای پردازش پرداخت شد.

از آن زمان آنها نرم افزار خود را برای پوشش دادن همه گزینه های اصلی پردازش پرداخت گسترش داده اند و برخی ابزارهای مفید را برای مشاغل آنلاین و همچنین فروشگاه های خیابانی شامل شده اند.

شما حتی می توانید یک وب سایت اساسی به صورت رایگان ایجاد کنید و همزمان همه راه حل های فروش (POS) آنها را ادغام کنید. آنها همچنین گزینه های پولی برای وب سایت سفارشی دارند.

4. Google Pay

نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان: google pay

قیمت: Google Pay هیچ هزینه ای دریافت نمی کند – تجار فقط هزینه معاملات را به طور معمول با فروش اعتباری/ بدهی پرداخت می کنند.

Google Pay یک ابزار پرداخت برای مشاغل ، وب سایت ها و برنامه ها دارد. API های Google Pay برای ایجاد یک پرداخت دلپذیر و تجربه پرداخت برای مشتریان شما کار می کنند.

اگر از Google Pay در وب سایت خود استفاده می کنید ، به صدها میلیون کارت ذخیره شده در حساب های Google در سراسر جهان دسترسی ایمن و آسانی خواهید داشت تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و با لمس یک دکمه هزینه محصولات شما را پرداخت کنند.

5. Apple Pay

نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان: پرداخت سیب

قیمت: Apple Pay هیچ هزینه ای دریافت نمی کند – تجار فقط هزینه معاملات را به طور معمول با فروش اعتباری/ بدهی پرداخت می کنند.

Apple Pay را می توان در وب سایت ها ، در فروشگاه ها ، توسط برنامه و از طریق Business Chat یا iMessage استفاده کرد. این به کاربران اپل اجازه می دهد تا هنگام پرداخت سریع و ایمن اطلاعات تماس ، پرداخت و ارسال را وارد کنند.

به جای اینکه مشتریان تجارت الکترونیکی شما به دنبال کارت های اعتباری خود باشند ، Apple Pay به آنها اجازه می دهد تا با کلیک روی یک دکمه در برنامه ها و وب سایت ها ، چک را انجام دهند. در یک وب سایت ، کاربران اپل به سادگی “Apple Pay” را به عنوان گزینه پرداخت خود کلیک می کنند ، پرداخت را با یک ضربه (از طریق iPhone ، Apple Watch خود و غیره) تأیید می کنند ، و کار خوبی نیست.

6. Venmo برای کسب و کار

نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان: venmo for business

قیمت: 1.9 plus به اضافه 0.10 دلار پرداخت.

Venmo For Business یک نرم افزار و برنامه پرداخت تلفن همراه است که متعلق به PayPal است. می توانید به کاربران اجازه دهید از طریق برنامه تلفن همراه یا وب سایت شما هزینه پرداخت کنند.

می توانید نمایه تجاری را در Venmo تنظیم کنید تا کاربران بتوانند به سرعت نمایه شما را در برنامه پیدا کنند. و اگر Venmo را به وب سایت خود اضافه کنید ، به عنوان گزینه پرداخت دقیقاً در همان جایی که به مشتریان امکان پرداخت با PayPal را می دهد ، ظاهر می شود.

هنگامی که مشتری گزینه Venmo را هنگام پرداخت انتخاب می کند ، برای تکمیل معامله به برنامه Venmo خود هدایت می شود. گزینه پرداخت Venmo را می توان به هر یک از صفحات سایت تجارت الکترونیک شما اضافه کرد که گزینه پرداخت با PayPal را نیز نشان می دهد ، از جمله صفحات محصول ، صفحه سبد خرید و صفحه پرداخت.

7. هلسیم

نحوه پذیرش پرداخت آنلاین به صورت رایگان: Helcim

قیمت: 2.38 plus به اضافه 0.25 دلار

Helcim یک راه حل پرداخت آنلاین برای مشاغل تجارت الکترونیک است – شما می توانید انتخاب کنید که یک فروشگاه آنلاین را از ابتدا راه اندازی کنید یا یک راه حل پرداخت به وب سایت فعلی خود اضافه کنید.

استفاده آسان و مطمئن از سیستم پرداخت آنلاین به لطف API Helcim در وب سایت ، سبد خرید ، سیستم صورتحساب و/یا برنامه شما ادغام می شود. علاوه بر برنامه های درون برنامه ای و از طریق وب سایت ، Helcim به صورت تلفنی ، حضوری و فاکتور کار می کند و با ابزارهای حسابداری شما ادغام می شود تا در هنگام حسابداری در وقت شما صرفه جویی شود.

در مرحله بعد ، مراحل مربوط به دریافت پرداخت آنلاین به صورت رایگان را پوشش می دهیم.

1 یک درگاه پرداخت آنلاین امن ایجاد کنید.

به چند روش می توانید به ایجاد یک درگاه پرداخت امن آنلاین بپردازید. می توانید یک توسعه دهنده خارجی استخدام کنید یا از تیم توسعه وب سایت خود برای ایجاد یک دروازه سفارشی استفاده کنید. یا می توانید از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید.

راه اندازی یک دروازه امن ضروری است. شما همچنین فرآیندهای خودکار را در دستور کار خود قرار داده اید که در زمان پردازش دستی صرفه جویی می کند ، به ویژه هنگامی که کسب و کار خود را مقیاس بندی کرده و معاملات بیشتری را انجام دهید.

