چگونه دستورالعمل درخشان از یک سایت انتخاب به یک مارک محصولات زیبایی تبدیل شد

آیا می دانید ارزش بازار لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکا در حال حاضر بالغ بر 95 میلیارد دلار است؟

با رشد سریع صنعت آرایشی ، این صنعت رقابتی و اشباع شده است – مخصوصاً برای استارتاپ ها. وقتی می خواهید محصولی را بفروشید که مخاطبان شما با آن کمتر آشنا هستند ، این صنعت حتی می تواند چالش برانگیزتر باشد.

با در نظر گرفتن این نکته ، Glow Recipe ، که توسط سارا لی و کریستین چانگ تأسیس شده است ، قصد دارد آگاهی ایالات متحده را به روندهای زیبایی کره ای (یا K-beauty) و همچنین خطوط تولید محصولات آرایشی طبیعی و میوه ای خود بکشد.

مجموعه ای از محصولات k-beauty مبتنی بر میوه Glow Recipe

اما ، قبل از اینکه Glow Recipe هزاران محصول آرایشی بفروشد و مخاطبی بیش از 1 میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ایجاد کند ، در واقع به عنوان یک سایت ساده انتخاب محصول با هدف برجسته کردن سایر مارک های K-beauty شروع به کار کرد.

در قسمت اخیر The Shake Up ، الکسیس گی و برایان کیمل با مدیران اجرایی سارا لی و چانگ به گفتگو نشستند تا بدانند چگونه یک برند زیبایی شناخته شده ایجاد کرده و محصولات خود را برای ایالات متحده و دیگر بازارهای جهانی قرار داده اند.

در زیر فقط چند نکته برجسته از قسمت ، و همچنین پخش کننده صوتی آمده است تا بتوانید هنگام خواندن گوش دهید.

اکنون به برنامه های پخش پادکست HubSpot گوش دهید

نکات برجسته دستور العمل درخشان

چگونه و چرا دستورالعمل درخشان با انتخاب شروع شد

[00:18:54] همجنسگرا: به نظر من از طریق کار چندین شرکت ، اما به ویژه Glow Recipe ، آمریکایی ها به طور فزاینده ای از K-beauty و فلسفه پشت آن آگاه هستند. … می پرسم آیا می توانید کمی بیشتر به ما بگویید. نشانگرهای اصلی K-beauty چیست؟

[00:19:17] چانگ: تمام کاتالیزور ما برای شروع این امر در واقع درک این بود که در آن زمان علاقه زیادی به زیبایی کره ای وجود داشت. این همه به سال 2014 باز می گردد. ما همچنین نه تنها مصرف کنندگان ، بلکه شرکت های جهانی را نیز دیدیم که به دنبال جدیدترین نوآوری ها و مراقبت از پوست ، مواد اولیه و فناوری به تولیدکنندگان کره ای و آزمایشگاه های کره ای بودند.

… Wهمچنین دیدیم که مقالات زیبایی کره ای … بسیار روی آنها متمرکز شده است [K-beauty] به عنوان یک رژیم 10 تا 15 مرحله ای. … تقریبا کمی – از نظر محتوا – بسیار کلیکبی خواهد بود ، در حالی که واقعاً در اصل موضوع قرار گرفته است ، یعنی زیبایی کره ای یک فلسفه است. … این چیزی است که ما خودمان در بزرگ شدن زانو مادران و مادربزرگ هایمان یاد گرفتیم.

هر دوی ما این خاطرات شگفت انگیز را از مادربزرگ هایمان داریم که از پوست هندوانه استفاده می کنند و آن را روی پوست می مالند تا جوش های ما گرم شود یا مادران ما فقط به انبار می روند. و من مادر سارا را می شناسم – یکی از مواد مورد علاقه او برش های خیار بود. یا مادرم مایل است از سیب زمینی بیشتر و [00:20:30] به همین سادگی ، رویکرد قابل دسترسی به مواد طبیعی ، که آن را در روال مراقبت از خود قرار می دهد. ما اغلب هنگام تماشای تلویزیون با مادرانمان ماسک می زنیم. و کار سختی نبود این یک کار سخت 15 مرحله ای نبود که شما باید از آن عبور کنید.

[00:22:19] کیمل: آیا می توانید کمی بیشتر در مورد این تحول از تبدیل شدن به منبع مورد اعتماد در گروه دوستان خود برای محصولات K-beauty تا انتخاب این تجربه جدید شگفت انگیز که به یک جامعه شگفت انگیز در یک بازار بسیار بزرگ تبدیل شد ، توضیح دهید.

