6 مرحله برای کاهش نرخ پرش شما [+ Platform-Specific Tips]

نرخ پرش وب سایت شما معیاری است که درصد افرادی را نشان می دهد که در یکی از صفحات وب شما قرار می گیرند و سپس بدون کلیک بر روی هرجای دیگر وب سایت شما-به عبارت دیگر ، بازدیدکنندگان تک صفحه ای-وب سایت شما را ترک می کنند.

وب سایت شما چقدر چسبنده است؟ اگر بازدیدکنندگان بازگردند ، نشان می دهد که آنها یا آنچه را که بدنبال آن بودند پیدا نکرده اند ، یا این صفحه کاربر پسند نیست. نرخ پرش بالا همچنین به این معنی است که بازدیدکنندگان به دنبال محتوای بیشتری در سایت شما نیستند ، روی دعوت به اقدام شما کلیک نمی کنند یا به مخاطبین تبدیل نمی شوند.

منبع رایگان: چک لیست بهینه سازی وب سایت [Download Now]

برای بازاریابان ورودی که هدف اصلی آنها جذب و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به سرنخ های بسیار واجد شرایط برای تیم های فروش آنها است ، این چیزهای ترسناک است. بنابراین ، بیایید به چگونگی کاهش نرخ پرش خود بپردازیم.

بهبود اینفوگرافیک نرخ بازگشت شما

خوشبختانه QuickSprout یک اینفوگرافیک فوق العاده ایجاد کرده است که توضیح می دهد چرا نرخ پرش بسیار مهم است ، میانگین های صنعت معیار برای نرخ پرش را برجسته می کند و تغییرات مختلفی را که می توانید برای کاهش نرخ پرش وب سایت خود ایجاد کنید ، مشخص می کند. آن را بررسی کنید!

و اگر می خواهید در تبدیل بازدیدکنندگانی که قصد دارند از سایت شما خارج شوند ، کمک بگیرید ، سعی کنید از ابزار هدایت رایگان HubSpot Lead Flows برای ایجاد یک فراخوانی برای اقدام با پیشنهاد مربوطه که به قصد خروج ایجاد شده است استفاده کنید.

بهبود اینفوگرافیک نرخ بازگشت شما

معیارهای نرخ گزاف گویی

داشتن یک معیار بسیار ارزشمند است وقتی می خواهید درک کنید که در مقابل رقبای صنعت خود چه جایگاهی دارید.

در زیر برخی از آمارهای کلیدی 2021 در مورد نرخ بازگشت را پیدا کنید.

معیارهای نرخ گزاف گویی

1. انتظارات واقع بینانه تعیین کنید.

وقتی صحبت از نرخ پرش شما می شود ، مهم است که انتظارات مناسب را تعیین کنید. همانطور که در اینفوگرافیک ذکر شد ، به داده های تاریخی خود به عنوان پایه ای برای نحوه عملکرد وب سایت خود در گذشته نگاه کنید.

سپس ، آن را با میانگین صنعت و پلتفرم خود مقایسه کنید.

فرض کنید شرکت شما یک مارک B2B با نرخ بازده متوسط ​​56 درصد است. همانطور که در بخش قبل مشاهده شد ، متوسط ​​نرخ پرش در صنایع 47 است ، بنابراین ممکن است بگویید نرخ شما واقعا بالا است.

با این حال ، داده ها همچنین نشان می دهد که نرخ پرش برای صنایع B2B بسیار بالاتر است و 75 است. بنابراین ، در 56 ، شرکت شما در واقع بسیار خوب عمل می کند. در حالی که این بدان معنا نیست که شما باید تلاش های خود را برای کاهش نرخ پرش متوقف کنید ، مهم این است که بدانید چگونه در برابر معیارها قرار می گیرید.

در این مورد ، جایی که فقط با خودتان رقابت می کنید ، وقت آن است که برای هدایت استراتژی خود به داده های تاریخی تکیه کنید.

2. جذب بازدیدکنندگان مناسب.

خود را در یک فروشگاه مواد غذایی تصور کنید. شما به دنبال یک مورد خاص هستید و از راهرو پایین می روید. به اطراف خود نگاه می کنید و نمی توانید آن را پیدا کنید. بنابراین ، شما چه کار می کنید؟ راهرو را ترک کرده و درخواست کمک کنید یا فقط مورد بعدی را امتحان کنید.

وب سایت خود را به عنوان یک راهرو در فروشگاه در نظر بگیرید. اگر محتوای شما با بازدیدکنندگانی که جذب می کنید مطابقت نداشته باشد ، آنها به سرعت از سایت خارج می شوند.

بنابراین ، چگونه مطمئن می شوید که بازدیدکنندگان مناسب را جذب می کنید؟

  • چندین صفحه فرود با محتوا و کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خریداران مختلف خود ایجاد کنید.
  • حفظ رتبه های برتر برای شرایط مارک دار.
  • توضیحات متای جذاب و مفیدی را برای کاربران موتورهای جستجو بنویسید.
  • بهبود هدفمندی کمپین های تبلیغاتی آنلاین.

3. تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید.

در عصر حاضر ، هیچ کس حوصله حرکت در یک وب سایت دشوار را ندارد. فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تأثیر خوبی بگذارید و وب سایتی را که کاربران از حضور در آن لذت می برند ، ارائه دهید.

برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  • متن خود را از طریق سازماندهی معقول و استفاده از فونت های بزرگتر ، لیست های برجسته ، فضای سفید ، کنتراست رنگ خوب و تیترهای بزرگ قابل خواندن کنید.
  • از طرح بندی های منظم و پاسخگو استفاده کنید که امکان حرکت سریع و آسان را در همه سیستم عامل ها و مرورگرها فراهم می کند.
  • اجازه ندهید تبلیغات از محتوای شما منحرف شوند: تبلیغات ایستا را در کنار هم قرار دهید و از پنجره های بازشو و بارگذاری خودکار تبلیغات چند رسانه ای خودداری کنید.

4. زمان بارگذاری صفحه خود را افزایش دهید.

سرعت صفحه یکی از دلایل اصلی ترک بازدیدکنندگان وب سایت از وب سایت است. در واقع ، گوگل در سال 2017 گزارش داد که وقتی زمان بارگذاری صفحه به 10 ثانیه می رسد ، نرخ پرش در تلفن همراه 123 درصد افزایش می یابد.

به این فکر کنید: آخرین باری که بیش از یک دقیقه منتظر بارگذاری یک صفحه بودید کی بود؟ اولین غریزه اکثر کاربران خروج و یافتن وب سایت دیگری است که نیازهای آنها را برآورده کند.

عوامل متعددی می توانند به کندی وب سایت کمک کنند:

  • بارگذاری محتوای چند رسانه ای
  • سرور سایت

زمان ایده آل بارگذاری صفحه دو ثانیه یا کمتر است. اطمینان حاصل کنید که سرعت صفحه خود را به طور منظم آزمایش می کنید تا مطمئن شوید در این بازه زمانی قرار می گیرد.

5. تولید محتوای با کیفیت بالا.

محتوا می تواند تجربه بازدیدکنندگان وب سایت شما را ایجاد یا شکست دهد.

محتوای شما باید:

  • درگیر شدن – آیا محتوای شما باعث می شود بازدیدکنندگان شما بخواهند به خواندن ادامه دهند؟
  • پاک کردن – آیا درک و هضم محتوای شما آسان است؟
  • مربوط – آیا به س questionالی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می پرسند پاسخ می دهد؟ یا clickbait (یک نه نه بزرگ) است؟

اگر از نحوه پاسخگویی به این س questionsالات مطمئن نیستید ، از شخص ثالث عینی بخواهید محتوای شما را مرور کند. همچنین باید استخدام نویسنده کپی که در تولید محتوای با کیفیت بالا متخصص است را در نظر بگیرید.

6. نظارت ، آزمایش و بهینه سازی.

هر تغییری که در وب سایت خود ایجاد کنید می تواند بر نرخ پرش شما تأثیر داشته باشد. از قرار دادن تبلیغات تا محتوای صفحه.

با در نظر گرفتن این نکته ، باید وب سایت خود را از نزدیک بررسی کنید تا تغییرات ترافیک را ارزیابی کنید. اگر متوجه افزایش نرخ پرش و کاهش بازدیدکنندگان شدید ، تست های A/B را انجام دهید تا مشخص شود چه عناصری از صفحات می توانند بر ترافیک شما تأثیر بگذارند.

پس از شناسایی مسئله (ها) ، صفحه خود را بهینه کنید.

وقتی صحبت از نرخ پرش می شود ، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد. از ابزارهای بهینه سازی (بیشتر در قسمت بعدی) برای شناسایی فرصت های کاهش بازده خود استفاده کنید.

می خواهید بهینه سازی را شروع کنید؟ از این چک لیست برای به حداکثر رساندن عملکرد وب سایت خود استفاده کنید.

چگونه می توان نرخ بازگشت خود را در Shopify کاهش داد

هنگامی که شما یک تجارت الکترونیک را اداره می کنید ، نظارت بر نرخ بازگشت شما در اولویت قرار دارد ، زیرا افزایش می تواند درآمد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

اولین کاری که می توانید برای کاهش نرخ بازگشت در وب سایت Shopify انجام دهید این است که مطمئن شوید کمپین جستجوی شما با صفحه فرود شما همسو است. این بدان معناست که کلمات کلیدی مورد نظر شما با آنچه در صفحه فرود ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.

علاوه بر این ، صفحه فرود شما باید با پیروی از بهترین شیوه ها (برای مثال CTA روشن ، بدون نوار ناوبری) برای تبدیل بهینه شود.

مرحله بعدی افزودن اعتبار به صفحه خود است. شما می توانید این کار را با نمایش نظرات و توصیفات مشتریان به عنوان اثبات اجتماعی انجام دهید. همچنین می توانید نشان های اعتماد را در وب سایت خود اضافه کنید تا نشان دهید که یک شرکت معتبر هستید.