هرچه روش های پرداخت بیشتری در درگاه پرداخت خود در دسترس قرار دهید ، مخاطبان بیشتری نیز وجود خواهند داشت و ارسال پول برای مشتریان برای شما آسان تر خواهد بود.

2. پرداخت کارت اعتباری و بدهی را تسهیل کنید.

اگرچه ممکن است با متداول شدن پرداخت های تلفن همراه تغییر کند ، اما استفاده از کارت های بدهی/ اعتباری همچنان متداول ترین روش پرداخت مردم برای محصولات و خدمات آنلاین است.

شما به راحتی می توانید پذیرش پرداخت های کارت را از طریق ارائه دهندگان پرداخت مشخص مانند PayPal یا Stripe تسهیل کنید. این کارتها بیشترین استفاده از کارت های اعتباری در سراسر جهان-Visa ، MasterCard و American Express را می پذیرند.

3. تنظیم صورتحساب مکرر.

اگر برنامه های اشتراک یا خدمات ماهانه مستمر ارائه می دهید ، کارآمدترین و مطمئن ترین روش برای فاکتورگیری و دریافت پرداخت ها ، صورتحساب مکرر است.

اکثر نرم افزارهای اصلی پردازش پرداخت شامل ویژگی های صورتحساب مکرر است. به عنوان مثال ، Growth Marketing Pro یک ابزار SEO ایجاد کرد که به صورت ماهانه از مشترکین هزینه دریافت می کند و آنها از Stripe برای تنظیم آن استفاده کردند.

سایت هایی مانند Paysimple همچنین مجموعه ای از ابزارها را برای تنظیم صورتحساب تکراری و خودکار در صورت وجود سیستم پردازش پرداخت ارائه می دهند.

استفاده از اتوماسیون ضروری است. این بیشتر خطاهای انسانی و استرس پیگیری صورتحساب و پرداخت ها را حذف می کند.

مشتریان شما می توانند تنها با چند کلیک متعهد به پرداخت های مکرر شوند و دیگر نگران مدیریت دستی مشتریان خود نباشید.

4. پرداخت های تلفن همراه را بپذیرید.

این روزها ، اغلب افراد بیشتر از کارت های نقدی تلفن های خود را در دست دارند – به علاوه ، برنامه های پرداخت تلفن همراه راحت تر از همیشه هستند.

به عنوان مثال ، Apple Pay به سرعت به یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت تلفن همراه در ایالات متحده تبدیل شده است. با 43.9 میلیون کاربر تخمین زده شده ، اگر Apple Pay را نپذیرفتید ، آن را از دست خواهید داد.

Google Pay ، Venmo و PayPal همچنین دارای برنامه های تلفن همراه با سهم مناسب بازار هستند.

5. پرداخت های رمزنگاری شده را بپذیرید.

اگر با مدیریت ارزهای رمزنگاری شده خوب نیستید ، این راهی است که می توانید دسترسی خود را به مخاطبان آنلاین گسترده تری بسط دهید.

سایت هایی مانند Bitpay تمام ابزارهای مورد نیاز برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده آنلاین ، ارسال فاکتورها ، درخواست پرداخت و دریافت پول در برنامه های عمومی را ارائه می دهند.

از آنجا که آنها یک مبادله غیر متمرکز هستند ، ارزهای رمزنگاری شده مزایای منحصر به فردی برای مشاغل ارائه می دهند. شما می توانید پرداخت ها را از هر نقطه در جهان بدون تحمیل هزینه مبادله ارز یا کارمزد رسیدگی به بانک بپذیرید. همچنین خطر کلاهبرداری کاهش می یابد.

6. از صورتحساب ایمیل استفاده کنید.

صورتحساب ایمیل یک روش فعال برای درخواست پرداخت است. می توانید فرم پرداخت را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید یا پیوندی را هدایت کنید که گیرنده را به درگاه پرداخت هدایت می کند.

با این حال ، چند مشکل در مورد این روش وجود دارد: ایمیل مطمئن ترین شکل ارتباط نیست و مشتریان می توانند در مورد پرداخت از طریق ایمیل با مشکلات اعتماد روبرو شوند.

انتظار نرخ شکست وجود دارد ، اما این بخش مهمی از پردازش پرداخت برای بسیاری از مشاغل است.

7. چک های الکترونیکی (eChecks) را بپذیرید.

برای پذیرش eChecks برای پرداخت ، به فرمی نیاز دارید که کاربر بتواند اطلاعات خود را وارد کند ، که می توانید با استفاده از نرم افزار پردازش پرداخت آن را مشاهده کنید.

این اساساً راهی برای پرداخت آنلاین چک است. این یک راه سریعتر و قابل اطمینان تر از ارسال چک کاغذی از طریق پست است ، بنابراین ارائه این به مشتریان شما روند را هموارتر می کند.

شروع به پرداخت آنلاین به صورت رایگان کنید

مهم نیست که کدام نرم افزار پردازش پرداخت را انتخاب می کنید ، مهمترین بخش این است که پرداخت را برای مشتری آسان کنید. و هرچه روشهای بیشتری برای پرداخت هزینه داشته باشند ، مشتریان شما به دنبال خرید خواهند بود.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در آوریل 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت جدید برای اقدام