[00:22:45] چانگ: ما در سال 2014 بدون هیچ وب سایتی به کره رفتیم و برخی از مارک ها را سوار کردیم. و ما در پیاده رو کوبیدیم تا این مارک ها را پیدا کنیم که امروزه بسیاری از آنها هنوز به آنها نزدیک هستیم. … وجه مشترک این بود که همه آنها توسط بنیانگذاران برند واقعاً پرشور که دارای محصولات منحصر به فرد ، فلسفه فرمول بندی محصول واقعاً روشن بودند هدایت می شدند و ما احساس می کردیم این مارک ها هستند … که باید به ایالات متحده و دیگر بازارهای جهانی معرفی شوند – به دلیل نوآوری شگفت انگیز ، بافتهای زیبا و داستانهای اصلی که مشاهده می کردیم. … پس از قانع کننده های بسیار … ما توانستیم هشت یا نه مارک را سوار کنیم.

در آن سفر ، ما بلافاصله سایت خود را راه اندازی کردیم. … اتفاقات ناگوار زیادی در راه افتاد. وقتی تکرارهای اولیه سایت ما را می بینم کمی عصبانی می شوم ، زیرا در آن زمان شما می گفتید: “سلام ، عالی به نظر می رسد.” … اکنون ، با نگاهی به گذشته ، برخی از فرصت های بهینه سازی واضح وجود داشت ، اما بسیار سرگرم کننده بود.

… هر روز ، ما خودمان ایمیل می ساختیم. ما خودمان سرد با روزنامه نگاران تماس می گرفتیم. ما در حال کشف محتوای رسانه های اجتماعی بودیم. … این بسیار ناخوشایند بود ، اما ما واقعاً از آن لذت بردیم زیرا می دانستیم هر گامی که برمی داریم ، ما را به هدف خود یعنی رساندن فلسفه K-beauty به مخاطبان بیشتر و راهی که فکر می کردیم نزدیک تر می شود. درست.

کریستینا چانگ در مورد روزهای اولیه Glow Recipe به عنوان یک استارتاپ بحث می کند

… ما می دانستیم که سرانجام ، ما باید خودمان آن قدم را برداریم زیرا خودمان آن فلسفه فرمول بندی را در درون خود داشتیم که می خواستیم واقعاً از طریق نام تجاری خود و زمان بندی مناسب برای آن به وقوع پیوست. بنابراین چند سال پس از راه اندازی RSP به عنوان سایت مراقبت ، ما مارک داخلی مراقبت از غذا برای پوست خود را که امروزه می بینید و در اواسط سال 2017 در قفسه های Sephora راه اندازی کردیم. … و این … همکاری بسیار نزدیک با خرده فروش بود تا مطمئن شویم که ما در راه اندازی نام تجاری موفق بوده ایم.

چرا دستور درخشش از انتخاب تا خلق محصول محوری است

[00:26:29] لی: من فکر می کنم اولین دلیلی که ما به عنوان یک مدل تجاری انتخاب کردیم ، این بود که ما می خواستیم با ارائه محتوا ، آموزش و بازاریابی ، این بستر و فرصت را به این موسسان و برندهای درخشان بدهیم تا جهانی شوند.

زمانی که توانستیم این اعتبار را در بازار به دست آوریم ، فکر می کنم آن زمان بود که ما واقعاً باید به این فکر می کردیم که می خواهیم به عنوان بنیانگذاران چه کاری انجام دهیم.

کاری که ما می خواستیم انجام دهیم ترکیب این موارد بود [Korean beauty] مستأجرها و مارک تجاری خود را ایجاد کنیم زیرا ما واقعاً فکر نمی کردیم که همه هجوم نوآوری های زیبایی چینی و کره ای کاملاً توسط مصرف کننده آمریکایی درک شده است. ما این احساس را داشتیم که این سد را برداشته و مارک های خودمان را بسازیم که در واقع بسیار ساده تر هستند.

