نحوه استفاده از قانون 20 to برای بهبود تبلیغات خود

بهترین بیلبوردها با فونت های جسورانه ، پیام های درون صورت و گرافیک های روشن و چشم نواز توجه شما را می طلبد. بهترین تبلیغات فیس بوک رویکرد کاملاً متضادی را دنبال می کنند.

اگر می خواهید با مشتریان بالقوه در فیس بوک ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید ، باید تبلیغاتی ایجاد کنید که تا حد امکان به صورت یکپارچه با بقیه محتواهای خبرخوان آنها ترکیب شود. این به معنی تمرکز بر روی تصاویر ساده و با کیفیت بالا ، پیام های مستقیم و مهمتر از همه: حداقل متن است.

اکنون بارگیری کنید: چک لیست تبلیغات رایگان فیس بوک

فیسبوک دریافت که تبلیغات با بهترین عملکرد شامل تصاویری است که متن کمی دارند یا فاقد آن هستند. در گذشته ، آنها دارای “قانون 20” بودند ، که بیان می کرد برای اجرای تبلیغات مبتنی بر تصویر در فیس بوک ، تصویر شما باید کمتر از 20٪ متن داشته باشد. حتی یک ابزار همپوشانی متن ایجاد کرد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تعیین کنند که آیا تصاویر آنها کلمات زیادی دارند یا خیر.

قانون 20 درصد دیگر الزامی نیست و ابزار همپوشانی فیس بوک غیرفعال است. با این حال ، همچنان عاقلانه است که از قانون 20٪ پیروی کنید و متن را در تبلیغات مبتنی بر تصویر خود به حداقل برسانید.

توجه به این نکته ضروری است که شما باید از قانون 20٪ فقط برای متنی که در تصاویر موجود در آگهی خود استفاده می کنید استفاده کنید. این شامل متن در آگهی شما خارج از تصاویر نیست ، مانند کپی توضیحات یا دکمه دعوت به اقدام.

چند استثناء در قانون 20٪ وجود دارد ، از جمله تصاویر جلد کتاب ، جلد آلبوم ، پوستر رویداد ، بازی های ویدئویی و برخی از تصاویر محصول که حاوی متن هستند (به عنوان مثال ، جعبه غلات).

لوگوهای مبتنی بر متن نیز از قاعده 20 درصد مستثنی نیستند. هنگام تصمیم گیری در مورد میزان نوشتار در تصویر خود ، باید لوگوی خود را بشمارید.

بنابراین ، چرا دقیقاً قانون 20 درصد فیس بوک وجود داشت ، و چرا هنوز هم هنوز مورد توجه است؟ همه چیز به آن چیزی برمی گردد که کاربران می خواهند ببینند و در خبرهای خود با آنها همکاری کنند. تبلیغات با متن روکش کمتر عملکرد بهتری نسبت به تصاویر مملو از متن دارد ، بنابراین رعایت این قانون تجربه بهتری را برای کاربران و تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.

ابزار همپوشانی متن فیس بوک

ابزار همپوشانی متن فیس بوک دیگر فعال نیست ، اما همچنان عاقلانه است که متنی را که در تصاویر خود قرار می دهید با دقت انتخاب کنید.

در حالی که در حال ایجاد یک تبلیغ هستید ، ارزیابی درصد دقیق متن که تصویر شما را پوشش می دهد دشوار است. مثالهای زیر برخی از روشهایی را که می توانید متن را به گونه ای اضافه کنید که به طور طبیعی تعامل ایجاد کند به شما نشان می دهد.

قبل از طراحی آگهی خود ، مشخصات و اندازه تصاویر و دستورالعمل های فیس بوک را برای تبلیغات مبتنی بر تصویر بررسی کنید.

1. آگهی با پوشش متن قابل قبول

تبلیغات فیس بوک با پوشش متن قابل قبولبهترین رویکرد شما هنگام ایجاد تبلیغات در فیس بوک این است که از متن کمی استفاده کنید.

در این مثال از یک تصویر تبلیغاتی ، فقط یک لوگوی کوچک مبتنی بر متن وجود دارد و هیچ کپی دیگری وجود ندارد. این تصویر شامل 4٪ متن است.

