6 اصول اساسی ایجاد خبرنامه های ایمیل که تبدیل می شوند

خبرنامه های ایمیل یک منبع قدرتمند در بازاریابی برای تک کارگران و شرکت های بزرگ است.

هر دو نوع کسب و کار باید سخت کار کنند و روزنامه ارسال کنند که برای مخاطبان و نام تجاری آنها مفید باشد.

چگونه می توانید یک خبرنامه که می دانید کار می کند تهیه کنید؟ > نوشتن خوب طراحی خوب. تجزیه و تحلیل خوب

در این پست ، ما شش موردی را که باید برای تهیه یک خبرنامه رعایت کنید ، مورد توجه قرار می دهیم که نه تنها خوب به نظر می رسد ، بلکه افراد را ترغیب می کند تا کلیک کنند و تبدیل کنند ، چه این باعث می شود آنها به وب سایت شما بیایند ، چه اهدافی را انجام دهند یا خرید کنند. یک محصولراهنمای رایگان ما برای ایجاد خبرنامه های ایمیل را که مردم در واقع اینجا می خوانند ، بارگیری کنید.

شش اصل برای خبرنامه هایی که تبدیل می شوند

1. یک روزنامه تهیه کنید که مردم بخواهند بخوانند.

هنگام طراحی یک خبرنامه ، نباید فقط اولین موردی را انتخاب کنید که جذاب به نظر می رسد. به این فکر کنید که مردم از برند شما چه انتظاری دارند.

اگر در حال برنامه ریزی ارتباطات از یک مارک مالی درجه یک جهانی هستید که به دلیل سابقه طولانی و تخصص در صنعت شناخته شده است ، مخاطبان شما احتمالاً منتظر خبرنامه های پرجنب و جوش و پر از GIF و بارگیری نیستند.

آنها ممکن است انتظار ایمیل های HTML را داشته باشند ، اما بیشتر از نظر رسمی ، قطعاً با نام تجاری شما و لوگوی شما مطابقت دارد تا نشان دهد که از سازمان شما است.

اگر در حال راه اندازی یک استارتاپ هستید ، ممکن است دنبال کنندگان شما انتظار چیزی اصلی ، ابتکاری و شخصی تر را داشته باشند.

اگر شما یک فریلنسر انفرادی هستید ، پیروان ممکن است درک بیشتری از رسمیت کمتر داشته باشند ، اما اعتبار بیشتری را برای اعتبار قائل شوند.

از گالری خبرنامه پلتفرم بازاریابی Wishpond استفاده کنید که انواع مختلفی از انواع خبرنامه را نشان می دهد ، به ویژه هنگام بهینه سازی برای صنعت و هدف:

قالب های خبرنامه Wishpond برای ایمیل های با قابلیت تبدیل بالا

2. نسخه شما بخشی از طرح شما است.

طراحی شما> همچنین به معنای کپی و آهنگ شماست – هر دو باید در خبرنامه های شما سازگار باشند.

آیا نسخه شما بسیار آموزنده است؟ بازیگوش؟ بی احترامی؟

خواننده خود را در ذهن خود تصور کنید و بدانید که چه احساسی را می خواهید به او بدهید. از کلمات و طراحی برای رسیدن به آنها استفاده کنید.

نگاهی به خبرنامه های محتوای طرفدار آن هندلی بیندازید ، که نمونه ای ماهرانه از ترکیب لحن و احساس اول شخص با اطلاعات صنعت است.

خبرنامه Ann Handley به عنوان نمونه ای از کپی ایمیل موثر که تبدیل می شود

خبرنامه هندلی به گونه ای قالب بندی شده است که منعکس کننده شخصیتی گرم ، دلسوز و سرگرم کننده است که با این وجود تخصص قابل توجه وی را به نمایش می گذارد.

پس از خود خبرنامه ، که یک قطعه رهبری تفکر اول شخص است ، هندلی از ایموجی ها به عنوان نقاط مهم استفاده می کند. “ابزارها” برنامه های مفیدی از سراسر وب برای تمرین کنندگان است. “نامه های عاشقانه” راهی ظریف برای هندلی است تا بتواند نوشته های برجسته خود را از سراسر وب به نمایش بگذارد. و “رویدادهای عمومی” دعوت نامه هایی برای محل سخنرانی او هستند.

تصاویر به رنگ وی به ایمیل او اضافه می کنند ، در حالی که محتوای قدرتمند آنها را متعادل می کند. این یک مثال فوق العاده از طراحی و کپی پشت سر هم است.

3. خطوط موضوعی را بنویسید که افراد می خواهند روی آنها کلیک کنند.

خطوط موضوعی دروازه بان ایمیل های شما هستند. خبر خوب این است که هنر یک موضوع خوب یک نسخه نویس است و بازاریابان از همه زوایا آن را بررسی کرده اند.

هنگام در نظر گرفتن خطوط موضوعی به چند نکته توجه کنید:

شمارش شخصیت ها

تعداد کاراکترها مهم است! اگر گوشت خط موضوع ایمیل شما با محدودیت نمایش مرورگر قطع شود ، مهم نیست که نسخه شما چقدر درخشان است: خوانندگان شما نمی توانند آن را ببینند. توصیه می شود خطوط موضوع ایمیل خود را در حدود 30 نویسه نگه دارید.

فوریت یا ارزش

به یاد داشته باشید که اکثر مخاطبان شما به اندازه شما مشغول (یا شلوغ تر) هستند و اگر در روز دریافت ایمیل خود روی آن کلیک نکنند ، احتمالاً فراموش می کنند.