[00:28:12] چانگ: با استفاده از Glow Recipe Skincare ، به نظر می رسید درست است. جامعه ما نمی تواند به اندازه کافی دریافت کند. مردم به طور مداوم به ما پیام می دادند ، مارک ما ، اینستاگرام شخصی ما ، در مورد … قرعه کشی بعدی ، پیشنهادات محصول ، ایده ها. در مورد این مارک شور و اشتیاق زیادی وجود داشت. و ما می دانستیم که با آن موافق بودیم زیرا این تعادل فلسفه زیبایی – بله – کره بود ، اما نتایج نیز به دست آمد. …

همچنین، [one thing that drew audiences was] این واقعیت که ما در مورد مراقبت از پوست سرگرم کننده صحبت می کردیم. برای مدت طولانی ، من فکر می کنم مراقبت از پوست واقعا تحت سلطه بسیاری از مارک های بسیار بالینی بوده است. … البته ، بسیاری از مارک هایی که در آن فضا هستند نیز واقعاً شگفت انگیز هستند. اما من فکر می کنم این احساس واقعیت حسی-آن لحظه اضافی آن لمس که روال مراقبت از خود را بسیار خاص تر کرد-همه اینها واقعاً بسیار واقعاً قابل قدردانی بود و ما احساس کردیم که از آن ماست. [It was] تقریباً وظیفه ما به جامعه است تا مطمئن شویم آنچه را که آنها می خواهند به آنها می دهیم.

چگونه دستور العمل درخشان روابط تجاری را حفظ کرد

[00:29:45] کیمل: چگونه فکر می کردید … جامعه اولیه ای که شما بر اساس مراقبت ایجاد کرده بودید. آیا روشهای خاصی وجود داشت که بتوانید از بنیانگذاران آن بیاموزید یا پس از گذراندن دوره درمان از دستور العمل Glow به ایجاد رابطه با آنها ادامه دهید؟

[00:30:12] لی: برخی از بنیانگذاران مارک های سرپرستی هنوز دوستان ما تا به امروز هستند. بنابراین هم افزایی زیادی از آن ناشی می شود زیرا ما همیشه می توانیم تلفن را برداریم ، با آنها تماس بگیریم و از آنها در مورد موارد خاصی نظرخواهی کنیم.

… We هم سازنده برند هستند و هم خالق ، درست است؟ بنابراین ما مشترکات زیادی داریم. ما مدل کسب و کار انتخابی خود را خاتمه دادیم ، اما روابط و دوستی ها تا به امروز ادامه داشت. ما هنوز هر چند وقت یکبار با آنها تماس می گیریم ، مطمئن شویم که اگر س aroundالی در مورد حرکت در بازار ایالات متحده دارند ، ما در کنار آنها هستیم زیرا می خواهیم همه به طور همزمان موفق شوند.

هنگامی که ما در حال انتقال به یک کسب و کار ایجاد بودیم ، نه تنها به آنها ارتباطی با شبکه هایی که با خرده فروشان داشتیم ، می دادیم. اما ، ما از مشتریان خود می خواهیم که این محصولات یا مارک ها را فراموش نکنند. ما پیوندهای مربوط به آن محصولات را به آنها می دادیم تا همچنان آنها را خریداری کنند زیرا آنها را به دلایلی انتخاب کردیم.

چرا تفاوت محصولات بازاریابی مهم است

[00:31:40] همجنسگرا: آیا در آن زمان هیچ تردیدی داشتید که این حرکت درستی است یا 100٪ اطمینان داشتید؟

[00:31:53] چانگ: من فکر نمی کنم ما فی نفسه شک و تردید داشتیم ، اما در این صورت تعیین سطح موفقیت یک برند واقعاً دشوار است. مارک های زیادی در صنعت وجود دارد. ما گفتگوهای زیادی با بسیاری از افراد صنعت در مورد میزان اشباع بازار داشته ایم. بنابراین هر برندی که به وجود می آید باید دارای تفاوت واقعی و دلیل واقعی باشد. من فکر می کنم با استفاده از Glow Recipe Skincare ، ما واقعاً توانستیم برخی از آن تجربیات شخصی ، آن نقاط شور و اشتیاق شخصی را به نام تجاری تقلیل دهیم.

چگونه می توانیم محصولاتی را ارائه دهیم که متفاوت و واقعاً ارزش افزوده دارند [the customer’s] وقتی آن را خریداری می کنند و آن را بخشی از کمد لباس مراقبت از پوست خود می کنند؟ من فکر می کنم این دیدگاه همچنان در خدمت ماست. و به روزهای اولیه برمی گردد که ما خودمان به تک تک ایمیل های مشتری پاسخ می دادیم و برای تک تک افرادی که از سایت ما خرید کرده بودند یادداشت می نوشتیم.

کریستینا چانگ در بازار اشباع صنعت لوازم آرایشی.

ایجاد تعادل در مدیریت جامعه و محصول

[00:33:32] همجنسگرا: من تعجب می کنم که چگونه بین ذهنیت اول مشتری ، اول جامعه و برخی جنبه های کمتر پر زرق و برق ایجاد محصول ، تعادل ایجاد می کنید.

[00:33:46] لی: ما اولین کارآفرینان هستیم. یکی از چیزهایی که ما آموخته ایم ، هنوز در حال یادگیری هستیم ، این است که چگونه می توانیم همه چیز را متعادل کنیم در حالی که باید به عنوان بنیانگذاران و مدیران اجرایی بر همه چیز نظارت داشته باشیم. من فکر می کنم مزیت بزرگی که امروز داریم این است که ما چنین تیم باور نکردنی و با استعدادی داریم. … می توانم با اطمینان بگویم که آنها فقط فضای اجتماعی را درک می کنند. بسیاری از اعضای تیم ما در واقع نسبتاً جوان هستند و بسیار متصل به TikTok هستند. بنابراین آنها فقط گوش و چشم خود را به چشم انداز شبکه های اجتماعی در زمان واقعی متمرکز کرده اند. به همین دلیل ، ما می توانیم نه تنها سریع واکنش نشان دهیم ، بلکه بصورت فعالانه آنچه را که در حال انجام است به طور شفاف با جامعه خود به اشتراک بگذاریم.

این جنبه ارتباطی ، بلکه تصمیم گیری داخلی برای کسب و کار واقعاً مثر بوده است. … ما به هر یک از اعضای تیم به عنوان یک تولید کننده محتوا فکر می کنیم. وقتی افراد را استخدام می کنیم ، همیشه در مورد جنبه های قصه گویی یا مهارت های عکاسی آنها می پرسیم.

و ما اغلب با اعضای تیم خود جلسات طوفان فکری داریم ، فقط افراد را موظف می کنیم تا در مورد چالشی که با آن روبرو هستیم فکر کنند ، خواه ابتکار بازاریابی باشد یا ایده کمپین جدیدی که در آن گیر کرده ایم و می خواهیم همه مشارکت داشته باشند ،

چالش های برتر رهبری چانگ و لی

[00:37:49] آلکس همجنسگرا است: چه چیزی شبها بیدار نگه ات میدارد؟ چه چیزی در حال حاضر سخت است. شما به عنوان مدیرعامل مشترک چه چیزی را به چالش می کشید؟

[00:38:06] لی: این یک س reallyال واقعاً به موقع است زیرا برخی از چالش های کلیدی وجود دارد که ما امروز با آنها مواجه هستیم ، به عنوان یک شرکت ، ما به سرعت در حال رشد هستیم. ما از آن بسیار سپاسگزاریم ، اما این با چالشی همراه است که چگونه می توانیم مطمئن شویم که همه با انگیزه می مانند و فرهنگ ما حفظ می شود.

من فکر می کنم هر کارآفرینی می تواند با چنین چیزی ارتباط برقرار کند. از آنجا که در هر نقطه ای از سفر کارآفرینانه شما ، تیم شما تقریباً بیشتر آنچه را که باعث موفقیت یا عدم موفقیت می شود تشکیل می دهد. … من فکر می کنم مردم همه چیز هستند. و بنابراین ما در حال تلاش برای یافتن نحوه استخدام هستیم ، زیرا ما باید حداقل 10 نفر دیگر در تیم خود و چند ماه آینده داشته باشیم.

[00:38:52] چانگ: ما جلسات طوفان فکری زیادی داریم زیرا تیم پر از ایده است و ما دوست داریم این مکالمات خلاقانه را انجام دهیم و واقعاً به همه فرصت می دهیم تا افکار و نظرات خود را بیان کنند.

… جلو می روم ، واقعاً روی هوا است ، درست است؟ از آنجا که آن روز در زندگی در یک دفتر اتفاق می افتد ، آیا قرار است در خانه کار شود؟ من فکر می کنم اینها س questionsالاتی است که هر م founderسس و صاحب شرکت با آن دست و پنجه نرم می کنند ، زیرا ما به سمت خروج از محل کار 100٪ از خانه که همه ما مجبور به انجام آن بودیم حرکت می کنیم.

برای شنیدن پادکست کامل و سایر قسمت ها ، The Shake Up را در شبکه پادکست HubSpot ببینید.

شبکه پادکست hubspot