یک آگهی با چنین تصویری ساده به آسانی با خبرهای کاربران ترکیب می شود و به احتمال زیاد در بین مخاطبان هدف شما قرار می گیرد و جذب می شود.

بهترین بخش این است که ممکن است کنجکاوی را برانگیزد زیرا اشتراک چندانی ندارد. در عوض ، بینندگان باید توضیحات را بخوانند تا دریابند تبلیغ در مورد چیست.

2. آگهی با حداقل پوشش متن

تبلیغات فیس بوک با حداقل پوشش متندر این مثال بعدی ، دو خط متن وجود دارد که درصد متن را به 12 bringing می رساند. لوگو از گوشه حذف شده است.

هنوز کار می کند زیرا متن 20 of از تصویر را پوشش نمی دهد. این متن همچنین به بیننده کمک می کند تا بفهمد تبلیغ در مورد چیست.

با این وجود ، به جای تصویر ، کپی را به متن تبلیغ خود اضافه کنید. از آنجا که تصویر و توضیحات به طور همزمان قابل مشاهده هستند ، می توانید از بدن فقط برای توصیف پیشنهاد خود استفاده کنید.

3. آگهی با پوشش بیش از حد متن

تبلیغات فیس بوک با پوشش بیش از حد متناین مثال نهایی دقیقاً همان چیزی است که فیس بوک نمی خواهد ببیند. دارای 44٪ نسبت متن به تصویر است.

در حالی که کپی به خوبی نوشته شده است و پیشنهاد واضح است ، این تبلیغ حاوی متن بیش از حد روی تصویر است. اطلاعات نمایش داده شده در اینجا به راحتی می تواند در نسخه اصلی آگهی شما گنجانده شود و ظاهر بسیار تمیزتری در فیدهای خبری کاربران ایجاد کند.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که اطلاعات مهمی مانند این را روی تصاویر خود بریزید ، اما شما با استفاده از کپی شلوغ ، کاربران را از بین می برید.

اکنون که ایده ای از ظاهر یک تبلیغ خوب دارید ، چگونه می توانید آن را در تبلیغات خود عملی کنید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

همپوشانی متن فیس بوک بهترین شیوه ها

بهترین راه برای جلب توجه کاربران در فیس بوک استفاده از تصویری چشم نواز بدون متن است.

قانون 20 just فقط یک توصیه خودسرانه نیست – به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا به طور م moreثرتری به مخاطبان مورد نظر خود برسند و مانع از غرق شدن فیدهای خبری کاربران با تبلیغات مخرب می شود.

اگر می خواهید متن را به تصویر خود اضافه کنید ، باید از بهترین شیوه های زیر برای پوشاندن متن روی تبلیغات فیس بوک خود استفاده کنید.

1. اندازه فونت مناسب را انتخاب کنید.

باور کنید یا نه ، اندازه فونت حتی مهمتر از میزان متنی است که روی تصویر خود می پوشانید.

اندازه فونت های کوچکتر طبیعتاً فضای زیادی را اشغال نمی کند و نسبت متن به تصویر شما را کاهش می دهد. اندازه بزرگتر فونت باعث می شود فوراً از قانون 20٪ فراتر بروید ، حتی اگر فقط دو یا سه کلمه را شامل می شوید. با این اوصاف ، شما نمی خواهید متن را خیلی کوچک کنید. در غیر این صورت ، بینندگان مجبور خواهند بود برای خواندن آنچه که می گوید چشمک بزنند.

اندازه فونت انتخابی به اندازه تصویر شما بستگی دارد و اینکه آیا یک عنوان یا یک جمله کامل اضافه می کنید. برای عناوین ، سعی کنید زیر 42 پیکسل بمانید. برای جملات ، سعی کنید حدود 24 پیکسل بمانید. با اندازه فونت بازی کنید تا بهترین چیزی را که برای تصویر مناسب است پیدا کنید.

2. فقط یک عنوان یا یک خط از متن را شامل شود.

هیچ دلیلی وجود ندارد که بیش از یک خط متن در تبلیغات فیس بوک خود قرار دهید. شما متن اصلی آگهی را دارید که شامل زمینه و اطلاعات کافی برای بیننده است تا روی پیوند شما کلیک کند.