از خود بپرسید ، چه دلیلی به آنها داده اید که در لحظه مشاهده اعلان فشار در تلفن خود یا خط موضوع در صندوق ورودی خود ، روی آن کلیک کنند؟ یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر؟ محدودیت زمانی؟ سوالی که آنها می خواهند پاسخ دهند؟

شخصی

خطوط موضوعی ایمیل که نام گیرنده شما را ذکر می کند به احتمال زیاد روی آنها کلیک می شود. برای این کار ، باید اطلاعات مربوط به سرنخ های خود را جمع آوری کرده و برای انجام این کار به مجوز آنها نیاز داشته باشید.

4. ایجاد لیست های ایمیل که منافع مخاطبان را برآورده می کند.

تقسیم بندی کلیدی است. این یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود انجام دهید که چشمگیرترین نتایج را نشان می دهد.

این ایمیل های غیر ضروری از صندوق ورودی مخاطبان شما را فیلتر می کند ، نرخ باز شدن و نرخ کلیک شما را افزایش می دهد ، نرخ لغو اشتراک شما را کاهش می دهد و باعث می شود مشترکان شما بیشتر احساس کنند که شرکت شما به آنها رسیدگی می کند.

برای بهینه سازی تجربه گیرنده و همچنین نتایج کسب و کار خود ، در اینجا بهترین شیوه ها برای تقسیم بندی آمده است:

خاص باشید ، اما نه خیلی خاص.

اگر هنگام ارسال ایمیل ، گروه ایمیل شما بسیار کوچک است ، احتمالاً گروهی نیست که باید آن را هدف قرار دهید. هر فهرست باید تا حد ممکن بزرگ باشد بدون اینکه از ویژگی های اصلی گروه دور شوید.

لیست های خود را متمایز کنید.

هیچ استراتژی بازاریابی ایمیلی برای همه مناسب نیست. با تقسیم پایگاه داده ایمیل خود به گروه ها و بخش های مشخص ، می توانید با کمپین ها و استراتژی های متناسب با بازارها و مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کنید.

مجموعه داده های خود را بهینه کنید.

داده های خوب به سه چیز اصلی خلاصه می شود: اعتماد ، دقت و صداقت. تیم شما باید از نظر اخلاقی و منطقی داده هایی را که برای ایجاد بخش های م needثر نیاز دارید در عین حفظ اعتماد مخاطبین خود جمع آوری کند.

هنگامی که یک مخاطب از طریق ایمیل ارتباط برقرار می کند و از طریق قیف بازاریابی شما پیشرفت می کند ، اطمینان حاصل کنید که داده های آنها-از جمله وضعیت انتخاب آنها-با برنامه های مناسب همگام سازی شده است.

به عنوان مثال ، می توانید برنامه بازاریابی ایمیل و CRM خود را پس از برچسب گذاری مخاطب “مشتری” همگام سازی کنید.

نتایج خود را اندازه گیری کنید.

اطمینان حاصل کنید که می توانید موفقیت کمپین های خبرنامه خود را اندازه گیری کنید. برای بهترین نتایج ، فراتر از نرخ باز و کلیک کنید تا بفهمید که چگونه خبرنامه های شما بر جذب مشتری تأثیر می گذارد.

ردیابی را تنظیم کنید تا متوجه شوید چه تعداد مشتری در نتیجه کلیک مستقیم بر روی خبرنامه های شما تبدیل می شوند و چه تعداد مشتری را به طور غیر مستقیم کمک می کند.

5. به خوانندگان کمک کنید خبرنامه شما را پیدا کنند.

همانطور که فروش بلیط بخشی جدایی ناپذیر از تجارت نمایشی است ، بخش مهمی از خبرنامه ها این است که افراد را وادار به مشترک شدن کنند.

ثبت نام افراد در خبرنامه شما باید در استراتژی شما ملاحظه جدی باشد.

روشهای متعددی برای تبلیغ خبرنامه شما وجود دارد. شما می توانید:

  • پنجره های بازشو را در وبلاگ و وب سایت خود اضافه کنید ، مخصوصاً برای بازدیدکنندگانی که به نظر می رسد بسیار درگیر هستند.
  • گزینه اشتراک را در پاورقی خود اضافه کنید.
  • خبرنامه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید: فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.
  • نمونه رایگان خبرنامه خود را ارائه دهید. ببینید چگونه خبرنامه محبوب Daily Pnut با به اشتراک گذاشتن بایگانی آنها به صورت آنلاین اثبات ارزش خود را برای خوانندگان احتمالی ارائه می دهد:

Daily Pnut بایگانی ایمیل خود را به اشتراک می گذارد تا مشترک خبرنامه جدید شود

6. ثابت قدم و مرتبط باشید.

با این حال ، اغلب تصمیم می گیرید که خبرنامه خود را ارسال کنید – یک بار در ماه ، یک بار در هفته ، حتی هر روز – اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما می توانند روی آن حساب کنند.

در عین حال ، فقط به این دلیل که زمان بندی شما قابل پیش بینی است ، محتوای شما نباید باشد.

همه چیز را برای مخاطبان خود تازه نگه دارید. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به مخاطب خود احساس کنید ایمیل شما همان اطلاعات خسته است ، روز به روز به صندوق ورودی آنها ضربه می زند و فضای ذخیره سازی آنها را مسدود می کند. این راهی آسان برای جلب رضایت خوانندگان برای لغو اشتراک و از دست دادن امتیازات به دست آمده است.

در عوض ، محتوای خود را مخلوط کنید. پست های اطلاعاتی را با پیشنهادات و مسابقه ها متقاطع کنید ، مطمئن شوید که همه آنها متن نیست ، چند GIF و عکس اضافه کنید ، نظرسنجی ارسال کنید و از همه مهمتر ، بازخورد بخواهید.

راهنمای رایگان ایجاد خبرنامه های ایمیل