برای بهبود بیشتر عملکرد صفحه خود ، یک ویژگی چت زنده اضافه کنید تا به بازدیدکنندگان وب سایت هنگام خرید کمک کند. ممکن است از این تعاملات بینش های ارزشمندی بیاموزید که به شما در بهینه سازی صفحه کمک می کند.

در نهایت ، روی ابزارهایی مانند Optimizely ، Hotjar ، Unbounce و Crazy Egg سرمایه گذاری کنید تا رفتار بازدیدکنندگان خود را در سایت خود بهتر بشناسید و زمینه هایی را برای بهبود مشخص کنید.

چگونه نرخ بازگشت وبلاگ خود را کاهش دهیم

کاهش نرخ پرش وبلاگ به دنبال فرمول های آزمایش شده و واقعی است:

  • ساختار واضح و سلسله مراتب صفحه داشته باشید – استفاده از سرصفحه ها و سرفصل های فرعی به بازدیدکنندگان (و موتورهای جستجو) کمک می کند تا بدانند چه اطلاعاتی در صفحه وجود دارد و چگونه سازماندهی شده است.
  • از رسانه های با کیفیت بالا استفاده کنید – عکس ها ، GIF ها ، تصاویر و فیلم ها برای شکستن بخش های طولانی متن و همچنین متنوع سازی روش ارائه اطلاعات بسیار عالی هستند.
  • محتوای خود را عاری از خطا کنید – وقتی کاربران صفحه ای را مشاهده می کنند که مملو از اشتباهات است ، می تواند اعتبار برند را زیر سوال ببرد و آنها را وادار به خروج از صفحه کند.
  • شامل یک اقدام واضح برای اقدام باشد – داشتن یک مرحله بعدی واضح برای بازدیدکنندگان وب سایت شما به آنها در جهت مورد نظر شما کمک می کند. آیا می خواهید مقاله های دیگر را بخوانند؟ در پست خود آنها را پیوند دهید. آیا می خواهید آنها یک پیشنهاد را بارگیری کنند؟ CTA را در پست قرار دهید.

چگونه می توان نرخ بازگشت به ایمیل را کاهش داد

نرخ گزاف گویی ایمیل متفاوت از نرخ پرش در کانال های دیگر است.

نرخ بازگشت به ایمیل به تعداد ایمیل هایی اشاره می کند که به لیست مشترکان تحویل داده نمی شوند. دو نوع نرخ پرش وجود دارد: سخت و نرم. مورد اول به یک دلیل دائمی اشاره می کند که چرا ایمیل نمی تواند ارسال شود در حالی که مورد دوم به یک موضوع موقت اشاره می کند.

به عنوان مثال ، بگویید که 100 مشترک ایمیل دارید. شما یک ایمیل فوری ارسال می کنید و 98 them از آنها ایمیل شما را دریافت می کنند. در این حالت ، نرخ بازگشت ایمیل شما 2 خواهد بود.

بر اساس گزارش Campaign Monitor ، میانگین نرخ بازده 0.7 است. با این حال ، این تعداد می تواند بسته به ارائه دهنده کمی متفاوت باشد.

نرخ پرش بین 0 تا 2 is طبیعی است. هر چیزی فراتر از آن و شما می خواهید عمیق تر به آن نگاه کنید.

در اینجا چند روش برای کاهش نرخ خروج ایمیل وجود دارد:

  • از انتخاب دوگانه استفاده کنید – ارسال ایمیل تأیید به گیرنده با CTA برای اشتراک ، اطمینان حاصل می کند که ایمیل ارسال شده صحیح است و به درستی کار می کند.
  • مرتباً لیست مشترکان خود را پاک کنید – حذف مشترکین غیرفعال راه دیگری برای تأیید سالم بودن و فعال بودن آدرس های ایمیل شما در پرونده است.
  • سرمایه گذاری در a ارائه دهنده ایمیل معتبر – هنگامی که صحبت از بازاریابی ایمیلی می شود ، سیستم عامل های فرستنده رایگان آن را کاهش نمی دهند. این بدان معناست که حساب های Gmail ، Hotmail یا Yahoo خود را برای استفاده شخصی بگذارید و به HubSpot ، MailChimp ، SendinBlue و سایر موارد مراجعه کنید.

طراحی وب سایت با نرخ پرش پایین

داشتن یک وب سایت با نرخ بازگشت به نیاز به نظارت و نگهداری مداوم دارد.

با اطمینان از مطابقت محتوای خود با نیازهای بازدیدکنندگان ، هدایت محتوای شما آسان است و عناصر تبدیل شما واضح هستند ، می توانید نرخ پرش کم را حفظ کنید.

آیا آماده شروع بهینه سازی وب سایت خود هستید؟ از این چک لیست به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. این شامل همه چیزهایی است که برای بهبود عملکرد وب سایت خود نیاز دارید ، از جمله SEO و امنیت.

نکته ویراستار: این پست در ابتدا در جولای 2014 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت جدید برای اقدام