اگر متن اضافه می کنید ، فقط یک عنوان اضافه کنید-مانند پیشنهاد ، دعوت به اقدام یا تخفیف. این کار تأثیر متن را به حداکثر می رساند و اطمینان می دهد بینندگان چیزی را مشاهده می کنند که آنها را مجبور به کلیک می کند.

به عنوان مثال ، “1 خرید 1 دریافت 1 رایگان” ، “همین حالا درخواست کنید” و “30٪ تخفیف” همه عبارات چشم نوازی هستند که ظاهر دوم را تضمین می کنند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. این ما را به نکته بعدی می رساند: فقط بهترین و چشم نوازترین متن را برای افزودن به تصویر خود انتخاب کنید.

3. متنی چشم نواز و تاثیرگذار انتخاب کنید.

هنگام اضافه کردن متن همپوشانی به تبلیغات فیس بوک خود ، حتماً یک خط متنی را انتخاب کنید که 1) توجه مخاطبین مورد نظر شما را جلب کند و 2) در مورد ارزشی که در صورت کلیک روی پیشنهاد شما دریافت می کنند ، اشاره کنید.

در متن آگهی ، می توانید جزئیات بیشتری در مورد محصول یا پیشنهاد خود ارائه دهید. اما در تصویر خود فقط متنی را بنویسید که به فرد کمک می کند تصمیم بگیرد بیشتر بخواند یا خیر.

4. برای مشاهده نسبت متن به تصویر از یک ابزار جایگزین همپوشانی متن استفاده کنید.

در حالی که ابزار همپوشانی متن فیس بوک دیگر در دسترس نیست ، می توانید از جایگزینی استفاده کنید که از ابزار اصلی فیس بوک تقلید می کند. توصیه می کنیم این موارد را امتحان کنید:

آنها تقریباً از نظر عملکرد یکسان هستند ، بنابراین به سادگی یکی از مناسب ترین گزینه ها را برای خود و مرورگر خود انتخاب کنید.

برای استفاده از آنها ، تصویر خود را بارگذاری کرده و مربع هایی را که متن دارند انتخاب کنید. در ستون سمت راست ، این ابزار به شما می گوید که از نسبت متن به تصویر 20٪ بالاتر یا زیر هستید. به این ترتیب ، مطمئناً می دانید که آیا متن زیادی به تصویر اضافه کرده اید یا خیر.

5. برای تراز کردن متن از یک شبکه استفاده کنید.

در یک ابزار رایگان مانند Canva ، شما می توانید به طور معمول هنگام طراحی یک شبکه را روی طرح خود قرار دهید. به سادگی به عناصر > توری و اسکرول کنید تا شبکه ای را پیدا کنید که برای طراحی شما مناسب است. (حتماً شفافیت شبکه را پایین بیاورید تا بتوانید تبلیغ خود را فراتر از آن مشاهده کنید.)

از شبکه به عنوان یک ابزار راهنما برای تراز کردن متن خود و اطمینان از اینکه جعبه های زیادی اشغال نمی کند ، استفاده کنید. اگر شبکه شما دارای 9 کادر است و یک خط متن سه کادر را به صورت افقی می گیرد ، پس می دانید که متن خیلی بزرگ است. اگر فقط یک جعبه اشغال کند ، ممکن است خیلی کوچک باشد.

بدون شبکه ، ممکن است فقط به احساس روده تکیه کنید – و در حالی که احساس روده شما می تواند کمک بزرگی باشد ، بهتر است تا حد امکان با همپوشانی متن به دقت نزدیک شوید.

قانون 20 درصد به شما کمک می کند تبلیغات بهتری در فیس بوک ایجاد کنید

در حالی که فیس بوک دیگر نیازی به تبلیغ کنندگان برای رعایت قانون 20 ندارد ، اما همچنان یک راهنمای ارزشمند برای افزودن متن به تبلیغات فیس بوک شما است. متن را به حداقل برسانید و از بسته های تبلیغاتی فیس بوک خود تا حد ممکن اطمینان حاصل کنید ، ROI خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و بینندگان را تشویق به تعامل با نام تجاری خود کنید.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید