هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، به این ترتیب کمپانی سازنده بایستی حساس دقت به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از همین قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را میتوان در سه دسته کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز بایستی اصلی دقت به موضوعاتی چون ارتقاء قدرت هدرز، دقت به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی میباشد که به جهت ارتقاء شتاب و قدرت خودرو گزینه استفاده قرار میگیرد ، برای این که بتوانید غایت راندمان را از ماشین پراید اخذ کنید همین مورد یکی از از موارد حتمی میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی هست که مرحله آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از این جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری استفاده شده است، مرحله آن صاف و صیقلی چشم می شود و به همین ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن رخداد میافتد. اگر بخواهیم در رابطه کلیدی طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که همین قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر بر روی مرحله آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، بدین ترتیب ساخت و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل سخت و نیازمند به دانش منحصر در حیث گرفت. در یک تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در وقتی که بها خودرو بالا می رود و افراد بضاعت خرید کردن یک خودرو پرقدرت و حیاتی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر روی خودرو هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن می‌نمایند که کارگزاشتن همین قطعه منجر بروز ویژگیهای متمایز در اتومبیل هم میشود. در صورتی که در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، حیاتی شتاب و عملکرد بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه حیاتی طراحی و ایجاد این قطعه حیاتی دارد، زمانه و هزینهای میباشد که شما بایستی به جهت آن در لحاظ بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک روند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این عامل اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از لحاظ فرآورده و ساختاری اصلی یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی کلیدی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون میشوند و پروسهی انجام همین رخداد اهمیت هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اهمیت مانیفولد، زیاد پر سرعت و آسانتر می باشد و این مورد قضیه خویش می تواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. زمانی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه اساسی هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.